macheta remorcher DDSG - ex.Samson - Decebal machete de remorchere de pe dunarea de s
#101
Postat 06 August 2009 - 04:50 PM
#102
Postat 20 August 2009 - 10:59 PM
Spor!
#103
Postat 21 August 2009 - 08:14 AM
pana atunci am gasit o fotografie a zonei pe unde ar trebui sa fie remorcherul...si din fericire se vede foarte bine cum sta cuminte si asteapta sa treaca criza. Se poate observa ca masinile au fost socase afara la fel si cele 2 cosuri. Totodata mie mi se pare ca, corpul navei a fost lucrat, dar partea mai grea urmeaza la suprastructura
Aceasta postare a fost editata de claudiu_ne2000: 21 August 2009 - 08:28 AM
#104
Postat 21 August 2009 - 09:07 AM
Spor!
[quote name='claudiu_ne2000' date='21 Aug 2009, 09:14' post='92176
pana atunci am gasit o fotografie a zonei pe unde ar trebui sa fie remorcherul..
[/quote]
Unde ai gasit-o ca as fi interesat si eu de o astfel de sursa?
#105
Postat 21 August 2009 - 09:47 AM
#106
Postat 21 August 2009 - 10:23 AM
Sau macar detalii ,nume firma ??
Cu prima ocazie cum ajung la Braila am sa incerc sa fac poze .
Vreau sa realizez ceva similar cu ce am facut cu Cetatea ,o pagina detaliata cu istoria navei,istoria navei ,etc .
#107
Postat 21 August 2009 - 11:08 AM
http://www.hercules-...ro/contact.html
Numai te rugam noi posteaza niste poze mai mari sa vada si cei cu dioptrii...ca oricum marcajul ala in diagonala cu copyright-ul...nu te lasa sa vezi detaliile cum trebuie. Asa am patit la Cetatea.
#108
Postat 17 December 2009 - 11:21 PM
claudiu_ne2000, la 21 Aug 2009, 12:08, a spus:
http://www.hercules-...ro/contact.html
Numai te rugam noi posteaza niste poze mai mari sa vada si cei cu dioptrii...ca oricum marcajul ala in diagonala cu copyright-ul...nu te lasa sa vezi detaliile cum trebuie. Asa am patit la Cetatea.
Am fost la Braila si nu am vazut remorcherul .. au mutat draga si era docat remorcherul Lainici si nu se vedea in pupa lui , posibil sa fie acolo .
Pozele raman cu copyright deoarece sunt folosite pe mai multe web site-uri si astfel promovez site-ul . Cine doreste fotografiile sa-mi dea add pe yahoo messanger id liga_navala si le dau in format original , high resolution cu conditia sa nu fie publicate sub nici o forma ,numai pentru uz personal .
Am fotografiat Republica la Tulcea , un set de fotografii inclusiv sala masinilor ,identic cu Cetatea . Primul album la http://www.marinarii.ro/marinarii-ro-vizua...-Republica-4254 ; vor fi 4-5 albume cu Republica
Mi s-au promis planurile lui Decebal si alte nave vechi pentru a fi introduse in Registrul Naval Virtual pe care l-am creat la http://www.marinarii.ro/nave.php , incet incep sa vina materialele si creste interesul .
Aceasta postare a fost editata de chrisrotlmacin: 17 December 2009 - 11:22 PM
#109
Postat 18 December 2009 - 08:43 PM
Referitor la "Republica"...din pozele tale vad ca s-au restaurat mai multe elemente de pe punte si nu numai, este vre-o sansa ca Republica sa porneasca in voiaje pe dunare in viitorul apropiat?
#110
Postat 19 December 2009 - 12:23 AM
claudiu_ne2000, la 18 Dec 2009, 20:43, a spus:
Referitor la "Republica"...din pozele tale vad ca s-au restaurat mai multe elemente de pe punte si nu numai, este vre-o sansa ca Republica sa porneasca in voiaje pe dunare in viitorul apropiat?
Nu am luat legatura cu cei de la Hercules , dar am fost directat catre altcineva care are documentatie despre nava . La Braila nu a fost excursie ,eu sunt de loc din Macin si trec aproape saptamanal prin Braila, daca l-au dus in aval e la parcul rece dintre Galati si Braila unde a stat ani de zile Tudor Vladimirescu. Se poate intra acolo de pe sosea , daca nu ma insel este in dreptul liniilor de inalta tensiune care trec peste Dunare . Oricum in primavara fac rost de-o barca cu motor si daca e acolo vreau sa-l fotografiez din toate unghiurile , contactez si Hercules ca sa am permisiunea sa urc la bord ca sa fac un set complet de fotografii ca la celelalte nave .
Republica nu este in stare de functionare.Am vorbit cu unul din membrii echipajului ,urmeaza sa discut si cu un inginer care se afla la bord , am discutat si cu doamna dr. Carmen Atanasiu care a realizat expertiza navei inainte de restaurare . Datorita cazanelor de aburi vechi care nu mai prezinta siguranta in operatie nava nu este functionala . Cel mai probabil lipsa de fonduri nu a facut posibila inlocurea cazanelor , nava arata intr-o conditie excelenta din punct de vedere al exteriorului prin pastrarea constructiei originale, nu s-au facut modificari ca la Tudor Vladimirescu .
Chiar daca unele nave sunt in starea care sunt ,unele in conditii jalnice (Cetatea) epoca in care erau taiate la fier vechi fara mila s-a incheiat . Exista oameni din domeniul marinei care doresc reabilitarea acestor nave ,inclusiv de la Registrul Naval Roman (nu stiu daca in calitate oficiala), transformarea in muzeu sau expunere ca simboluri ale marinei Romane , s-a discutat despre reabilitarea unora de catre Liga Navala Romana , o nava se planuieste sa ajunga in rondul din capatul bulevarduli Palady inainte de autostrada A2 (o mare parte din el de la Trapezului daca nu ma insel pana la autostrada va deveni Bulevardul Eroilor Marinari,demers in curs de catre Liga Navala Romana filiala Bucuresti) . Din pacate o mana de oameni majoritatea pensionari in Liga Navala nu poate duce la sfarsit cel putin acum majoritatea planurilor , principala cauza fiind lipsa fondurilor si a oamenilor care sa se implice direct in salvarea acestor nave . Chiar daca sunt reabilitate trebuie echipaj,intretinere iar conceptul de voluntariat gen "Sea Shepherd" lipseste in Romania . Vor mai trece cel putin 10 ani pana vom realiza acest lucru si pentru unele nave poate va fi prea tarziu .