Uriasul & piticul F-14 & F-5 1/72
#1
Postat 26 July 2007 - 08:58 PM
Pentru ca tocmai am terminat doua Fantoame, am decis sa mai golesc repede doua cutii din vitrina. Ambele avioane vor fi IRIAF, iar in final ar arata cam asa:
Kiturile sint de la Academy si @@#$% respectiv. Cumparasem initial un Italeri pentru Tigerul iranian...avea detaliile in pozitiv si era in plus o varianta "late". Pe cind contemplam cu groaza ideea modificarii si regravarii lui am gasit la magazinul lui craciunoiu cu 10 lei o chinezarie, nici nu stiu sa citesc numele firmei, care e de fapt kitul italeri, copiat pina la ultimul nit dar backdatat la o varianta early (exact ce vroiam) si in plus COMPLET gravat !
Kitul de Tomcat de la Academy nu pare a pune mari probleme. Singura modificare e in zona trapei probei de realimentare in zbor, pe care avioanele iraniene nu o aveau. Proba era vizibila in fuselaj, deci trebuie construita.
Am bagat deci freza in priza si am decupat panoul respectiv, subtiind in acelasi timp plasticul fuselajului in zona respectiva.
Pentru inmatriculare voi folosi excelenta foaie de la Hi-Decal pentru Tomcat, pentru Tiger o combinatie de rondele Hi-Decal si seriale facute acasa.
Cam asta ar fi pentru azi...de maine incep treaba serios la ele!
Kiturile sint de la Academy si @@#$% respectiv. Cumparasem initial un Italeri pentru Tigerul iranian...avea detaliile in pozitiv si era in plus o varianta "late". Pe cind contemplam cu groaza ideea modificarii si regravarii lui am gasit la magazinul lui craciunoiu cu 10 lei o chinezarie, nici nu stiu sa citesc numele firmei, care e de fapt kitul italeri, copiat pina la ultimul nit dar backdatat la o varianta early (exact ce vroiam) si in plus COMPLET gravat !
Kitul de Tomcat de la Academy nu pare a pune mari probleme. Singura modificare e in zona trapei probei de realimentare in zbor, pe care avioanele iraniene nu o aveau. Proba era vizibila in fuselaj, deci trebuie construita.
Am bagat deci freza in priza si am decupat panoul respectiv, subtiind in acelasi timp plasticul fuselajului in zona respectiva.
Pentru inmatriculare voi folosi excelenta foaie de la Hi-Decal pentru Tomcat, pentru Tiger o combinatie de rondele Hi-Decal si seriale facute acasa.
Cam asta ar fi pentru azi...de maine incep treaba serios la ele!
#4
Postat 28 July 2007 - 11:23 PM
Am mai lucrat un pic la cockpituri. Cel de tiger a mers ca uns, detaliile se disting foarte bine. La Tomcat din nefericire, tabloul de bord si consolele erau complet netede, fiind date decaluri in loc. Decalurile insa sint monocrome si greu de aplicat, fiind foarte dure, tipic pentru Academy. Citeva puncte de galben si rosu , un pic de future si un drybrush cu pasta Agama aluminiu l-au facut mai acceptabil.
Am facut proba de realimentare in zbor dintr-o rachetutza HVAR.
Am facut proba de realimentare in zbor dintr-o rachetutza HVAR.
#9
Postat 30 July 2007 - 10:05 PM
Vechea vorba cu "dai un ban" m-a lovit in plin...copia chinezeasca de 10 lei mi-a dat evident mai mare bataie de cap decit mi-ar fi dat toata gravarea kitului Italeri.
Probleme mari de imbinari, prizele dubioase.
Profundoarele si deriva , foarte groase, au fost inlocuite cu cele de la italeri..dupa ce in prealabil au fost gravate...
De asemenea, voi folosi trenul de aterizare si cabina de la italeri, caci cea chinezeasca e cam tulbure.
Cu acrosajele sint probleme de asemenea...rezervorul e mult prea subtire :
Rachetele in schimb , fiind copiate dupa Italeri, sint ingrozitor de grase, de nefolosit..
Cam asta ar fi schema de armament, desi cred ca nu voi folosi rezervorul:
Probleme mari de imbinari, prizele dubioase.
Profundoarele si deriva , foarte groase, au fost inlocuite cu cele de la italeri..dupa ce in prealabil au fost gravate...
De asemenea, voi folosi trenul de aterizare si cabina de la italeri, caci cea chinezeasca e cam tulbure.
Cu acrosajele sint probleme de asemenea...rezervorul e mult prea subtire :
Rachetele in schimb , fiind copiate dupa Italeri, sint ingrozitor de grase, de nefolosit..
Cam asta ar fi schema de armament, desi cred ca nu voi folosi rezervorul:
#11
Postat 31 July 2007 - 06:07 AM
Citeaza
Nu ai luat in considerare si un F-5A Freedom Fighter, noul kit Italeri se prezinta excelent.
A-ul de la Italeri e de fapt vechiul ESCI. E un kit bun.
Citeaza
Decalurile de la Hi-Decal se gasesc si la scara 1/48?
Sigur. Toata gama de 72 e dublata si la 48.