Am decis sa vopsesc zona galbena de pe deriva, mai degraba decit sa folosesc decalul . pozitia anrenei rwr ar fi facut imposibila asezarea lui fara retusuri.
IAI Kfir 1/72
#26
Postat 08 April 2008 - 09:18 AM
Am vazut prizele (a lot of them) scratch-uite, pe viu. Nebunie curata.....!!!! Cu toate ca daca ai timp sa-l asculti pe artist zice ca-i simplu: "le faci in serie ma'men. Pac-pac-pac, tai un straif de stiren, le lipesti si dup-aia le formezi si le gauresti..."
Aha...
Aha...


#29
Postat 12 April 2008 - 09:51 PM
munca, munca....
Negasind niste bombe potrivite, a trebuit sa modific unele din setul Hasegawa:

Dupa ore de lupte, toate decalurile sint pe avion. M-am hotarit la numarul 555, cu numele Saturn.
Kfirurile C7 au primit diverse nume de planete, fenomene meteo si orase; initial mi-am dorit sa fac numarul 516, cu sugestivul nume Rahat.
Lenea a invins insa, pentru ca cele cu numere mici (512-540) aveau prizele albe, nu in camo ca al meu...asa ca ar fi trebuit sa maschez si sa vopsesc din nou...

Negasind niste bombe potrivite, a trebuit sa modific unele din setul Hasegawa:
Dupa ore de lupte, toate decalurile sint pe avion. M-am hotarit la numarul 555, cu numele Saturn.
Kfirurile C7 au primit diverse nume de planete, fenomene meteo si orase; initial mi-am dorit sa fac numarul 516, cu sugestivul nume Rahat.
Lenea a invins insa, pentru ca cele cu numere mici (512-540) aveau prizele albe, nu in camo ca al meu...asa ca ar fi trebuit sa maschez si sa vopsesc din nou...


#34
Postat 01 May 2008 - 12:03 AM
Le mai fac si cu ochii inchisi...si mai patesc cite un dezastru...ca asta ultimul:
Evident ca acum am observat...la kitul italeri, aripa pleaca undeva cam 4-5 mm prea din spate...Punind pilonii pentru LGB la incastrarea aripii cu fuselajul, tot ansamblul a ajuns evident 4-5 mm prea in spate, asa ca acum, cu bombele lipite....se vede ca nu s-ar fi putut inchide/deschide trapele trenului principal....
Evident ca acum am observat...la kitul italeri, aripa pleaca undeva cam 4-5 mm prea din spate...Punind pilonii pentru LGB la incastrarea aripii cu fuselajul, tot ansamblul a ajuns evident 4-5 mm prea in spate, asa ca acum, cu bombele lipite....se vede ca nu s-ar fi putut inchide/deschide trapele trenului principal....