Forum Machete,Modelism,Hobby: Aeronave cu insemne romanesti - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 28 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Aeronave cu insemne romanesti Yak-52,An-2, L-29, Alouette III

#261 Useril este offline   corsar 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 470
  • Inregistrat: 07-February 05
  • Location:122123
  • Interests:club, discussion

Postat 19 January 2008 - 01:45 AM

Maaiii.....tata mai ! :-P

Din cate vad eu, voi nu mai aveti chef de treaba, de facut ceva machete, modele.....oare inca nu a trecut spiritul sarbatorilor. :friends: Uitati-va si voi cate machete s-au expus anul asta si cate discutii sunt pe langa modelism......haideti fratilor sa ne mai laudam cu ce facem si cu ce am facut anul asta, cred ca e timpul sa mai facem si ceva treaba, sa vada lumea ca suntem modelisti, machetisti.
Cat despre pozele cu pricina.... ca se invarte elicia sau nu........sincer putin ma intereseaza, poza m-a facut sa zambesc, deci si-a atins scopul, un lucru pozitv e, ca am mai aflat cate ceva despre aparatele foto...
Cartula, am si eu o propunere.........pentru ca sa fie mai multe postari despre machete fa un concurs intitulat " MACHETA LUNI " fara premii fara nimic numai cu promisiunea ca la anul facem calendare cu pozele machetelor castigatoare, si asta numai daca o sa se pota tipari.....daca o sa se stranga ceva fonduri......

PACE!!! si sa auzim numai de bine si de multe machete

PS
SCUZE MELE LA TOTI PENTRU OFFTOPIC :yahoo:

#262 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 19 January 2008 - 09:31 AM

Vezi postareaZ-mare, la 18 Jan 2008, 17:44, a spus:

Kamob, Grek, alea sunt pale in miscre! O astfel de elice nu s-ar putea roti, ar fi smulsa pur si smplu din butuc iar motorul distrus de fortele ce iau nestere acolo, la rotire! Pala de sus este mult mai mare ca cea de jos, cu toate ca e "privita" din aceeasi perspectiva! Palele par grupate toate in partea stinga a butucului! Mai este o imagine, nu o gasesc, cu replica avionului lui Vuia. "Are" si aia o elice de cazi pe spate! Efecte similare au aprut cind s-a trecut de la obturatoarele (mecanice) centrale la cele cu pardea: daca obiectul se deplasa in sensul de deplasare al perdelei, aprea mai lung decit in realitate si mai scurt, daca se deplasa in sens contrar deplasarii perdelelor obturatorului.
Faptul ca nu exista neclaritate nu sune mai nimic!


Z-mare, cartula: cu tot respectul... gresiti. Nu din punct de vedere tehnic/fotografic, ci al imaginii in cauza. In cazul camerelor low-end, deformarea este insotita de blur la extremitatile in miscare (vezi foto cu Wilga, vezi foto de la MK). Elicea aceasta de AN-2 pare sa fie cu 5 pale (a 5-a este vizibila, totusi!) iar extremitatile sunt perfect conturate. Z! Unghiul la care s-a facut imaginea si pasul in care era duce la cateva deformari optice, insa, din cate vad eu, in regula. In plus, un motoras din asta de AN nu e tocmai EURO5, asa ca pornit s-a fi vazut ceva urme gri de fum din esapament.

In plus, daca chiar vreti sa fiu al naibii, firele de iarba de la roata stanga au aceeasi inclinatie cu cele din coltul stang al imaginii, adica nu sunt suflate.

Revin: o imagine mai mare ar lamuri aceste aspecte, precum si viabilitatea acestui proiect interesant (a functionat sau nu?!)

#263 Useril este offline   Vali 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 694
  • Inregistrat: 06-October 05
  • Location:Lugoj

Postat 19 January 2008 - 01:12 PM

Iata poza facuta cred de alexie, replicii lui VLAICU la ROIAS 2006, cu un efect identic la elice. Si cu siguranta elicile nu sunt strambe!!! Sunt doar in miscare!!

Vali

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: post_15_1154375159.jpg


#264 Useril este offline   skywalker 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 10-December 07
  • Location:Brasov

Postat 19 January 2008 - 01:35 PM

Vezi postareaKamob 50, la 19 Jan 2008, 09:31, a spus:

Z-mare, cartula: cu tot respectul... gresiti. Nu din punct de vedere tehnic/fotografic, ci al imaginii in cauza. In cazul camerelor low-end, deformarea este insotita de blur la extremitatile in miscare (vezi foto cu Wilga, vezi foto de la MK). Elicea aceasta de AN-2 pare sa fie cu 5 pale (a 5-a este vizibila, totusi!) iar extremitatile sunt perfect conturate. Z! Unghiul la care s-a facut imaginea si pasul in care era duce la cateva deformari optice, insa, din cate vad eu, in regula. In plus, un motoras din asta de AN nu e tocmai EURO5, asa ca pornit s-a fi vazut ceva urme gri de fum din esapament.

In plus, daca chiar vreti sa fiu al naibii, firele de iarba de la roata stanga au aceeasi inclinatie cu cele din coltul stang al imaginii, adica nu sunt suflate.

Revin: o imagine mai mare ar lamuri aceste aspecte, precum si viabilitatea acestui proiect interesant (a functionat sau nu?!)


cu tot respectul, vb prostii :friends: .
Elicea este in miscare, explicatiile fotografice le gasesti mai sus.

#265 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 19 January 2008 - 06:14 PM

Kamob, nu din spirit de contrazicere, dar daca tu faci o elice ca aia si o invirti, fie si la manivela, vei avea niste vibratii de-ti sare umarul din loc! :friends: Cit despre iarba, priveste firele din spatele avionului. Cele de sub elice sunt supuse aceluiasi efect ca si elicea si de aceea unele par ...drepte! Cit despre fum...uita-te la Wilga! :yahoo:

#266 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 19 January 2008 - 06:44 PM

Ok. Daca voi vreti sa fie asa, ca voi sa fie. Mie mi-e indiferent, insa imi mentin punctul de vedere. Ca o observatie, insa: viteza de rotatie a replicii pentru elice este net inferioara celei ale unui motor de AN-2. In plus distanta de la care a fost facuta cea cu AN este mai mare, iar elicea de vilga prezinta blur la una din extremitati. Q.E.D.

#267 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 20 January 2008 - 12:34 PM

Si mie mi se pare ca e un efect cauzat de obturatorul aparatului. Nu zic din alt motiv decat asta: inteleg ca cineva isi doreste foarte mult sa creada ca pe AN2-ul romanesc au fost montate asa ceva http://en.wikipedia....mitar_propeller numai ca acel cineva ignora faptul ca astfel de elici sunt in general montate pe motoare turbopropulsoare.

Ca sa vedeti ce efecte poate induce un aparat "modern" de filmare, vedeti si aici http://www.youtube.c...h?v=E8ftEKI0cLg
In plus, amatorii de Top Gear poate au observat deja ca regizorii programului exploateaza la maxim aceste anomalii optice cauzate de obiecte in miscare filmate sau fotografiate in anumit parametri (in mod intentionat de data asta).

Radu

Aceasta postare a fost editata de radub: 20 January 2008 - 01:28 PM


#268 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 28 January 2008 - 06:10 PM

http://www.youtube.c...eW5cwX6sro&NR=1

efect f asemanator de "strangere" a palelor intr-o singura parte

#269 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 29 February 2008 - 08:01 PM

Revin cu ceva completari la acest topic - NU cu divagatii sau impunsaturi. :lol:
Pentru inceput, scaunul de catapultare de pe L-29

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040651.jpg
  • Imagine atasata: P1040652.jpg


#270 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 29 February 2008 - 08:03 PM

...copia romaneasca a MB Mk 10

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040649.jpg
  • Imagine atasata: P1040650.jpg


#271 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 29 February 2008 - 08:04 PM

...si inca 2 poze ale unui scaun de catapultare pe care nu l-am recunoscut :lol:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040647.jpg
  • Imagine atasata: P1040648.jpg


