WW 2 - foto de epoca, vehicule.
#171
Postat 15 December 2007 - 06:05 PM
#174
Postat 15 December 2007 - 06:33 PM
In ceea ce priveste foto cu T 34 + Flak 88, nu vad de ce s-ar chinui cineva sa faca un fake.
Am vazut si discutiile purtate pe alte forum-uri. Si am mai pus si eu, inca odata, intrebarea
cu privire la veridicitatea modelului. Chiar daca n-am nici un interes direct, dar ca sa ne lamurim si noi.
Daca nu este MB 170 ci Horch 830, cu atit mai bine. Horch 830 prezinta un interes deosebit pentru mine.
Ce inseamna sa ai ochi mai tineri ! Cum se zice, "Way to go !"
Am vazut si discutiile purtate pe alte forum-uri. Si am mai pus si eu, inca odata, intrebarea
cu privire la veridicitatea modelului. Chiar daca n-am nici un interes direct, dar ca sa ne lamurim si noi.
Daca nu este MB 170 ci Horch 830, cu atit mai bine. Horch 830 prezinta un interes deosebit pentru mine.
Ce inseamna sa ai ochi mai tineri ! Cum se zice, "Way to go !"
Imagini atasate
#176
Postat 15 December 2007 - 06:41 PM
#180
Postat 16 December 2007 - 08:19 AM
dany, la 15 Dec 2007, 17:00, a spus:
Sherman (DRAGOS ,imi precizezi te rog tipul ?) ,numa' bun de o diorama . Monte Cassino
Dany, este un M4A1(75)"dry" dintr-un lot de productie "intermediar". Are deja boghiurile VVSS "heavy duty" dar galetii sunt inca cei turnati "cu spite", are carcasa transmisiei dintr-o singura bucata turnata, dar este cea "intermediara" rotunjita, nu are blindaje aplicate pe coca superioara, doar pe "obrazul drept" al turelei si are inca suportul "rotor" al tunului M34 (timpuriu) dar cu scut suplimentar pentru mitraliera coaxiala.
Apartine probabil diviziei 1 blindate, sau unuia din batalioanele independente atasate.
Daca vrei sa faci o diorama, ca braillist ce stiu ca esti, cea mai buna optiune este sa pornesti de la acest kit:
http://www.onthewayuk.com/reviews/Dragon/M...rmanpreview.htm
Citeaza
Un Sherman ciudat cu blindaj suplimentar .Cunoaste cineva ( wink.gif ) mai multe amanunte privind acest tip?
Aici ai un M4A1(76)"wet", cu turela T23 (si tunul M1A1C de 76mm). Nu-i din lotul "initial" care a debutat in timpul operatiunii COBRA, deoarece are gura tunului filetata pentru frana de recul (neinstalata inca) si protejata cu manson de protectie.
Da, este o fotografie interesanta si multdiscutata. "Blindajul suplimentar" de pe bot, este pur si simplu placa frontala a unei carcase sudate (la 47 de grade) de M4A3.
Asta ne indica apartenenta (probabila) la Divizia 4 Blindata (divizia favorita a lui Patton) pentru ca, ei au avut acest stil de a refolosi bucati de blindaj suplimentar prelevat de la epave. Asta ne mai indica (probabil) primavara lui '45, argument in plus pentru aceasta, sunt numitii "extendet end connectors" sau "duckbills" instalati pe senile.
DAR mult mai interesant in aceasta fotografie, este altceva ! Anume ca, pe turela, cupola comandantului si trapa incarcatorului sunt montate INVERS, una in locul celeilalte ! Asta-i un lucru EXTREM de rar (am mai vazut o singura alta fotografie) si care n-a fost explicat convingator pana acum...
Asta-i frumusetea shermanismului... NICIODATA SA NU ZICI NICIODATA...
Modelisto-braillistic, cea mai buna optiune a ta, ar fi sa pornesti de la acest kit:
http://www.onthewayuk.com/reviews/Dragon/M...rmanpreview.htm
Ca sa te inspiri, atasez cateva fotografii color cu M4A1(75)"dry", in Italia: