Marina romana nave disparute
#162
Postat 03 April 2018 - 07:31 AM
Un articol interesant despre "Înființarea Serviciului Navigație Maritim (SNM)":
https://www.historia...-carol-partea-i
https://www.historia...-carol-partea-i
#171
Postat 27 March 2019 - 06:09 AM
#172
Postat 11 August 2019 - 01:09 PM
* armament naval , Constanta 2019 https://transfernow.net/03caj261oj3f
Aceasta postare a fost editata de ionicaf: 11 August 2019 - 01:53 PM
#173
Postat 11 August 2019 - 05:01 PM
Portul Militar Constanţa „Ziua Porţilor Deschise” 2019 https://www.transfer...et/33i3j2h9kt9p
#174
Postat 12 August 2019 - 05:24 PM
Vedetele torpiloare de tipul "Power", construite la Galati : N.M.S. "Vedenia"(nr.4), "Vântul"(nr.5), "Vijelia"(nr.6), "Viforul"(nr.7), "Vârtejul"(nr8) , "Vulcanul"(nr.9)
https://en.wikipedia...iki/NMS_Vedenia
https://en.wikipedia...iki/NMS_Vedenia
Aceasta postare a fost editata de ionicaf: 12 August 2019 - 05:34 PM
#175
Postat 17 August 2019 - 08:04 PM
Cateva linkuri ...
* Unul din cele mai bune site-uri , inclusiv poze istorice …
http://romaniaforum....-romanian-navy/
Atentie: daca pagina dorita nu apare, trebuie sa o reincarcati inca o data / de mai multe ori.
The reason? the server provider has changed his software January 2017.( La mine a functinat ok cu CHROME )
** al doilea link ...
https://www.facebook...?type=3
*** al treilea link ...
https://rnhs.info/ve...ate-in-sfarsit/
**** ultimul link ....
http://www.marinarii...hp?categorie=18
* Unul din cele mai bune site-uri , inclusiv poze istorice …
http://romaniaforum....-romanian-navy/
Atentie: daca pagina dorita nu apare, trebuie sa o reincarcati inca o data / de mai multe ori.
The reason? the server provider has changed his software January 2017.( La mine a functinat ok cu CHROME )
** al doilea link ...
https://www.facebook...?type=3
*** al treilea link ...
https://rnhs.info/ve...ate-in-sfarsit/
**** ultimul link ....
http://www.marinarii...hp?categorie=18
#179
Postat 26 November 2019 - 11:59 PM
Ceea ce trebuia sa se intample se va intampla ... romaneste, ca de obicei. Postarea mi-a amintit de primul meu contact cu Republica din 2006, acum mai bine de 13 ani (vezi aici articolul la pagina 30, https://www.navy.ro/...mere/rmr110.pdf nu mai stiu daca am facut atunci si un reportaj tv). Era foarte clar de atunci ca nava nu va naviga vreodata, parerea mea personala este ca s-au spalat (ciordit) niste sume de bani si nu a existat niciodata vreo intentie serioasa de a pune nava intr-un circuit muzeal, ca nava de patrimoniu sau daca nu erau in stare, sa o returneze macar altor institutii. Dar si aici era o problema ca este in proprietatea primariei, s-au investit bani, etc...
Si daca tot cautam vinovati nu trebuie sa sapam prea adanc, sunt doua personaje cunoscute pe plan local, politicieni bineinteles si conducatori ai administratiei locale. Este vorba de vesnicul primar al Tulcei, Constantin Hogea, din 2004 si pana in prezent (15 ani!!!) care avea gura plina de promisiuni despre rolul navei in urbea tulceana in 2006. Praful s-a ales din tot ce promitea. Al doilea personaj este Nicolae Chichi, la vremea respectiva seful societatii de transport din Tulcea care gestiona nava, ulterior consilier, vicepresedinte de consiliu judetean (parca) si vad ca acum actual director la Navrom Delta. In 2006 era extrem de scump la vorba si informatii despre costurile reparatiilor, intretinere, profit, autorizatii sau viitorul navei. Mai mult, de formatie este si inginer electromecanic, a terminat facultatea transporturi, dar se pare ca soarta navei nu l-a impresionat prea mult desi sunt convins ca stia despre ce bijuterie este vorba. In rest, dezinteres, incompetenta, interese meschine in alte directii, banul ochiul dracului ... politicianul roman de azi, din capitala sau de provincie. Amuzant era ca nu se puneau de acord cati bani bagasera in nava, unul zicea ca cinci, altul ca trei miliarde de lei vechi.
Ar fi interesant de aflat daca nava este clasificata ca bun de patrimoniu national sau a pierdut aceasta calitate odata cu interventiile efectuate in timp.
Si daca tot cautam vinovati nu trebuie sa sapam prea adanc, sunt doua personaje cunoscute pe plan local, politicieni bineinteles si conducatori ai administratiei locale. Este vorba de vesnicul primar al Tulcei, Constantin Hogea, din 2004 si pana in prezent (15 ani!!!) care avea gura plina de promisiuni despre rolul navei in urbea tulceana in 2006. Praful s-a ales din tot ce promitea. Al doilea personaj este Nicolae Chichi, la vremea respectiva seful societatii de transport din Tulcea care gestiona nava, ulterior consilier, vicepresedinte de consiliu judetean (parca) si vad ca acum actual director la Navrom Delta. In 2006 era extrem de scump la vorba si informatii despre costurile reparatiilor, intretinere, profit, autorizatii sau viitorul navei. Mai mult, de formatie este si inginer electromecanic, a terminat facultatea transporturi, dar se pare ca soarta navei nu l-a impresionat prea mult desi sunt convins ca stia despre ce bijuterie este vorba. In rest, dezinteres, incompetenta, interese meschine in alte directii, banul ochiul dracului ... politicianul roman de azi, din capitala sau de provincie. Amuzant era ca nu se puneau de acord cati bani bagasera in nava, unul zicea ca cinci, altul ca trei miliarde de lei vechi.
Ar fi interesant de aflat daca nava este clasificata ca bun de patrimoniu national sau a pierdut aceasta calitate odata cu interventiile efectuate in timp.