WW 2 - foto de epoca, vehicule.
#2361
Postat 01 March 2011 - 12:04 PM
Sireacu' Panhardu' ! Cazu si-si rupse si rotilele ....
Si daca tot vedem frantzuzesti, atunci sa vedem si ... Caru' de Ruptura, c-asa-i zice intr-o traducere neaose.
Caru de Ruptura FCM 2, cel cu ... paricopitatu' lipsa, fiind el car blindat.
Dovezile ca ar fi fost folosit la rupturi sunt cam lipsa.
Cele mai multe foto ni-l arata pe calea ferata, de parca neamtului i-ar fi fost frica de el ...
Si daca tot vedem frantzuzesti, atunci sa vedem si ... Caru' de Ruptura, c-asa-i zice intr-o traducere neaose.
Caru de Ruptura FCM 2, cel cu ... paricopitatu' lipsa, fiind el car blindat.
Dovezile ca ar fi fost folosit la rupturi sunt cam lipsa.
Cele mai multe foto ni-l arata pe calea ferata, de parca neamtului i-ar fi fost frica de el ...
#2369
Postat 01 March 2011 - 06:41 PM
Interesante pozele cu FCM 2C. Majoritatea pozelor de sursa germana sint cu ele (adica 10 la numar in total) pe cale ferata pentru ca acolo au fost distruse spre front ori de francezi pentru a nu fi capturate ori de bombardiere in picaj dupa spusele germane. Sistemul de rulare pe cale ferata e foarte interesant practic blindatul avea in fata si in spate niste dispozitive special concepute de prindere a boghiurilor. Sistemul de transport pe calea ferata era facut pentru ca blindatul era prea greu pentru o platforma obisnuita dar si pentru ca viteza pe teren accidentat era extrem de mica si supensile se pare ca erau o gluma. Unul se pare ca a ajuns la Berlin pentu a fi expus care a si disparut odata cu venirea rusilor.
Aceasta postare a fost editata de orogos: 01 March 2011 - 06:43 PM
#2370
Postat 01 March 2011 - 07:26 PM
Intr-adevar, interesant caru' de ruptura conceput de frantuji
Ca o mica completare a celor scrise de Orogos, zice-se ca un exemplar supravietuitor s-ar afla intr-o anexa a muzeului Kubinka, ferit de ochii lumii. Poate o fi chiar unul din exemplarele capturate de germani in 1940 si initial testat in poligonul de la Kumensdorf, cine stie ?
Cateva imagini cu alte exemplare, pe langa cele capturate de germani :
Tourane (nr.95)
Poitou (nr.90)
Alsace (nr.93)
Normandie (nr.97)
Berry (nr.98)
si binenteles Champagne (nr.99)
iar din acelasi calup german, il avem aici pe Picardie (nr.92) si Provence (nr.91)
Plus un exemplar anterior campaniei franceze :
si ar mai fi...
Ca o mica completare a celor scrise de Orogos, zice-se ca un exemplar supravietuitor s-ar afla intr-o anexa a muzeului Kubinka, ferit de ochii lumii. Poate o fi chiar unul din exemplarele capturate de germani in 1940 si initial testat in poligonul de la Kumensdorf, cine stie ?
Cateva imagini cu alte exemplare, pe langa cele capturate de germani :
Tourane (nr.95)
Poitou (nr.90)
Alsace (nr.93)
Normandie (nr.97)
Berry (nr.98)
si binenteles Champagne (nr.99)
iar din acelasi calup german, il avem aici pe Picardie (nr.92) si Provence (nr.91)
Plus un exemplar anterior campaniei franceze :
si ar mai fi...
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 01 March 2011 - 07:29 PM
#2371
Postat 01 March 2011 - 07:30 PM
#2374
Postat 01 March 2011 - 08:53 PM
Intai lamurirea, zic eu. Cred ca-i un tractor - daca te uiti, volanul ar cam fi pe mijloc si rotile fatza par a fi mici.
Bedford ... nu-i bai, vine si el ... ca de obicei !
Pana atunci insa, o mica digresiune.
Tot felul de automobile americane, toate transformate in gazogen si in uz german.
Bedford ... nu-i bai, vine si el ... ca de obicei !
Pana atunci insa, o mica digresiune.
Tot felul de automobile americane, toate transformate in gazogen si in uz german.
#2375
Postat 01 March 2011 - 08:55 PM
Citeaza
privind cu dispret la soldatul german
Aceasta postare a fost editata de dany: 01 March 2011 - 08:58 PM