Diorama cu final nehotarat S-a deschis sezonul la porci
#46
Postat 21 October 2007 - 09:33 PM
Citeaza
Abia astept sa ajungi la vopsirea "ramelor cupolei" cand o sa-ti ramana niste hublouri de 0,5 pe 0,5 cm si inauntru va fi bezna ca in nuca.
Sa vezi atunci ce important e aranjamantul cockpitului si sa calculezi ce accente smechere puteai sa faci la vopsire in astea 2 (doua) saptamani de cand lucrezi la el
Sa vezi atunci ce important e aranjamantul cockpitului si sa calculezi ce accente smechere puteai sa faci la vopsire in astea 2 (doua) saptamani de cand lucrezi la el
Uitai, era vorba de Ar 234...
#47
Postat 21 October 2007 - 11:35 PM
He-he, poate ne intalnim cu ele undeva dupa ce le terminam (in afara concursului porcesc) sa vedem care are vitrina mai vasta, polonezul cu alura de ciprinid sau reactivul falic teuton.
Urcan, crede-ma ma daram si pe mine. Deja simt ca merge din ce in ce mai greu.
Urcan, crede-ma ma daram si pe mine. Deja simt ca merge din ce in ce mai greu.
#49
Postat 22 October 2007 - 02:37 PM
wurger, la Oct 22 2007, 12:35 AM, a spus:
Deja simt ca merge din ce in ce mai greu.
Nu stiu cum mi-a scapat pana acum topicul asta ?!
Nu te lasa frate Wuerger !!! Ai lucrat bestial pana acum !!
Mai fa o pauza, o relaxare, o diversiune ..... fumeaza o tigare !
Cat priveste instructiunile la PE-urile de PArt, uneori sunt absolut confuzante si ridica nenumarate semne de intrebare !!! Pe cat de laudabila treaba, ca au facut aceste PE-uri detailate pt. avioanele lor poloneze, pe atat de pacat, ca au "economisit" la instructiuni
#50
Postat 22 October 2007 - 03:13 PM
Da, din pacate asa sta situatia si cu cat avansez ma lovesc de chestii din ce in ce mai nebuloase.
Adausurile PE de pe aripi de exemplu sunt sugerate doar de niste sageti care-ti arata ca trebuie sa le pui pe....aripi....Dar unde....?
In plus placile cu aerisiri de pe bot; cele laterale au mers cum au mers dar alea de sus......Au iesit ca naiba si a trebuit sa fac la imbinare din doua gaoace din alea una singura.
Acum ar trebui sa ma apuc de strans interiorul. Faza e ca nu-ti dau nici cea mai vaga indicatie despre cum ar trebui vopsit (daca stie cineva.....)
Am vazut intr-un workbench review ca un nene polonez (de felul lui) a facut aparatura radio ALBA. Gretos..... Va rog, nu se poate ca romanii intreprinzatori sa fi schimbat culoarea in negru cand le-au revopsit ? :cry:
In plus se pare ca cadranele ceasurilor de presiune O2 cred erau rosii (asta-i pe bune - am vazut si la PZL 11)
Nici nu indraznesc sa ma gandesc cum sse va potrivi piesa aia ventrala pe burta decupata a avionului.
Eh, ma plang da' nu ma las. Nu de porc e vorba, deja e ceva personal. :-x
Adausurile PE de pe aripi de exemplu sunt sugerate doar de niste sageti care-ti arata ca trebuie sa le pui pe....aripi....Dar unde....?
In plus placile cu aerisiri de pe bot; cele laterale au mers cum au mers dar alea de sus......Au iesit ca naiba si a trebuit sa fac la imbinare din doua gaoace din alea una singura.
Acum ar trebui sa ma apuc de strans interiorul. Faza e ca nu-ti dau nici cea mai vaga indicatie despre cum ar trebui vopsit (daca stie cineva.....)
Am vazut intr-un workbench review ca un nene polonez (de felul lui) a facut aparatura radio ALBA. Gretos..... Va rog, nu se poate ca romanii intreprinzatori sa fi schimbat culoarea in negru cand le-au revopsit ? :cry:
In plus se pare ca cadranele ceasurilor de presiune O2 cred erau rosii (asta-i pe bune - am vazut si la PZL 11)
Nici nu indraznesc sa ma gandesc cum sse va potrivi piesa aia ventrala pe burta decupata a avionului.
Eh, ma plang da' nu ma las. Nu de porc e vorba, deja e ceva personal. :-x