Forum Machete,Modelism,Hobby: WW 2 - foto de epoca, vehicule. - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 142 Pagini +
  • « Prima
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

WW 2 - foto de epoca, vehicule.

#2223 Useril este offline   Serpent 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 11-August 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Soft Skins

Postat 08 February 2011 - 10:37 PM

Nu inteleg, de ce avea Mack NM 1 6x6 roata dreapta fata dubla si stg. fata simpla?!?
Care ar putea fi motivul?

#2224 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 08 February 2011 - 10:40 PM

Vezi postareaSerpent, la 8 Feb 2011, 22:37, a spus:

Nu inteleg, de ce avea Mack NM 1 6x6 roata dreapta fata dubla si stg. fata simpla?!?
Care ar putea fi motivul?


era un test.Dupa cum observi,masina din imagine nici nu are inmatriculare (inca).Probabil vroiau sa vada cum se comporta cu roti duble inclusiv pe fata;are vreun avantaj?nu?

#2225 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2491
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2011 - 10:42 PM

Eu, cred ca-i o gluma a pozarilor. Au dublat roata fata asa la misto. Pozitia rotii duble mi se pare un pic abatuta de la axa rotii interioare. Este un pic mai in spate si mai lasata.

#2226 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 08 February 2011 - 10:45 PM

Nu-i gluma Flo.Americanii au mai facut chestii d-astea.Am mai vazut foto asa dar cu GMC-uri(parca).

#2227 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2491
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2011 - 10:54 PM

Nu te contrazic. Este doar explicatia pe care am incercat-o. Totusi la ce folosea asimetria ? :unknw:

#2228 Useril este offline   Serpent 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 11-August 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Soft Skins

Postat 08 February 2011 - 10:55 PM

Da, de probe pe prototip pare plauzibila configuratia...
Pusa cu mana sau la retus (sper ca nu foloseau pozarii PhotoShop-ul inca de pe vremea aia...) nu pare sa fie, si nici poza chiar contemporana.

#2229 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 08 February 2011 - 10:56 PM

Vezi postareaflo, la 8 Feb 2011, 22:54, a spus:

Nu te contrazic. Este doar explicatia pe care am incercat-o. Totusi la ce folosea asimetria ? :unknw:

Test,cum ziceam. Ce trage mai bine ? stanga fata sau dreapta fata? Este vreun avantaj? etc.

#2230 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2491
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2011 - 11:01 PM

Asa echipata, clar ca tragea dreapta. Pesemne sa nu intre pe contrasens, daca adormea :unknw: soferul.

#2231 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 February 2011 - 09:50 AM

Mai degraba decat tractiunea ,cred ca-i interesa "amprenta" la sol.Adica (im)posibilitatea inamolirii puntii fata echipata cu roti duble. :unknw:

#2232 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 February 2011 - 11:50 AM

Kenworth M1 model 570 ,identic (aproape) cu Ward La France model 1000 (seria 2) cu foarte mici diferente.

Imagine atasata: id_ward_lafrance_700_01.jpg


Ward La France M1A1 model 1000 (seria 5) hard top,identic cu Kenworth model 573.


Imagine atasata: id_ward_lafrance_700_02.jpg


acelasi model,dar soft top,vazut 3/4 din spate,de aceasta data prevazut si cu post de lupta

Imagine atasata: id_ward_lafrance_700_11.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 09 February 2011 - 11:51 AM


#2233 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 10 February 2011 - 11:48 AM

Longinus, cred ca ai dreptate - rotile duble pe fata, in cazul 6x6, au fost testate pentru cresterea aderentei. Daca au fost sau nu concludente rezultatele, asta numai americanestii ne-ar putea spune.

Da, interesant subiect ... Recovery. Unele dintre ele parca au fost si sunt facute de unii si altii, in mod sigur foarte putine modele vizibile pe net. Mare pacat, asemenea vehicule sunt cu mult mai spectaculoase decat multe tancuri.

Vorbind de modele, de curand a aparut un foarte asteptat Ford V 3000.
Iata 3 instantanee cu acest vehicul.
Una dintre foto este luata dintr-un recent topic de pe alt forum. Vehicule diverse, amenajate in acelasi fel.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Ford_V3000.jpg
  • Imagine atasata: Ford_V3000_2.jpg
  • Imagine atasata: Ford_V3000_3_forum.jpg


#2234 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 10 February 2011 - 10:26 PM

La vreme de razboi ,masinile de interventie a pompierilor englezi:

Fordson 7V md(1941) ECU(escape carrying unit).

