Noutati interesante ...cu subiecte Romanesti
#82
Postat 30 October 2007 - 07:50 AM
dany, la 29 Oct 2007, 21:12, a spus:
Dany, cocardele sunt in setul B-36, restul kiturilor au crucea.
#84
Postat 30 October 2007 - 09:30 AM
Citeaza
Citeaza
Cit despre Eminescu...sa nu mai vorbim. Iti reamintesc doar ca a fost tradus in franceza, engleza, germana, italiana, spaniola, rusa.
P.S. Intr-adevar, nu stiam cine a fost William B. Yates, dar asta nu-l face obscur pe Yates ci dovedeste limita cunosterii mele.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 30 October 2007 - 09:36 AM
#86
Postat 30 October 2007 - 10:30 AM
Z-mare, la 29 Oct 2007, 20:45, a spus:
si cind te gindesti ca treaba nici nu dureaza mult! Dupa "18 ore" m-am plictisit eu sa mai urmaresc fazele de lucru!
Acuma si tu, doar nu vrei ca americanii sa recunoaca faptul ca la Ploiesti au fost bumbaciti, ma rog, atit cit au fost bumbaciti, de un obscur si necunoscut IAR80!
Radub, ai dreptate Statistic vorbind, din punctul de vedere al impactului pe care l-a avut asupra aviatiei americane, IAR80 reprezinta o "piscatura" in comparatie cu Bf109, FW190. Me262, Me110/Me410 sau chiar Macchi 202/205 dar aici Da, a fost un avion bun, nimeni nu neaga asta, dar e obscur pentru altii. ar fi mers mai bine: Da, a fost un avion bun, nimeni nu neaga asta, dar e mai putin cunoscut pentru altii. Ce zici?
Radub, hai ca ai cam exagerat: daca Eminescu e obscur, ba mai mult, la fel de obscur ca si Adrian de vito, te intreb citi romāni au auzit de Edgar Allan Poe sau Gershwin. Sunt cumva obscuri si ei?
Radub, Eminescu chiar are nevoie de explicatii? Pacat!
Hai ca asta e cea mai tare!
Ali baba, nu stiu citi ani ai, dar tu ai auzit de propaganda? Ei bine, acu' 30 - 40 de ani sa facea la greu!
Parerea mea e ca IAR80 a fost un avion bun la vremea lui. Din pacate, in timp ce Bf 109 sau Spitfire au fost mereu "abgradate", singurele "imbunatatiri" aduse "trabantului" nostru au fost ...cresterea greuatii la aceeasi putere a motorului! Asta nu insemna ca nu si-a avut si el felia lui de istoprie, mai mult sau mai putin cunoscuta!
Draga Z-mare ma bucur sa-ti ''aud'' vocea pe site,cu atit mai mult cu cit imi plac multe dintre cele zise de tine!!...zici de virsta...pai sunt nascut in Ian.1958,deci socoteste si tu!...In ceea ce priveste propaganda te informez ca cele afirmate privind asemanarea Fw190-IAR80 apar intr-o carte scrisa in 1981,de catre Const.C.Gheorghiu ,fost sef al sectiei "Motoare" de la IAR Brasov!!In carte respectivul nu scrie o iota despre "Impuscatu' " sau despre PCR,nici in prefata nici in interior!!Am sa-ncerc sa va postez paginile cu pricina...!Cam atit,deocamdata ,pt. ca astept un control de la metrologia legala si am treaba!!Hai noroc si numai bine!!
#88
Postat 30 October 2007 - 11:12 AM
Bine zicea Gabi: cu banu' jos in 6 luni pot exista orice kituri la orice scara imaginabila. Nu-si vinde nimeni apartamentu' ca sa faca o fapta de inalt patriotism? Patria recunoscatoare!
Aceasta postare a fost editata de eugen: 30 October 2007 - 11:16 AM
#89
Postat 30 October 2007 - 12:30 PM
Ma gandesc la postarea de articole pe diferite forum-uri, de machete (asa incorecte cum sunt ele). O carte am inteles ca o sa apara
O sa dureze probabil ceva timp pana opinia publica internationala o sa tipe 'VREM O MACHETA DE IAR 80'!
#91
Postat 30 October 2007 - 12:58 PM
AdyAero, la 30 Oct 2007, 12:30, a spus:
Ma gandesc la postarea de articole pe diferite forum-uri, de machete (asa incorecte cum sunt ele). O carte am inteles ca o sa apara
O sa dureze probabil ceva timp pana opinia publica internationala o sa tipe 'VREM O MACHETA DE IAR 80'!
E plin NET-ul de articole, discutii etc. despre IAR-80. Si totusi asta nu a generat (mega)nevoia care sa se reflecte intr-o (mega)oferta. Gresesc?
Aceasta postare a fost editata de eugen: 30 October 2007 - 01:03 PM
#93
Postat 30 October 2007 - 01:32 PM
#94
Postat 30 October 2007 - 02:35 PM
AdyAero, la 30 Oct 2007, 12:30, a spus:
Pai uite acest joint-venture franco-roman, va face tocmai asta:
http://www.aerostori...article280.html
Cartea va apare pe la inceputul lui decembrie 2007, va avea 300 de pagini si cam 900 (!!!) de poze, profile color si desene la scara. Va costa undeva intre 40-50 euro.
Carte mai exhausitiva pe tema IAR-80 decat aceasta, nu cred sa existe in curand ....
Din pacate va fi tiparita in limba franceza, asa ca anglo-saxofonii ne vor trata din nou cu "obscuritate" ...
#96
Postat 30 October 2007 - 08:30 PM
Citeaza
Citeaza
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 30 October 2007 - 08:33 PM
#99
Postat 30 October 2007 - 09:09 PM
Z-mare, la 30 Oct 2007, 18:30, a spus:
Z-mare, TU esti cel care a introdus semantica in aceasta polemica.
Si ai introdus-o aiurea ca de obicei. Iata explicatia din DEX http://dexonline.ro/search.php?cuv=Obscur vezi explicatia 3.
Radu
#100
Postat 30 October 2007 - 09:29 PM
Z-mare, la 30 Oct 2007, 20:30, a spus:
Intreaba-te, intreaba-ne, Z-mare !
Simplu, pt. ca frantujii de la TMA Editions dau banu' ! L'argent va sa zica-lea !
Cea de la Aeromagazin, e tot una cu cea de care vorbim aici. Cartea se tipareste in Romania.
Era vorba la un moment dat si de o versiune tradusa in limba romana, dar care ar fi trebuit sa apara, dupa cea in limba franceza. Nu stiu daca acest proiect mai e viabil ....