Forum Machete,Modelism,Hobby: BT-5 & KV-1 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

BT-5 & KV-1

#1 Useril este offline   Dragos_P 

• Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 22-December 07

Postat 23 December 2007 - 01:27 PM

Ca sa prezint si "realizarile" mele, iata la ce am lucrat in ultima jumatate de an (nu zi de zi :lol: )

Precizez ca sunt relativ incepator in domeniu, deci se putea si mai bine.

1) Zvezda BT-5

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

2) Trumpeter KV-1 small turret (model 1941)

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

#2 Useril este offline   cartula 

• Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04

Postat 23 December 2007 - 01:54 PM

Pentru un "relativ incepator", ti-au iesit excelent! Ba chiar si pentru cineva mai versat :lol:

Vopsite la aerograf? Imi place ca, cel putin la BT-5, nu e o vopsire uniforma ci se vad frumos variatii de tonalitate in vopsea...

#3 Useril este offline   Dragos_P 

• Membru senior

Postat 23 December 2007 - 02:49 PM

Vezi postareacartula, la 23 Dec 2007, 13:54, a spus:

Pentru un "relativ incepator", ti-au iesit excelent! Ba chiar si pentru cineva mai versat :clapping:

Vopsite la aerograf? Imi place ca, cel putin la BT-5, nu e o vopsire uniforma ci se vad frumos variatii de tonalitate in vopsea...

Multumesc! Am spus relativ pentru ca am mai facut ceva machete cu ani in urma, dar la un nivel f f basic.