Imagine atasata: fordson_ecu2.JPG


Austin K4 (1943) ECU

Imagine atasata: Austin_K4_Wheeled_Escape.jpg


Fordson 1941 (Heavy Unit)

Imagine atasata: Fordson_Heavy_Unit.JPG


si Dodge 82A (1943)


Imagine atasata: Dodge_Mobile_Dam_Unit_1943.jpg



sigla NFS inseamna National Fire Service

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 10 February 2011 - 10:30 PM


#2235 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 11 February 2011 - 05:39 PM

"Fauna" Britanica este una destul de mare si de complexa, mai ales daca adaugam si ceea ce se facea prin Canada.
Iata si cateva alte exemple:
- un Quad abandonat ... poate doar pentru moment
- cateva instantanee dupa Dunquerque, loc de unde germanii s-au aprovizionat cu tot ce-au dorit
- un Morris Commercial Recce
- si inca un exemplu de gun-portee, probabil un CMP

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: brit1.jpg
  • Imagine atasata: brit2.jpg
  • Imagine atasata: brit3.jpg
  • Imagine atasata: brit4.jpg
  • Imagine atasata: brit5.jpg
  • Imagine atasata: brit6.jpg


#2236 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 11 February 2011 - 08:31 PM

Inca o posibilitate de conversie pentru noul Ford V3000 - LRDG.
Nu, nu este un trucaj ordinar, nici pixelu' albastru, nici ... rusineeeeeee ....
Este doar una dintre patrulele LRDG, dotate de data asta cu Fordul V3000.
Cine risca ? Cine este amator sa-si ... strice kit-ul ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ford_V3000_lrdg.jpg


#2237 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 11 February 2011 - 08:51 PM

Eheee.Conversia nu-i prea grea;de fapt nu-i grea deloc.Problema-i in alta parte: de unde faci rost de-o mitraliera Lewis md.1917 0.30 ? din poze deduc ca s-ar putea folosi si md.1918 ,sau in lipsa de altceva typ 92 md.1932 de 7,7 japoneza.
Conditia :sa existe si sa fie 1/35. :lol:

cam despre asta vorbesc(insa este 1/32)

Imagine atasata: lewis11.jpg


Imagine atasata: lewisgun3.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 11 February 2011 - 08:56 PM


#2238 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 11 February 2011 - 09:16 PM

Nu exista decat 2 solutii - ori mai cauti ceva 1/35, ori folosesti modelul 1/32. Diferenta de marime nu mi se
pare a fi atat de critica - nu ca unii n-ar critica neavand altceva de facut. De construit ... mai mare daraua decat
ocaua, si nici n-ar iesi cum trebuie. Asta imi aduce aminte ca un foarte faimos model de ... Bedford, era dat intr-una
dintre editari drept 1/32 iar mai tarziu, dupa niste ani, drept 1/35.
Cateodata, parca o cam luam razna ... nu ?

Apropo de vehicule de pompieri.
Ia uite colea un Crossley, utilizat de RAF si dat drept Fire Engine.

Si ... apropo de gun-portee-ul de mai devreme. Cel presupus a fi pe un CMP.
Iata ce s-a apucat sa faca un ... baietel. Cam neajutorat el, de felul lui.
Inca nevopsit. Sper ca nu se apuca nimeni sa comenteze ... rotile :lol: .

http://www.network54.com/Forum/110741/thre...+ready+to+paint

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Crossley1_Fire_Tender.jpg
  • Imagine atasata: crossley2.jpg


#2239 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 11 February 2011 - 09:24 PM

Ma uit...ma minunez...si ma gandesc : acela trebuie sa fie un Crossley IGL 8 de 3 tone ,modificat sa fie streamline(sa zic asa).
Dar ...fire engine?! :lol:

#2240 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 11 February 2011 - 09:28 PM

M-am cam grabit ... Fire Tender.
Asa a scris "apropitarul" foto. Eu ... impartial ca tot omu', nu ma bag.
Mi se pare, indiferent de ce-ar fi, foarte interesant. Iar foto cu masina camuflata ... hm, pe unde o fi oare ?

#2241 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 11 February 2011 - 09:32 PM

IGL 8 l-au folosit si nemtii

Imagine atasata: IGL8.jpg



... si RAF,desigur

Imagine atasata: 18863_106702156009129_100000080358382_192383_6151396_n.jpg(aici un IGL 3 6x6)





Imagine atasata: 18863_106702159342462_100000080358382_192384_6653030_n.jpg(si aici un IGL 8 6x6)

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 11 February 2011 - 09:40 PM


#2242 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 12 February 2011 - 10:52 AM

O conversie a Ford-ului V 3000 in variana sugerata de Steelmaster e frumoasa si simplu de executat, arma putand fi foarte usor "imprumutata" de la kitul Tamiya Chevrolet L.R.D.G. cod 89785, prin mici modificari obtinandu-se un Lewis model 1917, de 0.30 calibre (apare astfel si o a 3-a solutie).
Piesa Breda (din kitul tamiot) putand fi urcata in bena Chevy-ului, recompletand ansamblul.

Mai dificil (si interpretabil) ar fi interiorul benei si spatele masinii; lipsa unei documentatii adecvate nu cred ca ar permite o reproducere corecta. Iar o imaginatie liber exprimata ar conduce doar la inexactitati si fabulatii nepermise, vis-a-vis de subiect.

Oricum, ramane un subiect frumos, pe langa alte variante avand ca si baza V3000.

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 12 February 2011 - 10:53 AM


Arata acest topic


  • 142 Pagini +
  • « Prima
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi