Mustang P 51 P 51-rile din galerie
#1
Postat 07 April 2005 - 09:06 AM
Cu toate ca nu am facut nici un Mustang P 51, el se afla printre avioanele care imi plac in mod deosebit si pe care le admir cu placere indiferent de cine este este facut.
Am ochit unul mai demult pus de Pletila, care din pacate nu a pus in galerie decat o poza a lui si ieri .... a mai aparut unul care este aproape gata si care a rasarit in galeria lui Cartula.
Felicitari din partea mea ambilor realizatori.
Abia astept finalizarea Mustangului lui Cartula care deja sunt sunt convins ca va fi o bijuterie.
Bafta!
PS : @Pletila, daca mai ai poze cu P 51 al carui proprietar esti, mi-ar face mare placere sa le vad.
Am ochit unul mai demult pus de Pletila, care din pacate nu a pus in galerie decat o poza a lui si ieri .... a mai aparut unul care este aproape gata si care a rasarit in galeria lui Cartula.
Felicitari din partea mea ambilor realizatori.
Abia astept finalizarea Mustangului lui Cartula care deja sunt sunt convins ca va fi o bijuterie.
Bafta!
PS : @Pletila, daca mai ai poze cu P 51 al carui proprietar esti, mi-ar face mare placere sa le vad.
#2
Postat 07 April 2005 - 09:17 AM
????? netul meu o fi de vina, ori Mustangul lui Pletilo o fi ...calul . Eu nu vad ....nimic. Adica nu chiar nimic, ci doar macheta lui Cartula. Si dupa aia am trebuit sa "scotocesc" in galerie .
Cartula, cind e gata P51, da si ceva detalii privind vopsirea, umbrirea, etc....
Alexandru
Cartula, cind e gata P51, da si ceva detalii privind vopsirea, umbrirea, etc....
Alexandru
#6
Postat 07 April 2005 - 10:16 AM
Al lui Pletila a fost la noutati, postat la data de 18 ianuarie 2005, dar cum spuneam si cu alte ocazii, cu toate ca raman prin galeria siteului, noi vizitam mai rar aceasta galerie. (Exceptie fac administratorii ca doar asta e treaba lor, sa se uite peste tot .
Bafta!
Bafta!
#7
Postat 07 April 2005 - 10:33 AM
Cind ajung acasa mai bag niste poze.Tre sa fac unele mai detaliate , eventual cu un aparat mai bun.
Nu am pus poze fiindca ma gindesc la o diorama cu P-51 si voiam sa pun poze dupa ce faceam si terenul.
ATENTIE! mai este un mustang al lui "PixelFarm" exact ca al meu si cu diorama.
Nu am pus poze fiindca ma gindesc la o diorama cu P-51 si voiam sa pun poze dupa ce faceam si terenul.
ATENTIE! mai este un mustang al lui "PixelFarm" exact ca al meu si cu diorama.
#11
Postat 07 April 2005 - 11:22 AM
Nu zau?
Al tau imi pare toata ziua un Mustang cu motor Merlin (adica B/C), A-urile erau cu motor Allison... Diferentele sunt la motor, nu la carlinga.
B/C-urile au o priza sub elice, A-urile au o ditamai priza de aer deasupra capotei... Un mod de identificare simplist.
Chestia cu carlinga... Nu tine ca modalitate de identificare a variantei...
Al tau imi pare toata ziua un Mustang cu motor Merlin (adica B/C), A-urile erau cu motor Allison... Diferentele sunt la motor, nu la carlinga.
B/C-urile au o priza sub elice, A-urile au o ditamai priza de aer deasupra capotei... Un mod de identificare simplist.
Chestia cu carlinga... Nu tine ca modalitate de identificare a variantei...
#14
Postat 07 April 2005 - 11:41 AM
Cind am facut KIT-ul m-am documentat dar am uitat ce am invatzat fiindca m-am concentrat pe modelul meu, in speta.
Am niste planuri detaliate din Modelism,dar nu le-am folosit la macheta mea, din lipsa de experientza.
Cartula si Crios, daca sunteti interesati pot sa vi le pun la dispozitie daca vreti sa detaliati mai mult machetele.
Am niste planuri detaliate din Modelism,dar nu le-am folosit la macheta mea, din lipsa de experientza.
Cartula si Crios, daca sunteti interesati pot sa vi le pun la dispozitie daca vreti sa detaliati mai mult machetele.
#15
Postat 07 April 2005 - 11:56 AM
Pletila, ca variante de P-51 ai asa:
Familia Alison:
Mustang I - export UK, 4 mitraliere in aripi, 2 in bot sub motor...
P-51 - 4 tunuri de 20mm in aripi
A-36 Apache - varianta de bombardament, derivata din Mustang I, in plus fata de configuratia de Mustang I au fost adaugate frane de picaj.
P-51A - 4 mitraliere in aripi...
Exterior, o constanta a fost cabina, care are doar modificari absolut minore intre variante, fuselajul incepand din spatele motorului a ramas nemodificat, aripile cu exceptia lui A-36, sunt aproape identice (A-36 avea de fapt aceeasi aripa, dar modificata pentru franele aerodinamice)
Familia echipata cu Merlin-uri se bazeaza pe P-51A, caruia i-a fost schimbat motorul...
Simplist vorbind, un B e un A cu motor Merlin...
Familia Merlin:
P-51B - prima varianta echipata cu Merlin, exterior identica cu un P-51A cu exceptia partii motorului...
P-51C - exact un P-51B construit insa la uzinele din Dallas
La un moment dat, s-a renuntat la stilul de cabina 'birdcage', fiind preluat de la britanici modelul 'bubble'... In general, variantele tarzii au fost echipate direct din fabrica cu noul stil de cabina, fiind insa destule exemple care au fost modificate la nivel de unitate.
completare: evident, odata cu schimbarea motorului, s-a schimbat si intreaga parte a radiatoarelor, P-51B/C avand un cu totul alt stil de priza de aer pentru radiatorul de dedesubt.
Ma opresc aici, ca am obosit...
Familia Alison:
Mustang I - export UK, 4 mitraliere in aripi, 2 in bot sub motor...
P-51 - 4 tunuri de 20mm in aripi
A-36 Apache - varianta de bombardament, derivata din Mustang I, in plus fata de configuratia de Mustang I au fost adaugate frane de picaj.
P-51A - 4 mitraliere in aripi...
Exterior, o constanta a fost cabina, care are doar modificari absolut minore intre variante, fuselajul incepand din spatele motorului a ramas nemodificat, aripile cu exceptia lui A-36, sunt aproape identice (A-36 avea de fapt aceeasi aripa, dar modificata pentru franele aerodinamice)
Familia echipata cu Merlin-uri se bazeaza pe P-51A, caruia i-a fost schimbat motorul...
Simplist vorbind, un B e un A cu motor Merlin...
Familia Merlin:
P-51B - prima varianta echipata cu Merlin, exterior identica cu un P-51A cu exceptia partii motorului...
P-51C - exact un P-51B construit insa la uzinele din Dallas
La un moment dat, s-a renuntat la stilul de cabina 'birdcage', fiind preluat de la britanici modelul 'bubble'... In general, variantele tarzii au fost echipate direct din fabrica cu noul stil de cabina, fiind insa destule exemple care au fost modificate la nivel de unitate.
completare: evident, odata cu schimbarea motorului, s-a schimbat si intreaga parte a radiatoarelor, P-51B/C avand un cu totul alt stil de priza de aer pentru radiatorul de dedesubt.
Ma opresc aici, ca am obosit...
#16
Postat 08 April 2005 - 11:06 AM
Kitul ICM 1:48 - avionul avea ca inscriptie Tommy`s Dad
Mai multe informatii despre acest avion si pilotul acestuia le puteti gasi aici:http://thevanguard.b...h_fs_report.htm
Mai multe informatii despre acest avion si pilotul acestuia le puteti gasi aici:http://thevanguard.b...h_fs_report.htm