Va iesi vreodata Gustav la 1/72 ? :-?
Panther G Revell KIT NOU??
#22
Postat 22 February 2008 - 10:11 AM
Iata si primul review pe care il vad la Morser Karl (Hobbyboss)
http://www.modellver...kel.php?id=3112
http://www.modellver...kel.php?id=3112
Aceasta postare a fost editata de Bazu: 22 February 2008 - 10:11 AM
#23
Postat 10 August 2008 - 02:43 PM
Desi numele topicului nu prea o spune, fiind vorba mai mult de noutati 1/72, completez cu asta:
http://geraet040.web.infoseek.co.jp/karl_h...s_pzIV-eng.html
Chiar daca e un kit cu destule "issues", este un "must have" dupa mintea mea.
http://geraet040.web.infoseek.co.jp/karl_h...s_pzIV-eng.html
Chiar daca e un kit cu destule "issues", este un "must have" dupa mintea mea.
Aceasta postare a fost editata de Bazu: 10 August 2008 - 02:44 PM
#24
Postat 17 October 2008 - 12:40 AM
DRAGOS, la 10 Oct 2007, 10:02, a spus:
Pe langa foarte bunele observatii ale lui Doug Chaltry, pot zice cu amaraciune si frustrare (sunt fan Revell... in general...), ca am descoperit RECENT o eroare SI MAI GRAVA, comuna ambelor kituri.
Placa frontala a carcasei blindate superioare, este mai inclinata (spre spate) decat ESTE CORECT ! Eroarea este de cateva grade, greu de observat aparent (d'aia nici nu a prea fost remarcata...), DAR aceasta duce la O ALTA EROARE, de data asta observabila si deranjanta.
Anume datorita inclinarii mai accentuate a botului, "tavanul" carcasei superioare, PANA IN PUNTEA MOTORULUI, este mai scurt cu 2-3mm. Si, pentru a nu deforma prea rau proportiile, l-au lasat (relativ) CORECT in partea din fata a turelei, fiind scurtat IN SPATELE turelei. Astfel, turela este impinsa mult mai in spate, "incalecand" prea mult puntea motorului si dand un aer ciudat intregului model...
Stiu ca asta nu o sa va ajute la ceva, dar, ma rog...
Placa frontala a carcasei blindate superioare, este mai inclinata (spre spate) decat ESTE CORECT ! Eroarea este de cateva grade, greu de observat aparent (d'aia nici nu a prea fost remarcata...), DAR aceasta duce la O ALTA EROARE, de data asta observabila si deranjanta.
Anume datorita inclinarii mai accentuate a botului, "tavanul" carcasei superioare, PANA IN PUNTEA MOTORULUI, este mai scurt cu 2-3mm. Si, pentru a nu deforma prea rau proportiile, l-au lasat (relativ) CORECT in partea din fata a turelei, fiind scurtat IN SPATELE turelei. Astfel, turela este impinsa mult mai in spate, "incalecand" prea mult puntea motorului si dand un aer ciudat intregului model...
Stiu ca asta nu o sa va ajute la ceva, dar, ma rog...
Aici cineva care a incercat corectarea Revell-ului si compararea cu Dragonul.
http://calum-melrose...t/c1596169.html
#25
Postat 21 October 2008 - 03:30 AM
Acum un an :
Acum:
http://smallscalemodelling.dk/article/Smal...+Panther+Ausf+G
DRAGOS, la 10 Oct 2007, 10:02, a spus:
Pe langa foarte bunele observatii ale lui Doug Chaltry, pot zice cu amaraciune si frustrare (sunt fan Revell... in general...), ca am descoperit RECENT o eroare SI MAI GRAVA, comuna ambelor kituri.
Placa frontala a carcasei blindate superioare, este mai inclinata (spre spate) decat ESTE CORECT ! Eroarea este de cateva grade, greu de observat aparent (d'aia nici nu a prea fost remarcata...), DAR aceasta duce la O ALTA EROARE, de data asta observabila si deranjanta.
Anume datorita inclinarii mai accentuate a botului, "tavanul" carcasei superioare, PANA IN PUNTEA MOTORULUI, este mai scurt cu 2-3mm. Si, pentru a nu deforma prea rau proportiile, l-au lasat (relativ) CORECT in partea din fata a turelei, fiind scurtat IN SPATELE turelei. Astfel, turela este impinsa mult mai in spate, "incalecand" prea mult puntea motorului si dand un aer ciudat intregului model...
Stiu ca asta nu o sa va ajute la ceva, dar, ma rog...
Placa frontala a carcasei blindate superioare, este mai inclinata (spre spate) decat ESTE CORECT ! Eroarea este de cateva grade, greu de observat aparent (d'aia nici nu a prea fost remarcata...), DAR aceasta duce la O ALTA EROARE, de data asta observabila si deranjanta.
Anume datorita inclinarii mai accentuate a botului, "tavanul" carcasei superioare, PANA IN PUNTEA MOTORULUI, este mai scurt cu 2-3mm. Si, pentru a nu deforma prea rau proportiile, l-au lasat (relativ) CORECT in partea din fata a turelei, fiind scurtat IN SPATELE turelei. Astfel, turela este impinsa mult mai in spate, "incalecand" prea mult puntea motorului si dand un aer ciudat intregului model...
Stiu ca asta nu o sa va ajute la ceva, dar, ma rog...
Acum:
http://smallscalemodelling.dk/article/Smal...+Panther+Ausf+G