WW 2 - foto de epoca, vehicule.
#2502
Postat 09 March 2011 - 07:28 PM
PS. Avand in vedere ca topicul este deschis de mine, am sa-mi permit un off-topic.
Generat de indiCnari si jiCniri. Am sa incerc sa fiu scurt.
Mult prea stimati modelisti, de toate felurile, incercati sa nu mai chiunuiti limba pe care o vorbiti si scrieti.
Daca nu sunteti siguri de cuvintele pe care le folositi, luati un DEX on-line. Daca nu mai stiti formele gramaticale
corecte, luati niste carti de scoala primara, recititi si reamprospati-va cunostintele.
Trist sa vezi oameni de oanumita varsta care o chinuie pana la loc comanda. Pe ea, pe limba.
Trist ca foarte putini zic ceva - fie direct, fie prin pm.
Trist ca tot felul de juni se simt ofuscati ca se aminteste de asa ceva.
Poate ca pana la urma vom scapa de : jiCniri, indiCnari, i-mi, i-ti, i-si, i-l, i-i si alte dezacorduri.
Ca fapt divers - cititi, dati mai departe daca simtiti nevoia si, mai ales, incercati sa va basicati pe voi insiva ( sau
insi-va, sau insusilea, sau insuvati, sau cum vreti ).
#2506
Postat 10 March 2011 - 12:36 AM
Avem (printre altele) imagini cu masina "In memoria lui Rosa Luxemburg" in anul 1925 si ehipajul "original" aliniat langa terasament; il avem pe Nr.10b (in nomenclator german) si fost Nr.51 "Pierwszy Marszałek", in apropiere de Harkov -1942; il avem pe fostul BP 77 (cu turele de origine poloneza AAMG), capturat de catre germani la 7 iulie 1941, insa toate imaginile sunt mai mult decat sugestive si binevenite pentru toti.
Sper.
Ca un mic adaos.
10b in iarna lui 1942/43 si o vedere mai de detaliu cu Marszałek :
#2511
Postat 10 March 2011 - 04:31 PM
Ia sa vedem. Eu m-as uita la roti, adica pneuri, atatea cate mai sunt. La faruri - de ce nu ?
As studia un pic aripa aia ramasa peste roata, cam cu ce seamana.
Dar, mai ales, m-as uita la capota motorului. Sigur mi-ar sopti ceva dulce la urechiusa, intr-o melodioasa limba.
Ceva mai usor, deci, pentru tot natu'.
#2514
Postat 10 March 2011 - 06:25 PM
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de dany: 10 March 2011 - 06:36 PM
#2515
Postat 10 March 2011 - 08:33 PM
#2516
Postat 10 March 2011 - 09:07 PM
#2517
Postat 10 March 2011 - 10:39 PM
dany, la 10 Mar 2011, 21:07, a spus:
Da,este un "francez":Rosengart LR 539 md.1939 cu caroserie Hartmann
(aici in versiune cabrio).
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 10 March 2011 - 10:43 PM
#2519
Postat 10 March 2011 - 11:01 PM
SteelMaster, la 10 Mar 2011, 16:31, a spus:
Ceva mai usor, deci, pentru tot natu'.
Lanz Bulldog serie 06 (in prima foto)
si un Bulldog md.1929 (cred ca un HR 5-15 de 30 CP) in a doua foto.
p.s. la noi in tara au mare cautare:se ofera intre 8000 si 11.000 de euro pt.exemplare functionale.