Dragos1955, la 1 Jun 2009, 06:18, a spus:
-cateodata ma intreb daca nu era mai profitabil sa fi incercat mai putine si cu rezultate mai concludente.Fac comparatii cu armata Bulgariei si ce constat la ei:
-avioane MiG-29 modernizate complet ,prelungita resursa pana in 2030,
-tancuri T-72M2,
-parc auto german-DaimlerChrysler,
-avioane de transport C-27J,
-avioane de atac la sol SU-25
-sistem S-300,
-etc
S-au incercat multe si cu rezultate concludente
- avion MIG-29 Sniper ramas in stadiul de prototip si restul avioanelor MIG -29 scoase din uz
- tanc TR-125 ramas in stadiu de prototip si multe TR-85 taiate in loc sa fie modernizate
- camioane moderne produse la Brasov pentru export , ARO Dragon mort odata cu uzina demolata , Hummer de Moreni si Mowag Eagle de Mizil neintrate in productie
- C-27J am cumparat si noi , mai scump ca altii dupa obicei , si au fost oprite in stadiu de proiect IAR 707 ( replica la AN-2 ) ,hidroavionul cu 2 motoare de 400 cp , inlocuitorul lui AN-26 , de avionul aerotaxi cu 2 motoare de 400 cp pentru CNTAR nu se mai aude nimic si s-a refuzat licenta la ATR-42 cargo
- avioane de atac la sol IAR-93 taiate , modernizarea oprita in stadiul de prototip
- noi am ales rachetele HAWK, vechi si scumpe si am ignorat Electromecanica Ploiesti unde se putea produce ceva ( exista proiecte si prototipuri ) chiar si sub licenta
- de transportoarele blindate SAUR nici nu are rost sa mai vorbim
- armata romana nu a fost interesata nici de loviturile termobarice , realizate deja , nici de munitiile cargo sau a.a. tip AHEAD produse la noi,
de proiectul armei cu impuls electromagnetic nu se mai aude nimic , avioanele de recunoastere fara pilot (3 tipodimensiuni + sistemul de comanda )
zac si acum ca prototipuri , din elicopterul IAR-317 AIRFOX a mai ramas cabina si din stradaniile si noptile nedormite ale celor ce le-au realizat s-a ales doar praful .
Si mai sunt multe ca si acestea .