Si mai bag un mic post cu un citat de pe saitul cu poza.
"L’épave de l’appareil retourna en usine pour analyse et les ingénieurs découvrirent rapidement les causes de l’accident : un problème d’inertie dans le fuselage provoquait un roulis incontrôlable quand l’appareil était cabré".
Anaconda din vitrina mea La-250 Anakonda - Amodel 1/72
#22
Postat 12 January 2008 - 11:30 PM
pai bine, domnule draga, dar traducerea?
"Epava aparatului a fost adusa inapoi in uzina pentru a fi analizata si inginerii au descoperit foarte repede cauza accidentului: o problema de inertie in fuselaj provocase ruliul incontrolabil cand aparatul fusese cabrat."
Speculez ca, la viteza mica si unghi mare de atac, aeronava s-a angajat pe o aripa, probabil si pe fondul inertiei provocate de rotoarele motoarelor aduse instinctual in regim maximal (pentru a mari rapid viteza peste cea limita de angajare). Se mai intampla...
"Epava aparatului a fost adusa inapoi in uzina pentru a fi analizata si inginerii au descoperit foarte repede cauza accidentului: o problema de inertie in fuselaj provocase ruliul incontrolabil cand aparatul fusese cabrat."
Speculez ca, la viteza mica si unghi mare de atac, aeronava s-a angajat pe o aripa, probabil si pe fondul inertiei provocate de rotoarele motoarelor aduse instinctual in regim maximal (pentru a mari rapid viteza peste cea limita de angajare). Se mai intampla...