Forum Machete,Modelism,Hobby: M-101 105mm US howitzer - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

M-101 105mm US howitzer ACE-1/72

#1 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 18 October 2007 - 11:04 AM

Al doilea Howitzer american[din plastic ma refer] de pe piata,dupa Long Tom-ul de la Hasegawa.Astept cu nerabdare howitzer-ul de 75 mm american,pe care sunt convins ca-l va scoate in curand.Sincer sa fiu ,n-am decat cuvinte de lauda pt acest kit,arata absolut super...parerea mea.Vi-l prezint si voua sa va dati si voi cu parerea.Toate cele bune si mult spor!

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

aici impreuna cu un "prieten"...

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

#2 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 18 October 2007 - 03:26 PM

dani, la Oct 18 2007, 11:04 AM, a spus:

Al doilea Howitzer american[din plastic ma refer] de pe piata,dupa Long Tom-ul de la Hasegawa...


Adevaru-i ca, M-101 este "howitzer", adica OBUZIER de 105mm...
Dar asa zisul "Long Tom", nu prea... El este pur si simplu TUN, de 150mm...
Las pe altii mai specialisti in artilerie decat noi, sa explice DIFERENTA !

Kitul Ace este tare fain si mult m-am bucurat cand a aparut. In schimb cel Hasegawa, este O MIZERIE si o caricatura a saracului "Long Tom", falnic si falic TUN, de felul lui...

Misto ideea sa atelezi M-101 de "Jimmy" (kitul PST). Si pe 'jumate corecta.
Caci, tractorul standard pentru M-101, era el un GMC de 2.5 tone, dar era o varianta speciala cu sasiul scurtat si alte (cateva) modificari. Era un asa numit SWB (short wheel base). Cel reprezentat de TOATE kiturile de plastic, este un LWB (long wheel base).

Oricum, felicitari pentru ansamblul NETEUTON !

#3 Useril este offline   Bazu 

  • 'al mai pletos
  • Grup: Members
  • Postari: 604
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Location:Delft/Rotterdam

Postat 19 October 2007 - 09:34 AM

Eu nefiind cunoscator al kitului PST te intreb: partea aia a grilajului de la faruri este eliminata de tine sau asa era de la mama lui? Stii ca vorbeam noi mai de mult de grilajul grosolan de la Heller de nu vedeai deloc farurile. Era la fel si asta?

#4 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 19 October 2007 - 11:15 AM

Asa era dat in kitul Pst...

#5 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 19 October 2007 - 11:51 AM

O singura mica observatie: ar fii meritat pentru aspect o teava de tun aftermarket :-?

#6 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 19 October 2007 - 02:44 PM

AdyAero, la Oct 19 2007, 11:51 AM, a spus:

O singura mica observatie: ar fii meritat pentru aspect o teava de tun aftermarket :-?


Drept graiesti, doar ca, DIN PACATE nu exista (...inca ...sper...) !
Cum nu exista nici pentru un Sherman M4 sau M4A3 cu obuzierul de 105mm (in afara de o minunata si demult disparuta piesa din aluminiu, MR-Models) ! Pe Sherman era montat acelasi marafet (un pic modificat).
O teava mai dragutza, din plastic si turnata "pre-gaurit" (slidemoulding), se gaseste in cele doua kituri Dragon, de Sherman/105mm. Problema este ca-i subdimensionata si cam slabanoaga. As vrea TARE MULT sa am cu ce o inlocui !

@ Bazu :

Ca sa te lamuresti in problema TUTUROR kiturilor plasticoase de Jimmy & Stud, asta cred ca ar fi o lectura utila:

http://www.onthewayuk.com/reviews/SBrezins...bakerReview.htm

#7 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 19 October 2007 - 03:44 PM

Eu sunt complet afon in ceea ce priveste tunurile. Cam care ar fii diametrul tevii (interior/exterior)? ma gandesc ca cine stie, e poate gasi ceva prin casa care sa se apropie de dimensiuni :-?

#8 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 19 October 2007 - 04:28 PM

AdyAero, la Oct 19 2007, 03:44 PM, a spus:

... ma gandesc ca cine stie, e poate gasi ceva prin casa care sa se apropie de dimensiuni :-?


Nu dimensiunile sunt problema (diametrul interior este evident), ci forma subtila de trunchi de con, cu acea "manseta" spre sectiunea mai groasa dinspre culata, dar tot tronconica, la randul ei.
Io-te:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 105_04.jpg


#9 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 19 October 2007 - 04:33 PM

Si uite si varianta acestui obuzier, care echipa Shermanul M4(105) si M4A3(105).
In aceasta fotografie este un M4 tarziu, cu placa frontala la 47 de grade si trape mari, oblice:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: M4_105__02.jpg

Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 19 October 2007 - 04:43 PM


#10 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 19 October 2007 - 04:41 PM

Si, acelasi obuzier a existat si in varianta "autopurtata", pre numele lui "M7 Priest".
Masinaria a folosit un sasiu de M3 Lee, la variantele timpurii, iar la cele tarzii de M4 Sherman.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: m7_02.jpg


#11 Useril este offline   Bazu 

  • 'al mai pletos
  • Grup: Members
  • Postari: 604
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Location:Delft/Rotterdam

Postat 19 October 2007 - 08:24 PM

Daca Airfix a luat de la Heller matritele, de ce Airfix are la rotile din fata 5 alveole si Heller-ul are 6 (cum e corect, normal)? Practic cand si-au dat seama frantujii de greaseala si au corectat-o, nu au mai "share"-uit matrita cu Airfix,nu? Asa au ramas doar ei cu cel mai corect kit, nu? :-P

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi