3 Jaguri Hasegawa si Italeri 1/72
#1
Postat 14 October 2007 - 12:41 PM
Cu b@lele in coltul gurii m-am apucat de 3 kituri ale unui avion superb...Jaguarul.
In final ar trebui sa arate cam asa:
Un GR.1 Brit Italeri - ma rog- reboxat de Tamiya (Poza asta mi-a marcat tineretea):
Un A Francez - Hasegawa - inarmat cu AS-30L:
Si un Biloc Omani :
Toate trei din zona Golfului 1991.
In final ar trebui sa arate cam asa:
Un GR.1 Brit Italeri - ma rog- reboxat de Tamiya (Poza asta mi-a marcat tineretea):
Un A Francez - Hasegawa - inarmat cu AS-30L:
Si un Biloc Omani :
Toate trei din zona Golfului 1991.
#2
Postat 14 October 2007 - 01:02 PM
Am inceput cu cockpiturile, cele de la italeri fiind destul de dragutze, cel de hase cam pustiu dar are decaluri pentru tabloul de bord si console :
De scaune nu m-am ocupat inca, pentru ca as vrea sa le cumpar unele din rasina.
Montajul a fost destul de simplu, ceva probleme am avut la aripa A-ului de la hase, era toata indoita si nu avea diedru deloc. Am rezolvat asta indreptind-o in apa fierbinte. La cele doua italeri, aripa nu prea se pupa cu fuselajul, avind lufturi destul de mari. La italeri am schimbat boturile intre avioane, pentru ca kitul de biloc (gri) era mai bine turnat si tin mai mult la Gr.1 decit la T. Clar kitul de hase s-a potrivit mult mai bine,in plus gravajele sint mai finutze si mai detaliate, sa nu mai pomenesc ca e unul din putinele kituri hasegawa "generoase", din care se poate face orice varianta monoloc ; A, Gr.1 sau International.
La A-ul francez a trebuit sa-i fac containerele de capcane termice folosite in Golf. Am avut ca reper un planuletz la 1/72 de pe prospectul de la decalurile Carpena.
Cu ceva putty s-au potrivit pe avion :
De scaune nu m-am ocupat inca, pentru ca as vrea sa le cumpar unele din rasina.
Montajul a fost destul de simplu, ceva probleme am avut la aripa A-ului de la hase, era toata indoita si nu avea diedru deloc. Am rezolvat asta indreptind-o in apa fierbinte. La cele doua italeri, aripa nu prea se pupa cu fuselajul, avind lufturi destul de mari. La italeri am schimbat boturile intre avioane, pentru ca kitul de biloc (gri) era mai bine turnat si tin mai mult la Gr.1 decit la T. Clar kitul de hase s-a potrivit mult mai bine,in plus gravajele sint mai finutze si mai detaliate, sa nu mai pomenesc ca e unul din putinele kituri hasegawa "generoase", din care se poate face orice varianta monoloc ; A, Gr.1 sau International.
La A-ul francez a trebuit sa-i fac containerele de capcane termice folosite in Golf. Am avut ca reper un planuletz la 1/72 de pe prospectul de la decalurile Carpena.
Cu ceva putty s-au potrivit pe avion :
#3
Postat 14 October 2007 - 01:16 PM
Ca decaluri, pentru Gr.1 voi folosi inmatricularea din cutie, pentru cel francez foaia de la Carpena (cu mari probleme, decalurile sint foarte frumoase dar au tendinta sa se faca praf...o sa incerc sa le mai dau un strat de lac inainte cit sint inca pe coala). Pentru bilocul omani am o coala de la Model Alliance, tot frumoasa dar cu mari probleme de documentare.
#12
Postat 22 October 2007 - 03:38 PM
1-0-9, la Oct 21 2007, 02:37 PM, a spus:
si hopa , motivul intarzierii, a mai aparut un Jaguar...o macheta de Gr1 facuta demult de Z-mare, va deveni un IM indian.
Vad ca te-ai hotarit sa-l faci,mai ales ca ai si "Sea Eagle"-ul! Cred ca forma radomului nu e corecta si te rog uitate bine la poza urmatoare si la penultima pe care am postat-o la"Vinzari-cumparari" la articolul "Cumpar macheta Jaguar..." In rest machetele arata bine pina in prezent,deci:Spor la modelit in continuare ! 8-)
#13
Postat 22 October 2007 - 04:06 PM
Citeaza
Cred ca forma radomului nu e corecta
Da, clar, momentaL nu e corecta..e doar inceputul... botul va fi "strunjit si surfacerit :)
In orice caz ce am lipit eu acolo (un dos de rezervor suplimentar) va constitui atit radomul cit si "racordajul" sau cu fuselajul.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 22 October 2007 - 04:08 PM
#14
Postat 23 October 2007 - 09:49 PM
#18
Postat 03 December 2007 - 05:12 PM
Salutare tuturor!
Vazind ca nu se mai intimpla nimic prin topicul asta si gasind poza asta prin Wikipedia, m-am gindit ca iar fi de folos lui Ed., asa ca :iat-o!!...(sper ca n-a terminat "A"-ul !!). Spor la modelit si numai bine!! ...
P.S. Multumiri lui Cartula pt. ajutor; i-a pus o "compresa", de-a facut-o mai "a la francaise" pt.postat.
#20
Postat 20 December 2007 - 06:18 PM
Am vopsit din nou Jaguarul Gr.1, vopseaua de la WEM nu mi s-a parut suficient de "pink", asa ca am mai dat un strat de Hu-250.
Cum stateam si-l admiram, mi-am dat seama ca ceva era in neregula, pe la deriva.
Brusc mi-am amintit de discutia cu Ali-baba care-mi pomenea de antena gresita de la Hasegawa... M-am linistit gindindu-ma ca al meu e Italeri...si dupa aia m-a pocnit... coada era de la hase. Asa ca a trebuit taiata antena...cu avionul deja vopsit...
Cum stateam si-l admiram, mi-am dat seama ca ceva era in neregula, pe la deriva.
Brusc mi-am amintit de discutia cu Ali-baba care-mi pomenea de antena gresita de la Hasegawa... M-am linistit gindindu-ma ca al meu e Italeri...si dupa aia m-a pocnit... coada era de la hase. Asa ca a trebuit taiata antena...cu avionul deja vopsit...