Willow Japanese navy trainer
#23
Postat 29 July 2007 - 12:32 AM
Am primit de la BlueMax o carte grozava despre willow.
Din pacate bunele lui intentii m-au adus in pragul disperarii. Am ajuns sa vad cat de gresit e de fapt macheta.
Am stat in cumpana daca sa profit de documentatie si sa modific/corectez cat se poate de mult sau il las cum e si il termin.
Nehotarat fiind, am ales o cale de mijloc.
Am modificat ce se putea modifica usor si am inghitit in sec pt. altele...Cum ar fi esapamentele care in original erau groase, generoase, ramificate si incolacite.
E, oricum e mai bun decat deloc.
#24
Postat 29 July 2007 - 12:37 AM
Parca o vedeam dar nu reuseam sa o pinpoint undeva in casa.
Niciunul din modelele din poza nu a ramas. S-a potrivit aproape perfect una de albatros DIII Oefag de la Roden care de altfel avea 3 in cutie.
Cand scriu aici sunt deja la uscat cu primul strat de vopsea aplicat.
Imi pare rau da fac si eu poze cum si cand pot.
#26
Postat 30 July 2007 - 07:41 AM
Citeaza
Am stat in cumpana daca sa profit de documentatie si sa modific/corectez cat se poate de mult sau il las cum e si il termin.
Fericiti cei saraci cu duhul! Ei Wurger, Wurger, ai uita vremea cind faceai o macheta la doua zile, direct din cutie, cu baia trenului avind vedere la cocpit???
Nu ca l-as peria ce Wurger, nu e cazul, dar este o incintare sa citesti ce srie si sa privesti ce face!
P.S. "El ventilador" e un mic dinam. La drum lung, ca sa nu se plictiseasca chilotul, mai baga si el in priza empetrei-ul
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 30 July 2007 - 07:54 AM
#27
Postat 30 July 2007 - 03:06 PM
Z-mare, la Jul 30 2007, 08:41 AM, a spus:
Z-mare ai dreptate !
Acel mic "ventilator" e un dinam electric. Am primit confirmarea de la dl. George Eleftheriou de la www.arawasi.jp
Wuerger, George a facut niste observatii referitoare la Tachikawa Ki-55.
Ti le trimit pe e-mail.
#28
Postat 31 July 2007 - 12:18 AM
El ventilador e'un machina
El ventilador
E una maravilia en la ardente verano
Sau aproximativ p-acolo.
Probabil ca mai degraba folosea ca sa alimenteze aparatul de ras electric cand faceau misiuni prea lungi.
Ma intreb de ce mai era nevoie de un dinam mic cand insasi motorul era un dita-mai generatorul.
In fine probabil ca asa au ajuns la electrocasnicele Hitachi si Matsushita.
#29
Postat 01 August 2007 - 08:24 PM
#33
Postat 04 August 2007 - 02:16 PM
Aia e daca am lipsit mult ..... Acum inghit.
Deci, s-a terminat sesiunea. Azi vine familia acasa si iar o sa trebuiasca sa ma ocup de activitati stupide si cronofage cum ar fi mancatul si dormitul.
Oricum am avut timp sa fac 3 machete, sa continui cel putin una, sa achizitionez 2 si sa-mi fac planuri despre ..... multe altele (cum sa le fac)
N-o sa fie chiar un articol despre astea dar am sa incerc in putinul timp pe care il mai am sa va introduc putin in atmosfera si dEficultati.
Antrenamentul lui Minoru (sau al minorului)
Dimineata incepea sa se coloreze si daca statea cu spatele la soare putea sa-si inchipuie ca zefirul diminetii isi ia culoarea de la cea a avionului sau. Minoru Sugita era abia elev pilot si pentru ca era repartizat la aparatul 836, ca un bun supus al imparatului, pe acesta il iubea.
Acum, briza rece ce venea din larg ii racorea fata si facea sa-i fluture urechile castii de zbor.
Mangaie capota neagra a motorului si se gandi la gradina frumoasa din spatele casei parintesti din prefectura Fukuoka.
In aceasta stare de reverie il gasi instructorul sau, sergentul major Ishi Hasegawa.
- Kuritakadenoto iooooo tokedo - zise acesta din urma (pe un ton tushit-latrat)referindu-se la soarele rosu ce se ridica din ocean.
Hay, fu de acord elevul Minoru frangandu-se de la mijloc atat de brusc incat instructorul se dezechilibra si fu cat pe ce sa cada in apa rece a golfului.
#34
Postat 04 August 2007 - 02:26 PM
Bazu, la Aug 4 2007, 11:46 AM, a spus:
Lemnul sarit de pe butuc !!! Da, si pe conducta pe care am venit cu pluta era intuneric...
La al tau unde i-a sarit lemnul ?
In fine, .....
Deci Minoru si instructorul sau cu nume de firma serioasa, se urcara pe spinarea libelulei portocalii. Mecanicul de servici (astia nu prea aveau nume) era deja pregatit si avea o expresie de ai fi zis ca intreaga sa viata depinde de contactul la acea elice. De fapt ar fi renuntat cu placere la cateva degete pentru a le sacrifica cu onoare in incercarea de a porni un aparat al Majestatii Sale Imperiale.
#35
Postat 04 August 2007 - 02:32 PM
Minoru-lui i se acorda sansa de a scoate singur din golf micul avion. Pe portiunea din fata digului, dupa ce se convinse ca vantul era prielnic si nu-i va impinge spre stanci, decola paralel cu malul.
Cativa soldati care reparau o poteca in panta se oprira din lucru si-si fluturara sepcile in semn de Banzaii. De parca cine stie ce fapte curajoase avea Minoru de facut...
#36
Postat 04 August 2007 - 02:38 PM
Acum alergau pe sub ei valuri brizante cu creste albe, ce se duceau sa-si aseze dantela pe plajele binecuvantate ale arhipelagului nipon.
Se indreptara spre larg, pe aceeasi ruta pe care o urmau la fiecare lectie.
Intrara apoi in niste formatiuni noroase si Minoru simti nealterata placerea de a atinge norii. Si instructorul isi scoase putin ochelarii pentru a fi spalat pe fata de Kami ce salasluiau in puful norilor.
#37
Postat 04 August 2007 - 02:53 PM
Ii facu semn elevului sa intoarca, sa mentina altitudinea sa fie atent in jos si sa mareasca un pic viteza (in japoneza asta se transmite strigand Hatarimateee si simuland o lovitura de Karate intre picioare) deci destul de repede.
Cand trecura iar prin dreptul sparturii vazura siajul submarinului al carui echipaj alertat de sunetul motorului intrase in imersiune periscopica.
Hashimatena, shoy sakida. Yoshi katemisana. Wakarimas'ka (adica Hurry men let's go home)
Wakarimasu, zise Sugita si amorsa un usor viraj picat.
Odata ajunsi la baza au anuntat comandamentul local al marinei si o glorioasa vedeta vanatoare de subnmarine a pornit in cautarea intrusului.
Astfel, avionul de scoala 836 fu singurul care isi putu picta o crizantema sub cockpit-ul instructorului.
- ← Mig 31
- Aviatie
- F-16 I Sufa →