Parca era un numar din Aeromagazin care dezbatea chestiunea in cauza, dar nu il am prin apropiere.
Am si un set de PE-uri, dar acestea sunt pentru F-5. Pentru un F-5 ce ar trebui modificat?
Stiu ca are niste chiftelute Italeri-ul si m-as gandi la Academy-ul care ofera un mult mai bun F-5, dar nu stiu daca mi-l pot comanda de prin strainatatiuri.
Merita efortul de a face conversia din Italeri? Stiu ca este gresita si carlinga. Pentru un interior foarte detaliat parca nu m-as zgarci la ceva mai bun.
Daca vreun frate forumist "capitalist" isi face comanda in urmatoarele 1-4 saptamani de pe un site care sa aiba si acest kit Academy si este dispus sa ma ajute, il rog frumos sa imi dea un semn .
Chiar daca imi iau Academy tot o sa fac si Italeri in paralel.
Ce ar trebui sa fac la acea uracios realizata directie? Pe o parte este gravata in pozitiv, iar pe alta in negativ (ma refer la asa-zisa structura de sub aluminiu).
In spatele cabinei pilotului este acel gemulet. Trebuie sa decupez zona, nu?
Ce dimensiuni ar trebui sa aiba acele de seringa pentru tunuri si esapament?
Multumesc anticipat!
Aceasta postare a fost editata de T-Marius: 22 December 2007 - 05:53 PM