WW 2 - foto de epoca, vehicule.
#2542
Postat 13 March 2011 - 05:46 PM
Masinuta de la postul #2484 (dreapta- ), cred pana la urma ca e un Citroen 11 bl ( 1938) .Din pacate nu-mi mai aduc aminte foarte bine istoria acestei versiuni ....Parca era un tip facut special pentru armata in putine exemplare ...(?)
Aceasta postare a fost editata de dany: 13 March 2011 - 05:57 PM
#2543
Postat 13 March 2011 - 06:18 PM
dany, esti formidabil ! Foarte buna treaba ai cam facut. Nu m-ar fi dus ... imaginatia la asa ceva ...
As ( asi, a-si ) mai ( m-ai, ma-i ) zice eu multe, dar mi-e ca s-ar putea sa cada sarcinile de partid peste unii si altii.
Exegeti, de felul lor.
Ar cam trebui multi sa invete di cee ce faci tu.
Si - parol !!!, nu aveam nicio idee despre subiect, adica n-a fost sa fie ...capcana.
Bravo, domnule, esti mare !
Continuam cu niste loco, pana ne revenim.
... din ceea ce faci ... hehehehehehehehe
As ( asi, a-si ) mai ( m-ai, ma-i ) zice eu multe, dar mi-e ca s-ar putea sa cada sarcinile de partid peste unii si altii.
Exegeti, de felul lor.
Ar cam trebui multi sa invete di cee ce faci tu.
Si - parol !!!, nu aveam nicio idee despre subiect, adica n-a fost sa fie ...capcana.
Bravo, domnule, esti mare !
Continuam cu niste loco, pana ne revenim.
... din ceea ce faci ... hehehehehehehehe
#2557
Postat 14 March 2011 - 08:16 PM
dany, la 14 Mar 2011, 16:10, a spus:
S-ar putea sa fie ceva pe baza de White ( " americhen") .
Un White 920 de 18 tone 6x4 -versiunea cisterna?Plauzibil.
Interesant subiectul si parca nu-i inchis.
Sunt curios de unde l-au capturat nemtii.Sa fi avut francezii asa ceva in dotare,inainte de ocupatie?Au dat o comanda prin '39-'40,dar parca nu au mai apucat sa le primeasca.
Englezii l-au primit doar prin '42.
Initial francezii le-au comandat versiunea cisterna de 4700 galoane,dar comanda a fost redirectionata spre UK,dupa caderea Frantei.
Englezii le-au reconvertit (eu stiu ca pe toate 145 buc.) in tank transporter.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 14 March 2011 - 08:26 PM
#2558
Postat 14 March 2011 - 08:47 PM
Ca sa schimb putin subiectul(si sa indepartez dilema) uite alta rara avis .
Biederman F1 (C1 sau C2) 6x6 -de 7,5 tone(fabricat in cel mult 1500 de exemplare,mai mult sub sigla lui International.
Le-a folosit si USAAF :
(un R.E.O. wrecker,tot de 7,5 tone,aproape identic)
US Navy a folosit si ea wreckere , dar mai grele:
Sterling DDS 235 6x6 de 10 tone:
(Kingfisher-ul este incarcat pe un trailer tras ,pare-se,de un Studebaker).
foto de prezentare la poarta fabricii:
Biederman F1 (C1 sau C2) 6x6 -de 7,5 tone(fabricat in cel mult 1500 de exemplare,mai mult sub sigla lui International.
Le-a folosit si USAAF :
(un R.E.O. wrecker,tot de 7,5 tone,aproape identic)
US Navy a folosit si ea wreckere , dar mai grele:
Sterling DDS 235 6x6 de 10 tone:
(Kingfisher-ul este incarcat pe un trailer tras ,pare-se,de un Studebaker).
foto de prezentare la poarta fabricii:
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 14 March 2011 - 08:53 PM
#2560
Postat 14 March 2011 - 09:52 PM
In general, interesul meu pentru unele sau altele din vehiculele militare a fost generat fie de ceea ce aveam de facut
fie de spectaculozitatea respectivelor vehicule. Si, normal, bazat pe informatia disponibila.
Asa ca ...
Vehiculele utilizate de frantzuji. Foarte putine mi-au fost pe plac si nu cred ca am facut vreunul pana acum. Informatie
foarte multa se gaseste intr-o carte dedicata si care se numeste ( intr-o traducere care sper sa nu oripileze vreun
vizitatator francofon ) "Automobilul sub uniforma". In mod sigur, acolo se vorbeste si despre vehiculele straine
folosite. Desi am avut cartea la indemana, rar m-am uitat pe ea ( de unde si discutii cu un amic, atunci cand era vorba
de vehicule frantzujesti ).
Cat despre nemti, cred ca le-au capturat de la francezi - vehiculele de import, adica americane in cazul nostru, aveau
montate in fata calandrului acea grila. Francezii au avut foarte multe GMC COE si toate aveau acea grila. Informatia
aceasta este foarte subtire si, normal, trebuie coroborata cu foarte multe foto si carti, daca se poate.
Cat despre wrecker-urile americane ... Da, asta este un subiect foarte interesant si care bucura foarte tare ochiul.
Cred ca mai toti producatorii s-au ... dedat la asemenea vehicule, incepand cu mult mai cunoscutul Diamond. Sau
Ward LaFrance sau Kenworth. Pacat ca informatia privind celelate modele este destul de subtire - doar cateva foto si
ceva dimensiuni. Dar, poate ca cine stie ... sare iepurele de unde nici nu te astepti.
Eu unul, ma cam opresc la Diamond ... inca insuficient si defectuos abordat si materializat.
Cateva foto, din ce-am reusit sa "vanez", cu vehicule de geniu.
Cristi, multumim. Da, se misca. Inca. Sa vedem dupa cum o sa fie ... Ca la romani ? Adica, minunea care nu tine
decat 3 zile ? Mai stiu eu un asemenea ... d-asta, cum ii zice, pornit in tromba si mort subit dupa ce multi spargeau
caramida de "peptul lor paros" ... hehehehehehehehehehehehe. Da, da, bafta.
fie de spectaculozitatea respectivelor vehicule. Si, normal, bazat pe informatia disponibila.
Asa ca ...
Vehiculele utilizate de frantzuji. Foarte putine mi-au fost pe plac si nu cred ca am facut vreunul pana acum. Informatie
foarte multa se gaseste intr-o carte dedicata si care se numeste ( intr-o traducere care sper sa nu oripileze vreun
vizitatator francofon ) "Automobilul sub uniforma". In mod sigur, acolo se vorbeste si despre vehiculele straine
folosite. Desi am avut cartea la indemana, rar m-am uitat pe ea ( de unde si discutii cu un amic, atunci cand era vorba
de vehicule frantzujesti ).
Cat despre nemti, cred ca le-au capturat de la francezi - vehiculele de import, adica americane in cazul nostru, aveau
montate in fata calandrului acea grila. Francezii au avut foarte multe GMC COE si toate aveau acea grila. Informatia
aceasta este foarte subtire si, normal, trebuie coroborata cu foarte multe foto si carti, daca se poate.
Cat despre wrecker-urile americane ... Da, asta este un subiect foarte interesant si care bucura foarte tare ochiul.
Cred ca mai toti producatorii s-au ... dedat la asemenea vehicule, incepand cu mult mai cunoscutul Diamond. Sau
Ward LaFrance sau Kenworth. Pacat ca informatia privind celelate modele este destul de subtire - doar cateva foto si
ceva dimensiuni. Dar, poate ca cine stie ... sare iepurele de unde nici nu te astepti.
Eu unul, ma cam opresc la Diamond ... inca insuficient si defectuos abordat si materializat.
Cateva foto, din ce-am reusit sa "vanez", cu vehicule de geniu.
Cristi, multumim. Da, se misca. Inca. Sa vedem dupa cum o sa fie ... Ca la romani ? Adica, minunea care nu tine
decat 3 zile ? Mai stiu eu un asemenea ... d-asta, cum ii zice, pornit in tromba si mort subit dupa ce multi spargeau
caramida de "peptul lor paros" ... hehehehehehehehehehehehe. Da, da, bafta.