Aeronave cu insemne romanesti Yak-52,An-2, L-29, Alouette III
#261
Postat 19 January 2008 - 01:45 AM
Din cate vad eu, voi nu mai aveti chef de treaba, de facut ceva machete, modele.....oare inca nu a trecut spiritul sarbatorilor. Uitati-va si voi cate machete s-au expus anul asta si cate discutii sunt pe langa modelism......haideti fratilor sa ne mai laudam cu ce facem si cu ce am facut anul asta, cred ca e timpul sa mai facem si ceva treaba, sa vada lumea ca suntem modelisti, machetisti.
Cat despre pozele cu pricina.... ca se invarte elicia sau nu........sincer putin ma intereseaza, poza m-a facut sa zambesc, deci si-a atins scopul, un lucru pozitv e, ca am mai aflat cate ceva despre aparatele foto...
Cartula, am si eu o propunere.........pentru ca sa fie mai multe postari despre machete fa un concurs intitulat " MACHETA LUNI " fara premii fara nimic numai cu promisiunea ca la anul facem calendare cu pozele machetelor castigatoare, si asta numai daca o sa se pota tipari.....daca o sa se stranga ceva fonduri......
PACE!!! si sa auzim numai de bine si de multe machete
PS
SCUZE MELE LA TOTI PENTRU OFFTOPIC
#262
Postat 19 January 2008 - 09:31 AM
Z-mare, la 18 Jan 2008, 17:44, a spus:
Faptul ca nu exista neclaritate nu sune mai nimic!
Z-mare, cartula: cu tot respectul... gresiti. Nu din punct de vedere tehnic/fotografic, ci al imaginii in cauza. In cazul camerelor low-end, deformarea este insotita de blur la extremitatile in miscare (vezi foto cu Wilga, vezi foto de la MK). Elicea aceasta de AN-2 pare sa fie cu 5 pale (a 5-a este vizibila, totusi!) iar extremitatile sunt perfect conturate. Z! Unghiul la care s-a facut imaginea si pasul in care era duce la cateva deformari optice, insa, din cate vad eu, in regula. In plus, un motoras din asta de AN nu e tocmai EURO5, asa ca pornit s-a fi vazut ceva urme gri de fum din esapament.
In plus, daca chiar vreti sa fiu al naibii, firele de iarba de la roata stanga au aceeasi inclinatie cu cele din coltul stang al imaginii, adica nu sunt suflate.
Revin: o imagine mai mare ar lamuri aceste aspecte, precum si viabilitatea acestui proiect interesant (a functionat sau nu?!)
#264
Postat 19 January 2008 - 01:35 PM
Kamob 50, la 19 Jan 2008, 09:31, a spus:
In plus, daca chiar vreti sa fiu al naibii, firele de iarba de la roata stanga au aceeasi inclinatie cu cele din coltul stang al imaginii, adica nu sunt suflate.
Revin: o imagine mai mare ar lamuri aceste aspecte, precum si viabilitatea acestui proiect interesant (a functionat sau nu?!)
cu tot respectul, vb prostii .
Elicea este in miscare, explicatiile fotografice le gasesti mai sus.
#265
Postat 19 January 2008 - 06:14 PM
#266
Postat 19 January 2008 - 06:44 PM
#267
Postat 20 January 2008 - 12:34 PM
Ca sa vedeti ce efecte poate induce un aparat "modern" de filmare, vedeti si aici http://www.youtube.c...h?v=E8ftEKI0cLg
In plus, amatorii de Top Gear poate au observat deja ca regizorii programului exploateaza la maxim aceste anomalii optice cauzate de obiecte in miscare filmate sau fotografiate in anumit parametri (in mod intentionat de data asta).
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 20 January 2008 - 01:28 PM
#268
Postat 28 January 2008 - 06:10 PM
efect f asemanator de "strangere" a palelor intr-o singura parte
#273
Postat 29 February 2008 - 09:35 PM
http://www.ejections...com/sk1seat.htm
Aceasta postare a fost editata de Kamob 50: 29 February 2008 - 09:49 PM
#274
Postat 29 February 2008 - 09:41 PM
radub, la 20 Jan 2008, 12:34, a spus:
Interesanta afirmatia de la cineva care intelege fenomenul. Te asigur ca tipul de motor nu are nimic de comun cu elicea pe care o antreneaza (in anumite limite, evident). Daca stau bine sa ma gandesc (mentionez ca acea zona nu e nici pe departe punctul meu forte) exista o serie de avioane propulsate cu motor clasic care au elice profilata in acest fel, si cred ca au aparut si prin al II-lea Razboi cateva...
#275
Postat 01 March 2008 - 10:48 AM
Kamob 50, la 29 Feb 2008, 19:41, a spus:
Kamob 50, nu pretind ca sunt expert. Eu zic doar ca daca te uiti cu mare atentie la poza aia, vei vedea ca sunt patru pale pe o parte si fiecare pala indoita altfel. Eu unul stiu de pe vremea cand eram la clubul de aeromodele de la Casa Pionierilor ca o elice dezechilibrata (si aici ma refer la un gram in plus pe o pala) va rupe motorul de pe batiu. Tu te pricepi la avioane. Ce crezi ca se intampla daca ai o elice cu patru pale, toate patru palele pe aceeasi parte (deci nu dispuse in cruce, ci dispuse ca un buchet de flori), iar fiecare pala este diferita de cealalta?
Adevarul este ca au fost puse aici poze, videoclipuri, explicatii, etc. cara arate cu prisos ca acolo este vorba de o distorsiune optica.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 01 March 2008 - 11:18 AM