Forum Machete,Modelism,Hobby: Filme - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Filme DVD-uri

#1 Useril este offline   Machspeed 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-January 08

Postat 20 January 2008 - 10:40 PM

Salut,

Din capul locului spun ca sunt incepator in domeniul vopsirii (i-asi spune pictarii caci mi se pare ca da mai mult spre arta din ce am vazut) modelelor.
Drept urmare incerc sa absorb cat mai multe informatii despre diverse tehnici folosite. M-am uitat pe youtube la unele filmulete dar calitatea e destul de proasta.
M-ati putea indruma spre ceva filme care sa exemplifice cateva tehnici mai des folosite? De unde asi putea cumpara asa ceva?
Stiu ca aici e vorba de multa practica si teoretic inteleg unele lucruri dar asi vrea sa vad "pe viu" ce si cum se face ca sa zic asa.

Multumesc!

#2 Useril este offline   wurger 

• Membru senior
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05

Postat 20 January 2008 - 11:34 PM

Mai incearca pe Hyperscale si pe Testors workshop (tot plecand din Hyperscale). Bret Green face niste demonstratii vorbite.
In plus incearca sa vi la intalnirile la care se anunta cate ceva de lucru. Au mai fost facute de Z-Mare, Crios, chiar si eu si poate si altii da' nu-mi mai aduc aminte acum.
In rest, pune mana si fa tu. I-ati un ceva ieftin si da-i drumul. La pensula sau ce ai. Pofta vine mancand (la bodegi ieftine) si in curand ajungi gurmand cu gusturi rafinate.
:friends: Ninjaaaa !!!

#3 Useril este offline   oleg 

• Membru deplin
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 12-January 05

Postat 26 April 2008 - 09:30 PM