WW 2 - foto de epoca, vehicule.
#2242
Postat 12 February 2011 - 10:52 AM
Piesa Breda (din kitul tamiot) putand fi urcata in bena Chevy-ului, recompletand ansamblul.
Mai dificil (si interpretabil) ar fi interiorul benei si spatele masinii; lipsa unei documentatii adecvate nu cred ca ar permite o reproducere corecta. Iar o imaginatie liber exprimata ar conduce doar la inexactitati si fabulatii nepermise, vis-a-vis de subiect.
Oricum, ramane un subiect frumos, pe langa alte variante avand ca si baza V3000.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 12 February 2011 - 10:53 AM
#2244
Postat 12 February 2011 - 08:21 PM
#2245
Postat 12 February 2011 - 08:29 PM
Pe urma,dupa incheiere WW1,a ajuns Scammell Lorries Ltd, with Col Scammell as Managing Director.
Scammell "100 tonner"
Scammell Pioneer 6x6 model 1927
model 1928 (tot 6x6)
Scammell Pioneer TRMU 20 model
si urmasul sau direct
Scammell Pioneer TRMU 30 6x6 model 1939
Scammell R 100 4x4 model 1939
Scammell R 100 6x6 model 1937
care urca pe orice
P.S. Dany
dany, la 12 Feb 2011, 20:21, a spus:
Esti sigur ca-i un Chevrolet ?
Eu mai degraba as sustine ca vedem un Ford F30 30 CWT
Si eu zic ca oricum este un 30 nu un 60 (e prea scurt).Parerea mea
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 12 February 2011 - 08:35 PM
#2246
Postat 12 February 2011 - 09:29 PM
De la 8 cwt pana la clasa 60, Ford sau Chevrolet, cabinele 11, 12 sau 13, diverse tipuri de roti - un conglomerat
urias de variante, subvariante si modele.
Revenind la ceea ce a gasit dany, sa incercam sa ne luminam. Doar un pic si fara a zice ca asa este.
Recunoasterea ar fi mai usoara daca am fi avut o poza din fata. Plasa de protectie a radiatorului era : cu ochiurile
la 90 grade in cazul Ford si pe diagonala, la 45 grade, pentru Chevrolet.
Un al doilea element de recunoastere ar fi filtrul de aer ( vizibil in foto ). Ford nu avea filtru de aer pozitionat
la exterior, asa ca, se pare, avem de-a face cu un Chevrolet.
Se mai zice ca in cazul clasei 30, rotile erau mai mici si arcurile ceva mai subtirele ( dar astea nu prea se vad ).
Asa ca, este destul de probabil, ca in foto sa fie un C60.
Intrebarea, insa, este alta ! Ce cabina ar putea fi ? 11 sau 12 ? Foarte de ajutor ar fi prima foto, suficient de clara.
#2247
Postat 13 February 2011 - 02:34 AM
Aceasta postare a fost editata de dany: 13 February 2011 - 02:48 AM
#2248
Postat 13 February 2011 - 12:41 PM
http://www.mapleleafup.org/forums/showthre...mp;postid=12688
si mai ales aici
http://www.mapleleaf...read.php?t=1194
Si,da aveti dreptate :este un Chevrolet nu un Ford.Restul discutiei ramane deschisa.
#2249
Postat 13 February 2011 - 05:27 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 13 February 2011 - 06:11 PM
#2251
Postat 13 February 2011 - 11:21 PM
Coloana de aprovizionare britanica
Infanterist sud african in Africa de Nord...
Cum ar arata o macheta "pensulata"cam asa ?
Artileristi britanici
Schimband putin teatrul, avem Divizia a 6-a Bindata SudAfricana la defilare pe autodromul de la Monza, Italia.
Revenind apoi pe sol britanic :
Un Short Stirling la alimentare pe Waterbeach, Cambridgeshire, 1942
Ring a bell ?
#2252
Postat 14 February 2011 - 12:02 AM
Citeaza
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de dany: 14 February 2011 - 12:17 AM
#2254
Postat 14 February 2011 - 10:26 AM
Desi, avand in vedere la cate turisme Ford au fost folosite in Africa, ar fi fost normal
sa ne gandim ca a existat si o asemenea varianta.
Modelul de baza este, asa cum zice prin carti, un Ford C21AS, un sedan care se poate viziona in prima foto.
Urmeaza, logic, un C21AS Woody - Wooden Body, caroserie specific americaneasa. Desi, la fel de specifice
au fost si niste modele britanice. Sau erau de inspiratie ...
Ambele variante, si Sedan si Woddy au fost utilizate in Africa, cu diverse up-grade-uri si modificari datorate
climatului.
Logic, mai mult sau mai putin, urmeaza si varianta cu acoperisul inlaturat complet. Pentru aceasta varianta,
pana acum, nu am vazut foto.
Dar, ca ilustrare, avem 2 masini, destule de celebre, ambele Ford C11ADF.
Prima a apartinut, initial, generalului Alexander - a 3-a foto, sper. Masina a trecut cu bine prin razboi, a fost
restaurata si este expusa spre vizionare.
A 2-a a apartinut SAS si a fost utilizata de David Stirling. Se numea "Blitz Buggy". Aceasta a fost mai putin
norocoasa, facand la un moment dat ... buba mare. In foto se poate vedea o restaurare, cred ca realizata
de britanici. John Blackman - cel caruia apartine foto, are in colectie un C11ADF Woody restaurat, foarte
bine restaurat si este probabil, posibil ca si acest "Blitz Buggy" sa-i apartina. Lui sau grupului care face ...
reenactment.
dany, ma bucur sa vad ca "se mai exista" curiosi p-acilea. Si-mi aduc aminte de shotia facuta, tot in acest
topic, dar cu foarte mult timp in urma, cand ziceam ceva de Stirling Moss, intemeietorul SAS. Shotia a ramas
shotie si nimeni nu s-a basicat. Caci altfel, nu ducem lipsa de carcotasi ...
Uitam ce-i mai important.
Singurul model Ford C21AS Sedan a fost scos de Tamyia la 1/48. Probabil ca, in timp, vor aparea
si oarece variante. Tot 1/48.
C11ADF exista - daca mai exista, in scara 1/25, facut de AMT.
#2256
Postat 15 February 2011 - 02:21 AM
#2258
Postat 15 February 2011 - 10:44 PM
Dar asa, ai "vaduvit" pe vreo 10-15 pasionati de sansa unui raspuns cat de cat exact.
Eu unul am remarcat ceva ce la noi dispare pe zi ce trece ... Asta intrebare !!!
Apropo. Longinus, peste vreo saptamana, adu-mi aminte sa-ti povestesc ceva.
Interesant si ... scump la vedere camuflajul maltez.
Scammell-ul insa, nu. Aici, intens utilizat de germani.
Si da, de astazi incolo textul explicativ nu va mai avea nicio legatura cu foto.