Forum Machete,Modelism,Hobby: Hellcat F-3 sau F-5 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Hellcat F-3 sau F-5 Care ar fi diferentele?

#1 Useril este offline   Bazu 

  • 'al mai pletos
  • Grup: Members
  • Postari: 604
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Location:Delft/Rotterdam

Postat 22 December 2007 - 05:24 PM

Am primit un Hellcat F-3 Italeri la 1/72 si l-as face poate chiar pentru proaspatul concurs organizat de Victordegalati.
Parca era un numar din Aeromagazin care dezbatea chestiunea in cauza, dar nu il am prin apropiere.
Am si un set de PE-uri, dar acestea sunt pentru F-5. Pentru un F-5 ce ar trebui modificat?
Stiu ca are niste chiftelute Italeri-ul si m-as gandi la Academy-ul care ofera un mult mai bun F-5, dar nu stiu daca mi-l pot comanda de prin strainatatiuri.
Merita efortul de a face conversia din Italeri? Stiu ca este gresita si carlinga. Pentru un interior foarte detaliat parca nu m-as zgarci la ceva mai bun.

Daca vreun frate forumist "capitalist" isi face comanda in urmatoarele 1-4 saptamani de pe un site care sa aiba si acest kit Academy si este dispus sa ma ajute, il rog frumos sa imi dea un semn :clapping: .

Chiar daca imi iau Academy tot o sa fac si Italeri in paralel.
Ce ar trebui sa fac la acea uracios realizata directie? Pe o parte este gravata in pozitiv, iar pe alta in negativ (ma refer la asa-zisa structura de sub aluminiu).
In spatele cabinei pilotului este acel gemulet. Trebuie sa decupez zona, nu?
Ce dimensiuni ar trebui sa aiba acele de seringa pentru tunuri si esapament?

Multumesc anticipat! :lol:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0123.jpg
  • Imagine atasata: IMG_0126.jpg

Aceasta postare a fost editata de T-Marius: 22 December 2007 - 05:53 PM


#2 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2007 - 06:57 PM

Geamul e prezent la -3, dispare la -5 Mai exista diferente la prabriz.
Ce avea -5 fata de -3:
- suport pentru acrosarea rezervoarelor suplimentarea sau bombe
- suport pentru lansarea de rachete HVAR
- armament 2x20mm + 4x50cal sau 6x50cal
- capotajul motorului avea o mica diferenta

Dupa cum vezi, nu prea mare lucru ar fi diferit intre -3 si -5, daca ne referim la setul de PE-uri...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: F6F_InAction_27.jpg
  • Imagine atasata: F6F_InAction_28.jpg


#3 Useril este offline   Bazu 

  • 'al mai pletos
  • Grup: Members
  • Postari: 604
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Location:Delft/Rotterdam

Postat 22 December 2007 - 07:18 PM

Multumesc mult Cartula!
Se pare ca Italeri ofera capota si parbrizul exact ca la F-5, desi kitul se dorea a fi F-3.
Suporturile mi le voi face singur. In concluzie se poate face mai usor un F-5 decat un F-3 din Italeri F-3 :lol: :clapping: .

#4 Useril este offline   Cassin 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 409
  • Inregistrat: 08-April 06
  • Location:Baia Mare
  • Interests:Machete statice avioane de orice fel (de preferinta cu elice din WW II) 1/72

Postat 28 December 2007 - 10:10 AM

In urma afirmatiilor tale am verificat F6F3 Italeri. Macheta este intr-adevar F6F3. Vezi si inmatricularea. Daca te uiti atent in schema de montaj si pe cele doua jumatati de fuzelaj, vei gasi si locurile de care spune Cartula, in care se monteaza ferestrele laterale posterioare. Pentru un interior mai detailat poti gasi photo-etched seturi F6F3. Chiar si setul tau poate fi folosit in conditiile in care tii cont de spusele lui Cartula. Diferentele nu sunt mari.

#5 Useril este offline   Bazu 

  • 'al mai pletos
  • Grup: Members
  • Postari: 604
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Location:Delft/Rotterdam

Postat 28 December 2007 - 12:23 PM

Pe fuselaj in spatele cabinei sunt gravate discret limitele unde trebuie montat acel gemulet. Intrebarea mea era daca trebuie decupat plasticul in acel loc. Era normal ca decalurile sa fie de F-3, dar capota motorlui este de F-5. Tinand cont ca nici la fuselaj nu este clar decupat locul pentru gemulet, se poate mult mai usor realiza un F-5 din aceste kit Italeri (pentru cui ii mai arde si de niste scratchbild primar -- ma refer la suporturi arme). Treaba cu tunurile este foarte usor de modificat. M-am uitat la setul meu de PE-uri si nu am vazut nimic care sa nu se potriveasca.
Era o concluzie care tinea strict de mofturile personale, nu faceti asa ca asa am zis eu.
Banuiesc ca din prima ai remarcat ca este ceva neinregula cu suprafetele de comanda (eleroane, flapsuri, directie, profundoare). Aici e de munca

#6 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12663
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 28 December 2007 - 06:56 PM

Citeaza

Intrebarea mea era daca trebuie decupat plasticul in acel loc.
Da in acel loc trebuie facute decupajele. Probabil Italeri s-a gindit sa scoata si varinata F-3 si varianta F-5, asa ca a gravat discret acele decupaje pentru a folosi aceasi matrita pentru fuselaj. Prerea mea! :clapping:
Tu ramine sa-ti alegi ce-ti place. :lol:

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 28 December 2007 - 06:57 PM


Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi