Forum Machete,Modelism,Hobby: Locomotive cu abur CFR - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Locomotive cu abur CFR

#41 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 20 August 2008 - 12:48 PM

Vezi postareaiuliantrenregal, la 19 Aug 2008, 16:10, a spus:

Care din pacate o sa mai circule poate pe la anul dupa refacerea CFF Viseul de Sus
:-)

La ce inundatii au fost in zona e bine daca reusesc sa refaca linia pana la sfarsitul anului. Oamenii aia depind de transporturile de lemn din munti.

#42 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 20 August 2008 - 01:04 PM

cateva exemplare din parcul de locomotive Resita - ep.1

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resita_si_TM_035.jpg
  • Imagine atasata: Resita_si_TM_036.jpg


#43 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 20 August 2008 - 01:06 PM

cateva exemplare din parcul de locomotive Resita - ep.2

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resita_si_TM_038.jpg


#44 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 20 August 2008 - 01:11 PM

cateva exemplare din parcul de locomotive Resita - ep.3

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resita_si_TM_040.jpg
  • Imagine atasata: Resita_si_TM_043.jpg


#45 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 20 August 2008 - 01:12 PM

cateva exemplare din parcul de locomotive Resita - ep.4

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resita_si_TM_045.jpg
  • Imagine atasata: Resita_si_TM_046.jpg


#46 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 20 August 2008 - 01:14 PM

cateva exemplare din parcul de locomotive Resita - ep.5

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resita_si_TM_048.jpg
  • Imagine atasata: Resita_si_TM_049.jpg


#47 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 20 August 2008 - 01:16 PM

cateva exemplare din parcul de locomotive Resita - ultimul episod

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resita_si_TM_050.jpg
  • Imagine atasata: Resita_si_TM_051.jpg
  • Imagine atasata: Resita_si_TM_055.jpg


#48 Useril este offline   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1372
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2008 - 01:51 PM

Frumoase exemplare. Chestia cu transportul lemnului din munte, asta nu-mi mai place. S-a facut jaf in toata tara cu taiatul padurilor. D'aia o tot patesc de vin viituri si alunecari de teren. Altfel spus, si-au cam facut-o cu mana lor.

#49 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 21 August 2008 - 10:45 AM

Vezi postareabogy, la 20 Aug 2008, 14:51, a spus:

Frumoase exemplare. Chestia cu transportul lemnului din munte, asta nu-mi mai place. S-a facut jaf in toata tara cu taiatul padurilor. D'aia o tot patesc de vin viituri si alunecari de teren. Altfel spus, si-au cam facut-o cu mana lor.

Nu e chiar asa........ Sunt zone in tara unde exploatarea lemnului se face cu cap. Pe toata valea Vaserului sunt pepiniere care asigura necesarul de puieti pentru zonele exploatate. Iti recomand sa faci o vizita in zona. N-ai sa vezi dealuri si munti cheliti de pomi.
In schimb, la partea opusa sunt exploatarile din zona Carpatilor Meridionali unde versanti intregi au fost goliti de pomi si pana acum n-am vazut nici macar o pepiniera in zonele respective.

#50 Useril este offline   iuliantrenregal 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 11-December 07
  • Location:BUCURESTI

Postat 28 August 2008 - 01:16 PM

Revin cu subiectul demolarii garii obor din bucuresti, vad ca nu prea va afercteaza, ma intreb unde o sa mai faceti poze si la ce daca nu mai avem unde sa venim cu locomotiva si trenurile. Si daca o sa mai venim si vreti sa faceti poze vb cu mine ca sa nu mai aveti probleme

#51 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 28 August 2008 - 02:51 PM

Vezi postareaiuliantrenregal, la 28 Aug 2008, 13:16, a spus:

Revin cu subiectul demolarii garii obor din bucuresti, vad ca nu prea va afercteaza, ma intreb unde o sa mai faceti poze si la ce daca nu mai avem unde sa venim cu locomotiva si trenurile. Si daca o sa mai venim si vreti sa faceti poze vb cu mine ca sa nu mai aveti probleme


Personal n-am raspuns acestui subiect ce pare alarmant ("Demolarea garii Obor") deoarece il consider o "perdea de fum" menita, daca nu sa ascunda niste interese obscure ale unor persoane ce-au pus ochii pe terenul de sub statia CFR Bucuresti Obor", atunci macar "un balon de sapun" menit sa aduca rating unor parti ale mass-media...

Acum, redevenind seriosi, insasi ideea de a gandi demolarea unei asemenea cladiri, un veritabil patrimoniu tehnic si arhitectonic, ce si-a inceput activitatea in anul 1902, mi se pare o utopie...

Astazi, cand gara Bucuresti Nord devine din ce in ce mai neincapatoare, cand discutam public despre proiecte de separare a fluxurilor de trafic feroviar (imi amintesc ca unul dintre proiectele mult discutate prevedea tocmai dezvoltarea statiei Bucuresti Obor, pentru preluarea traficului feroviar de calatori si marfuri, pe relatia Bucuresti - Constanta), e "ciudat" sa auzi voci care sustin desfiintarea unui complex feroviar de amploarea celui din statia CFR Bucuresti Obor.

Aceste idei nu fac decat "sa tulbure apele", sa alimenteze goana dupa senzational a unor persoane din mass-media (oameni ce nu au nici macar dorinta si constiinta de-a se informa temeinic, din surse competente, asupra corectitudinii datelor pe care le astern in paginile ziarelor sau pe casetele unor posturi de televiziune) si sa dea de lucru unor oameni si asa destul de ocupati, care se vad nevoiti sa-si abandoneze problemele de serviciu (ce nu sunt deloc putine :ph34r:) pentru a se grabi sa realize diverse materiale menite sa prezinte istoria complexului feroviar Bucuresti Obor si sa dea celor interesati toate informatiile corecte si complete, pentru a putea trage singuri o concluzie avizata asupra intregii "epopei a demolarii...".

Cei ce doresc trebuie doar sa vrea cu adevarat sa caute cele mai corecte surse de informare...

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi