Aeronave cu insemne romanesti Yak-52,An-2, L-29, Alouette III
#481
Postat 17 October 2014 - 12:46 PM
Pozele sunt făcute anul acesta, īn dimineaţa zilei de 5 iulie, atunci cānd acest avion a făcut cāteva ture de stropire pe deasupra staţiunii Jupiter. Aş fi vrut să-l surprind īn mult mai multe "ipostaze" dar... doar atāt s-a putut.
Sper să vă placă.
#484
Postat 19 October 2014 - 02:25 PM
goposaurus, la 18 October 2014 - 10:12 AM, a spus:
Sunt de aceeaşi părere. Bine măcar că au fost luate şi sunt folosite de cineva, că altfel ajungeau să fie tăiate pentru fier vechi.
Pe net mai sunt cāteva poze cu "inculpatul", care cică ar fi la Tuzla (unde altundeva?). Doar ca fapt divers, cea de aici şi aici īmi plac cel mai mult.
#485
Postat 18 February 2015 - 03:24 PM
http://www.cartula.r...&attach_id=4279
#489
Postat 18 February 2015 - 09:28 PM
#492
Postat 23 February 2015 - 02:29 PM
Ma gandeam ca ar da bine si un camuflaj similar cu cel folosit pe Me 109 asamblate la Brasov.
Sau cum erau primele scheme de camuflaj de pe He 111.
Aceasta postare a fost editata de grek: 23 February 2015 - 02:29 PM
#494
Postat 27 February 2015 - 07:19 PM
http://romanian-spot...-februarie-2015
Poze © fyfy de pe Romanian Spotters
Si pentru ca daca pe elicopter emblema sta la mijloc, pe avion o punem...
#495
Postat 27 February 2015 - 08:53 PM
niki, la 27 February 2015 - 07:19 PM, a spus:
Sa ma iertati domniile voastre, dar anul trecut, la show-ul aviatic de la Suceava am cumparat un patch(parca asa se spune....) nestiind ca e chiar asa .... necunoscut.
#496
Postat 27 February 2015 - 10:09 PM
- emblema ta pare ca spune "Escadrila 951 Scoala". Spun "spune" pentru ca habar nu am cum ii zice insa "951" are un format de nr. escadrila iar cartea din design inseamna de regula "scoala".
- nu existenta emblemei in sine era problema (pentru mine), ea fiind oficial inregistrata [se pare] la armata, ci aplicarea ei pe aeronave active, ca la Otopeni, Luna, Fetesti/ MK.
- ani de zile a circulat, nu stiu cat de oficial, pe post de emblema a Bacaului (neaplicata pe vreun avion) - din vremea Vanatorii - asta:
P.S.: colectia ta e oricum frumoasa
Aceasta postare a fost editata de niki: 27 February 2015 - 10:12 PM
#500
Postat 08 March 2015 - 12:40 PM
Citeaza
"Baietii din vecini" pot spune ce vor, acum depinde de tine ce vrei sa faci, te poti lua dupa ei daca consideri ca sunt o sursa sigura iar daca ai indoieli poti cerceta singur sau poti intreba (cum bine ai facut aici).
Acum daca ne uitam la poza cu Nr.45 (cea dupa airliners.net) din care mai mult ca sigur s-au inspirat si "baietii" observam ca numarul este de acceasi culore cu rosul de la stele.
Cu siguranta "baietii" au fost indusi in eroare de faptul ca numarul este mai inchis la culoare decat varful botului care stim sigur ca e rosu, lucru care se explica prin faptul ca varful era vopsit din fabrica iar numarul aici la noi in tara, deci s-au folosit doua nunte de rosu diferit.
Pe langa aceste explicatii si pe langa poza de mai sus cu nr57 mai exista si alte poze color in care numarul este rosu.
Stelele erau de obicei alicate pe deriva, pe fuselaj si intrados aripi, insa au existat si exceptii. De obicei lipsa stelelor de pe fuselaj ducea la aplicarea acestora pe extrados aripi.
Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 08 March 2015 - 12:42 PM