
Totul a inceput cam asa: Un frate mai mare imi da cadou o teva din metal pentru Stug-ul III Revell pe care nu-l aveam in cele 'n' kituri din dulap. Atunci am zis: daca am teva trebuie sa-mi iau kit ca sa nu cumva sa o pierd. Dupa ce am achizitionat si aceasta necesara parte a unui model, am fost uimit de detaliul si corectitudinea sa incat am inceput imediat sa-l construiesc dorind sa fac un proiect mai neobsesiv si lejer si sa mai uit putin de herghelia de tigrii care tipa prin dulap.

La un studiu mai detaliat am observat ca nu are plase pe motoare, role de retur din metal si nici roata dintata tip 'late' (cea cu suruburi si fara capac). Cam aici s-a terminat treaba cu 'nepbsesiv'.

Stiind ca au doar cateva variante de-a lungul timpului si ca piesele de la trenul de rulare de pe cele doua modele "late" si "erly" erau interschimbabile, dupa doua saptamani de cautari continue si obsesive

Intr-o carte scoasa de Concord, pe care numar nu-l mai retin, apare poza urmatoare: