Citeaza
Compresor si ... comprese Scule, unelte, si instrumente utile in modelism
#23
Postat 20 February 2009 - 12:06 AM
http://www.hobbyx.ro...espre.1840.html
#25
Postat 12 March 2009 - 11:05 AM
vin si eu cu o intrebare de necunoscator:
cum se numesc si ce functie au reperele numerotate de la 1 la 4.
si unde gasesc sa le cumpar?
adica imi trebuie doar reperul 2 (foarte asemanator cu reperul 1).
compresorul provine de la userul "laure".
compresorul a functionat bine, pana l-am imprumutat cuiva.
stie cineva cam ce cantitate de ulei trebuie sa fie in acest motor? (este motor de frigider)
multumesc anticipat!
Aceasta postare a fost editata de Band1T: 12 March 2009 - 11:05 AM
#26
Postat 12 March 2009 - 12:02 PM
2 - lubrificator dupa cum arata ansamblul
3 - tot regulator de presiune (sau poate doar un robinet, greu de spus)
4 - supapa de siguranta
Nu iti trebuie 2 daca ai deja filtru pe regulator, ca in poza. Banuiala mea e ca vorbim in poza de un ansamblu regulator-filtru-lubrificator, insa lubrificatorul e absolut inutil pentru un compresor de aer folosit la aerograf.
#28
Postat 12 March 2009 - 12:45 PM
Lubrificator NU iti trebuie. Sau daca ai (desi neavand nevoie de el,sunt bani aruncati), trebuie sa fie GOL, CURAT.
Lubrificatorul este folosit pentru sculele pe baza de aer comprimat, adauga in aer vapori de ulei, cu care se realizeaza ungerea sculelor. Pentru vopsirea la aerograf, e crima.
#31
Postat 13 March 2009 - 03:04 PM
l-am dat imprumut cuiva care sta la 50 km de mine, l-a pus in portbagaj, si cand mi l-a adus inapoi...e stricat
nu mai reuseste sa treaca de 2 atm, din cauza ca sufla prin vreo 3 locuri:
-sufla pe langa supapa de pe piesa 2
-sufla pe la piesa 1, pe sub robinetul ala sau ce e...
-are un por pe teava dintre motor si butelie.
deci are nevoie de o revizie.
#33
Postat 17 March 2009 - 08:42 AM
si la mine teava aia e din 2 bucati: jumate cupru si jumate aluminiu imbinate printro piesa de tranzitie prin filete....
si gaurica e pe partea de aluminiu...
deocamdata am dat jos bucata de filtru cu supapa (piesa 2) si deja merge mult mai bine.
dar, pe la gaurica (porul) de pe teava de aluminiu scapa si picaturi de ulei...ceea ce nu ma incanta...
Aceasta postare a fost editata de Band1T: 17 March 2009 - 08:43 AM
#34
Postat 24 March 2009 - 10:29 AM
mai am o intrebare:
e normal ca pe teava de AL (in zona B) sa circule ulei?
ca prin gaurica care exista acolo, scapa ulei...
teava respectiva vine din punctul A si se mufeaza cu teava de cupru si intra in motor.
deci pierd putin ulei prin zona B a tevii...
cat de grav e?
multumesc
#35
Postat 24 March 2009 - 07:31 PM
#37
Postat 16 February 2010 - 11:32 PM
Ca tot omul, vreau sa-mi cumpar un compresor pentru aerograf, avand in vedere ca m-am saturat sa lucrez cu pompa de picior pe post de sursa de aer.
Din cele vazute, am constatat ca oferta celor de la hobbyx (AS-189) este cea mai recomandata pe forum.
In ideea ca sunt dispus sa aloc un buget si mai mare - 800-900 ron - sunt alte variante de compresor ce poate fi achizitionat din Romania?
- poate cel mai important element este nivelul de zgomot ce trebuie sa fie minim (am o fetita foarte mica)
- fiabilitatea si dimensiunile urmeaza ca si elemente de selectie.
Multumesc pentru sfaturi.
#38
Postat 17 February 2010 - 08:43 AM
Legat de fetita ta imi fac putin griji si nu din cauza zgomotului! Ai grija unde vopsesti, toate vopselele sunt periculoase datorita vaporilor! Deci, aici sa iti iei masuri de siguranta!
Succes!