WW 2 - foto de epoca, vehicule.
#2604
Postat 21 March 2011 - 09:44 PM
Am vazut si eu un half-track ( adica, la dictionar, mot-a-mot, un fel de juma' de senila ) folosit in lucrari agricole.
Cred ca nu am foto cu asa ceva, parca prea ... sunt agricole subiectele - si, stii, vorbim de funie acolo unde nu se face.
In schimb, cred ca avazut mai toata lumea - macaraua Demag de 10 tone, catarata in carca lu' nea FAMO si folosita dupa razboi de o firma de constructii. Poza sau pozele apar in cartea dedicata si aparuta sub egida Nuts'n'Bolts ( adica Nuci si Boltzi ). Daca-mi aduc aminte bine, se zicea ca ar fi fost ... rosie cu niste dungi albe. Si parca avea si o cabina foarte shuchie.
Un subiect mai ... sibernal. Adica, in Siberia, iarna. Si nu numai. Da' suna bine.
Si aici avem literatura de specialitate, a aparut in Tankograd o foarte utila cartulie celor care apreciaza subiectul.
Cred ca nu am foto cu asa ceva, parca prea ... sunt agricole subiectele - si, stii, vorbim de funie acolo unde nu se face.
In schimb, cred ca avazut mai toata lumea - macaraua Demag de 10 tone, catarata in carca lu' nea FAMO si folosita dupa razboi de o firma de constructii. Poza sau pozele apar in cartea dedicata si aparuta sub egida Nuts'n'Bolts ( adica Nuci si Boltzi ). Daca-mi aduc aminte bine, se zicea ca ar fi fost ... rosie cu niste dungi albe. Si parca avea si o cabina foarte shuchie.
Un subiect mai ... sibernal. Adica, in Siberia, iarna. Si nu numai. Da' suna bine.
Si aici avem literatura de specialitate, a aparut in Tankograd o foarte utila cartulie celor care apreciaza subiectul.
#2611
Postat 22 March 2011 - 09:40 PM
In prima foto(luat in ordinea postarii) apare un 28 cm Kanone K5 (cred ca este "Bruno" in Franta) scos din adapost si pregatit sa traga(cred ca este Batterie Todt cu locatie la Cap Gris-Nez.)
-"Bruno si Fratii sai"
Pregatirile pentru tragere aratau asa:
-"Bruno si Fratii sai"
Pregatirile pentru tragere aratau asa:
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 22 March 2011 - 09:49 PM
#2612
Postat 22 March 2011 - 10:42 PM
Mda, foarte interesante instantanee.
Cum ziceam ( devine un tic ... tac ... ), subiectul nu ma intereseaza in mod deosebit. Decat prin spectaculozitatea
materialului. Am vazut ca si pe aici interesul este ... maxim. Care se reflecta el, interesul - in general vorbind, in
multitudinea colorata de comentarii de tot felul.
Cele cateva foto postate de Longinus se vor adauga unei foarte lungi serii de alte foto, aparute pe eBay, despre
pregatirile care se faceau pentru a pune tunul in pozitie de tragere precum si alte detalii. Ma gandesc ca ar fi mult
prea plictisitor pentru tot modelistu' ( konstruktoru' ) sa tot vaza la utilaje, macarale, sine curbe, loco cu abur,
vagoane de pasageri - si ce vagoane ! Precum si multe ... prelate.
Asa ca o sa continuam cu altceva.
Incepem ciclul "Un shelter care a zguduit lumea" sau, tradus intr-o curata limba, "Cotineatza care a speriat ratza".
Opel Blitz chinuit cu tot felul de constructii.
Cum ziceam ( devine un tic ... tac ... ), subiectul nu ma intereseaza in mod deosebit. Decat prin spectaculozitatea
materialului. Am vazut ca si pe aici interesul este ... maxim. Care se reflecta el, interesul - in general vorbind, in
multitudinea colorata de comentarii de tot felul.
Cele cateva foto postate de Longinus se vor adauga unei foarte lungi serii de alte foto, aparute pe eBay, despre
pregatirile care se faceau pentru a pune tunul in pozitie de tragere precum si alte detalii. Ma gandesc ca ar fi mult
prea plictisitor pentru tot modelistu' ( konstruktoru' ) sa tot vaza la utilaje, macarale, sine curbe, loco cu abur,
vagoane de pasageri - si ce vagoane ! Precum si multe ... prelate.
Asa ca o sa continuam cu altceva.
Incepem ciclul "Un shelter care a zguduit lumea" sau, tradus intr-o curata limba, "Cotineatza care a speriat ratza".
Opel Blitz chinuit cu tot felul de constructii.
#2613
Postat 22 March 2011 - 11:10 PM
Din punctul meu de vedere, in momentul asta, capitolul Artilerie CF se incheie.
Sunt ultimele 2 foto. Cu acest subiect nu am sa mai revin.
Ca fapt divers, doar ca fapt divers, incercati sa va bazati comentariile modelistice pe fapte si probe reale.
Fiecare este liber sa-si faca modelul dupa cum vrea, cum il taie capul sau functie de starea in care se scoala
dupa somnul de frumusete.
Si poate niste expertiza bazata, la fel, pe realitatea ... dura.
Cele 2 foto atasate mi s-au parut foarte interesante prin simplul fapt ca reprezinta acelasi obiect, imortalizat pe ambele parti.
Sunt ultimele 2 foto. Cu acest subiect nu am sa mai revin.
Ca fapt divers, doar ca fapt divers, incercati sa va bazati comentariile modelistice pe fapte si probe reale.
Fiecare este liber sa-si faca modelul dupa cum vrea, cum il taie capul sau functie de starea in care se scoala
dupa somnul de frumusete.
Si poate niste expertiza bazata, la fel, pe realitatea ... dura.
Cele 2 foto atasate mi s-au parut foarte interesante prin simplul fapt ca reprezinta acelasi obiect, imortalizat pe ambele parti.
#2614
Postat 23 March 2011 - 01:03 AM
Gaz color prin 1945. Chiar daca nu sint de-o claritate extraordinara , ma gandesc ca au unele elemente de interes . In primele doua foto camionul pare sa aiba aripile vopsite in alta nuanta decat restul caroseriei . Apoi, poza in care avem ca protagonist rusnacul saltaret , de remarcat pe lateralul benei acel simbol foarte asemanator cu cel al vehicolelor romanesti ( sau impus ca marcaj si vehicolelor romanesti). .
#2618
Postat 23 March 2011 - 08:42 PM
Fasnet Komsomoletzu' asta ! Subiect de luat in calcul, fara doar si poate. Avand in vedere ... Starea natiunii ...
Si acum un ultim calup de loco cu dampf.
Cred ca poate fi recunoscut cu usurinta personajul care sta agatat de coasa in ultima, sper, foto. Doar ca a schimbat
tricoul cu camasa, sperand sa nu fie bagat in seama.
Si acum un ultim calup de loco cu dampf.
Cred ca poate fi recunoscut cu usurinta personajul care sta agatat de coasa in ultima, sper, foto. Doar ca a schimbat
tricoul cu camasa, sperand sa nu fie bagat in seama.
Aceasta postare a fost editata de SteelMaster: 23 March 2011 - 08:42 PM