IAI Kfir 1/72
#42
Postat 01 May 2008 - 07:22 PM
Acum ca C7 e gata, m-am ocupat un pic si de CE...
M-am saturat sa astept dupa decalurile de la Andean, asa ca le-am folosit pe cele facute de mine...
unele vad ca au iesit un pic mai mari iar altele au cam silverit.
De asemenea, neavind fundal alb, pus pe gri, rosul de la stenciluri apare cam inchis.
Aici cu varul din Africa:
Mai am de lucrat la el..dar nu mult
M-am saturat sa astept dupa decalurile de la Andean, asa ca le-am folosit pe cele facute de mine...
unele vad ca au iesit un pic mai mari iar altele au cam silverit.
De asemenea, neavind fundal alb, pus pe gri, rosul de la stenciluri apare cam inchis.
Aici cu varul din Africa:
Mai am de lucrat la el..dar nu mult
#50
Postat 10 August 2008 - 05:08 PM
Am lucrat azi din plin...am lipit mici bucatele de stiren ce vor deveni antene si prize de aer.
C1:
C2
In nebunia mea am mai luat inca un kfir care va fi tot Ecuadorian.
Probabil ca va trebui sa mai iau unul ca sa pot inchide capitolul asta definitiv...Imi trebuie si un Kfir clasic, fara canarduri.
Am gravat si Mirajul 50, i-am lipit aripile, canardurile si carenajele specifice de pe fuselajul anterior.
C1:
C2
In nebunia mea am mai luat inca un kfir care va fi tot Ecuadorian.
Probabil ca va trebui sa mai iau unul ca sa pot inchide capitolul asta definitiv...Imi trebuie si un Kfir clasic, fara canarduri.
Am gravat si Mirajul 50, i-am lipit aripile, canardurile si carenajele specifice de pe fuselajul anterior.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 10 August 2008 - 05:08 PM
#52
Postat 11 August 2008 - 06:47 PM
Am mai lucrat la Mirage. Am detaliat un pic tabloul de bord, consolele laterale si panoul din spatele scaunului.
O sa folosesc un Martin Baker 4 de la Pavla.
Pe dedesupt am lipit ceva bucatele de stiren, din care voi taia si pili pina seamana a prize de aer.
Mai am de gravat ceva panouri de asemenea pe acolo.
Doua vorbe despre ascunzatorile de flacari. O manevra simpla.
Se ia o bucata de plastic intins, de diametrul dorit. Se gaureste in mijloc. Eu de obicei folosesc un ac.
Cu o lama lovita pe tais cu un bisturiu* - in esenta transformata intr-o lama de fierastrau foarte subtire, se taie de citeva ori pina la jumate.
Se taie la lungimea dorita si se lipeste pe avion. Dureaza 2 minute sa faci una, si arata destul de realist
*Scula tip Z-mare :))
O sa folosesc un Martin Baker 4 de la Pavla.
Pe dedesupt am lipit ceva bucatele de stiren, din care voi taia si pili pina seamana a prize de aer.
Mai am de gravat ceva panouri de asemenea pe acolo.
Doua vorbe despre ascunzatorile de flacari. O manevra simpla.
Se ia o bucata de plastic intins, de diametrul dorit. Se gaureste in mijloc. Eu de obicei folosesc un ac.
Cu o lama lovita pe tais cu un bisturiu* - in esenta transformata intr-o lama de fierastrau foarte subtire, se taie de citeva ori pina la jumate.
Se taie la lungimea dorita si se lipeste pe avion. Dureaza 2 minute sa faci una, si arata destul de realist
*Scula tip Z-mare :))
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 11 August 2008 - 06:49 PM
#54
Postat 11 August 2008 - 10:37 PM
Salut
In primul rand,arata splendid !
In al doilea,daca pot sa-ti dau un sfat,pentru realizarea mai usoara si mai rapida a ascunzatoarelor de flacari:
-Ia un betigas (de urechi) si trage-l la cald,va iesi un tub cat vrei tu de gros sau subtire si scapi si de munca de gaurire.Indiferent de diametrul tubului ,acesta ramane suficient de rigid pentru a putea lucra cu el cum vrei .
Scuze daca am fost putin"off topic"
In primul rand,arata splendid !
In al doilea,daca pot sa-ti dau un sfat,pentru realizarea mai usoara si mai rapida a ascunzatoarelor de flacari:
-Ia un betigas (de urechi) si trage-l la cald,va iesi un tub cat vrei tu de gros sau subtire si scapi si de munca de gaurire.Indiferent de diametrul tubului ,acesta ramane suficient de rigid pentru a putea lucra cu el cum vrei .
Scuze daca am fost putin"off topic"
#60
Postat 19 August 2008 - 11:31 PM
Ca sa pot dormi linistit, am decis sa testez decalurile de la FCM (producator obscur brazilian) inca inainte de a vopsi intradosul.
Am citit citeva lucruri despre decalurile astea, majoritatea nu de bine. Sint destul de grosutze, foarte lucioase si au aderenta foarte buna. De asemenea , raspund bine la alcool izo, asa ca totul e OK.
Am citit citeva lucruri despre decalurile astea, majoritatea nu de bine. Sint destul de grosutze, foarte lucioase si au aderenta foarte buna. De asemenea , raspund bine la alcool izo, asa ca totul e OK.