#272 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 29 February 2008 - 08:14 PM

Vezi postareagoposaurus, la 29 Feb 2008, 18:04, a spus:

...si inca 2 poze ale unui scaun de catapultare pe care nu l-am recunoscut :unsure:


Pare sa fie scaun de Mig19.
Scaunul de L29 este identic cu scaunul de Mig15. Bune pozele. :lol:
Radu

#273 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

  Postat 29 February 2008 - 09:35 PM

Offf-offf... hai sa mai incercam o data: MiG-21 F13.... :lol:

http://www.ejections...com/sk1seat.htm

Aceasta postare a fost editata de Kamob 50: 29 February 2008 - 09:49 PM


#274 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

  Postat 29 February 2008 - 09:41 PM

Vezi postarearadub, la 20 Jan 2008, 12:34, a spus:

Si mie mi se pare ca e un efect cauzat de obturatorul aparatului. Nu zic din alt motiv decat asta: inteleg ca cineva isi doreste foarte mult sa creada ca pe AN2-ul romanesc au fost montate asa ceva http://en.wikipedia....mitar_propeller numai ca acel cineva ignora faptul ca astfel de elici sunt in general montate pe motoare turbopropulsoare.



Interesanta afirmatia de la cineva care intelege fenomenul. Te asigur ca tipul de motor nu are nimic de comun cu elicea pe care o antreneaza (in anumite limite, evident). Daca stau bine sa ma gandesc (mentionez ca acea zona nu e nici pe departe punctul meu forte) exista o serie de avioane propulsate cu motor clasic care au elice profilata in acest fel, si cred ca au aparut si prin al II-lea Razboi cateva...

#275 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 01 March 2008 - 10:48 AM

Vezi postareaKamob 50, la 29 Feb 2008, 19:41, a spus:

Interesanta afirmatia de la cineva care intelege fenomenul. Te asigur ca tipul de motor nu are nimic de comun cu elicea pe care o antreneaza (in anumite limite, evident). Daca stau bine sa ma gandesc (mentionez ca acea zona nu e nici pe departe punctul meu forte) exista o serie de avioane propulsate cu motor clasic care au elice profilata in acest fel, si cred ca au aparut si prin al II-lea Razboi cateva...


Kamob 50, nu pretind ca sunt expert. Eu zic doar ca daca te uiti cu mare atentie la poza aia, vei vedea ca sunt patru pale pe o parte si fiecare pala indoita altfel. Eu unul stiu de pe vremea cand eram la clubul de aeromodele de la Casa Pionierilor ca o elice dezechilibrata (si aici ma refer la un gram in plus pe o pala) va rupe motorul de pe batiu. Tu te pricepi la avioane. Ce crezi ca se intampla daca ai o elice cu patru pale, toate patru palele pe aceeasi parte (deci nu dispuse in cruce, ci dispuse ca un buchet de flori), iar fiecare pala este diferita de cealalta?

Adevarul este ca au fost puse aici poze, videoclipuri, explicatii, etc. cara arate cu prisos ca acolo este vorba de o distorsiune optica.

Radu

Aceasta postare a fost editata de radub: 01 March 2008 - 11:18 AM


#276 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 09 March 2008 - 05:15 PM

Alte completari la acest topic: cabinele de L-29
Incep cu cabina fata.

PS: Dupa cum observati, eu nu ,,intep'' pe nimeni... :friends:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040677.jpg
  • Imagine atasata: P1040678.jpg
  • Imagine atasata: P1040679.jpg
  • Imagine atasata: P1040680.jpg


#277 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 09 March 2008 - 05:16 PM

...si cabina spate.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040674.jpg
  • Imagine atasata: P1040675.jpg
  • Imagine atasata: P1040676.jpg


#278 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

  Postat 16 March 2008 - 11:44 AM

:shok: Daca aveti si cu L-39... :|

#279 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 16 March 2008 - 01:04 PM

:shok:

#280 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2008 - 11:58 PM

vezi ca am facut eu ceva de Albatros, poate apar la Walkarounds

Arata acest topic


  • 28 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi