DC-3 Ajutor
#22
Postat 10 January 2008 - 07:04 PM
D-Tony, la 10 Jan 2008, 18:52, a spus:
pentru ce te intereseaza pe tine cauta revista Aeronautica nr 10/1997. Este posibil sa o mai gasesti la Muzeul aviatiei. Eu de acolo am luat-o acum 1 an.
Bafta!
Bafta!
Multumesc D-Tony pt informatii, din pacate nu cred ca voi putea intra in posesia aceste reviste, sunt din BR si nu cred ca voi ajunge curand la Muzeul Aviatiei.
#23
Postat 10 January 2008 - 09:00 PM
Cu placere, Mgc151184 !
Am revista Aeronautica 10/1997, dar nu are nici o informatie in plus de ce stim deja...Poate doar ca PIF a avut nr de fabricatie 1985, a fost inregistrat la 26/11/1937 si s-a accidentat la 23/08/1940 pe muntele Gaina(!),iar PAF nr. 1986, inregistrat tot la 26/11/1937 si radiat la 30/11/1964 de la TAROM (o lunga si frumoasa cariera!)
Deci daca PIF nu a avut cruci ,cel din poza postata de mine e cu siguranta YR-PAF !
Vali
Am revista Aeronautica 10/1997, dar nu are nici o informatie in plus de ce stim deja...Poate doar ca PIF a avut nr de fabricatie 1985, a fost inregistrat la 26/11/1937 si s-a accidentat la 23/08/1940 pe muntele Gaina(!),iar PAF nr. 1986, inregistrat tot la 26/11/1937 si radiat la 30/11/1964 de la TAROM (o lunga si frumoasa cariera!)
Deci daca PIF nu a avut cruci ,cel din poza postata de mine e cu siguranta YR-PAF !
Vali
#28
Postat 29 April 2010 - 08:38 PM
Mgc151184, la 16 Jun 2009, 19:39, a spus:
Deci nimeni? nimic?
![:lol:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/cray.gif)
![:hi:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/unsure.gif)
![:lol:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/cray.gif)
Din intamplare am gasit link-ul asta cu imatricularea respectiva, dar scrie ca ar fi DC-3
http://flickr.com/photos/17350451@N08/3489059865/.
#30
Postat 30 April 2010 - 01:25 PM
Super poza ABC, mutumesc pt postare.
In urma vederi acestei poze si cautand alte detalii pe internet am aflat ca YR-GAD a fost un DC-2B, o varianta a DC-2-ului, cu motoare Bristol Pegasus, au fost produse doar 2 astfel de aparate (1377 si 1378). Motoarele Bristol Pegasus aveau o particularitate care se observa si in poza postata, colectorul pentru gazele arse pozitionat vizibil in fata motorului.
Astfel sunt nevoit sa-i modific motoarele DC-2-ului facut recent de mine.
![:hi:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/friends.gif)
In urma vederi acestei poze si cautand alte detalii pe internet am aflat ca YR-GAD a fost un DC-2B, o varianta a DC-2-ului, cu motoare Bristol Pegasus, au fost produse doar 2 astfel de aparate (1377 si 1378). Motoarele Bristol Pegasus aveau o particularitate care se observa si in poza postata, colectorul pentru gazele arse pozitionat vizibil in fata motorului.
Astfel sunt nevoit sa-i modific motoarele DC-2-ului facut recent de mine.
#32
Postat 03 May 2010 - 07:49 AM
vedeti ca mai este o poza cu acel DC2B...chiar cu botul avionului http://farm4.static.flickr.com/3404/348987...8fb8938c0_o.jpg