sniper lance aviation
#102
Postat 04 July 2007 - 05:41 PM
nu are(prea)are leg cu modelitu..
Vream si io parerea voastra... :-?
Vream si eu sa vad cum ganditi voi lucru asta..
Nu va suparati... :cry:
de acord cu postatul machetei
dar asta dupa ce ma incep la 21...
apropos,, care e firma pe care mi-o recomandati pt un 21 1:72, respectiv Eurofighter 1:72?
Si cum naiba se fac gurile de admisie la ef in pozitie deschisa? :-?
#103
Postat 04 July 2007 - 08:20 PM
incepator, la Jul 4 2007, 06:41 PM, a spus:
Si cum naiba se fac gurile de admisie la ef in pozitie deschisa? :-?
Pentru MiG-21 sunt multe: Parcmodels, Zvezda, Revel (F-13!), Condor, etc, etc,...
La EF tai cu o lama ascutita si lipesti cu Revel Prefesional, dai un polish si-o vopsea, si gata problema ta!
:roll:
#106
Postat 17 July 2007 - 11:38 AM
Acolo am citit prima parte a articolului lyui Samyr... Frumos..
Asa ca am fost in mare dilema daca sa scriu mesajul asta ori sa astept inca 2 luni sa apara si nr. 4 din Top Guncu continuarea articolului.
Oricum Samyr stie cum sa-si scrie articolele... ne-a data cate putin din ceea ce va urma asa incat ....
N-am mai avut rabdare...
DECI....
Care sunt impresiile americanilor care au zburat 21?
#107
Postat 17 July 2007 - 09:27 PM
incepator, la Jul 2 2007, 11:01 PM, a spus:
Asta cu tonou cu trenul scos e ca sa demonstreze calitatile manevriere la viteze mici (de unde si trenul, care nu rezista la peste 500km/h - teoretic la 21 ar fi pe la 650-700km/h, dar ma indoiesc ca nu ti-ai lua bataie cu tubul Pitot peste urechi de la mecanici cand ai ateriza...)
#110
Postat 18 July 2007 - 10:05 AM
Si acum la lucruri serioase...
In leg cu ce erau asa de incantati americanii de 21?
Banui ca, in primul rand ca au zburat un avion despre care li s-a spus de cand au intrat pe bancile scoii de ofiteri, exemplele din vietnam si restul...
Apoi, in al doilea rand, e un mig dar cu aparatura de f-16 block 32
Iar in al treilea rand...
e un mig dar cu sistem de ochire pe casca de F-22
Nu stiu daca f-urile de la MK aveau deja sistem de ochire pe casca :-?
Haideti mai baieti,...
N-am rabdare pna peste doua luni sa aflu din articolul lui samyr...., Va rog.....
#111
Postat 18 July 2007 - 10:50 AM
incepator, la Jul 17 2007, 11:38 AM, a spus:
Daca nu ar avea o impresie buna sau foarte buna, cred ca a doua oara nu mai pupa ei sa stea in scaunul... Marelui Lancer.
In legatura cu rabdarea sau nerabdarea ta, eu unul, cu cateva pagini in urma ti-am facut o recomandare. Nu stiu daca ai urmat-o sau nu. O mai spun odata :
cpt.cdor. Lili Tanase - sefa Biroului Relatii cu Publicul din cadrul Statului Major al Fortelor Aeriene ( SMFA ).
O alta recomandare, in legatura cu ceea ce te intereseaza este urmatoarea :
www.roaf.ro
Pe acest site gasesti, revista " Cer Senin " cu tot cu arhiva. Este o revista cu si despre aviatie care se distribuie numai in unitatile de aviatie din Romania. Rasfoieste-o si vei gasi ceea ce te intereseaza.
In alta ordine de idei, nu ne uita cu macheta MIG-ului-21. Te asteptam.
Corect ? Baga mare.
P.S. Am inteles ca esti din Cluj ? Foarte simplu. Campia Turzii, te asteapta din toate punctele de vedere.
O saptamana sa stai acolo, indiferent de anotimp si... iti spun eu... ca iti trece...
Tine minte ce-ti spun :
Aviatia este o scara plina de gainat de la care lipseste o treapta. Ai grija unde calci.
#112
Postat 18 July 2007 - 10:55 AM
Merci pt aprecieri, din pacate in urmatorul numar nu va fi decat o trecere in revista a 48th FW si cateva cuvinte despre F-15 de la fata locului. Cum am spus si in trecut articolele sunt atat cat ar trebui sa se stie la modul general. Ca o completare spre deosebire din ce a aparut in Observatorul militar si Cer Senin in Top Gun sunt ceva mai multe detalii pentru un pasionat de aviatie. S-ar putea si mai bine dar nu tine de mine... restul este istorie... Mult noroc.
#113
Postat 18 July 2007 - 11:07 AM
O sa iti urmez sfatul, in primul rand cel cu site-ul si revista...
Telefonul mai incolo
Sunt din CJ da nici mama dracului nu ma lasa pe mine in calitate de civil sa ma apropii de aeroportul de la Luna ce sa mai zic sa merg sa ating vreun mig... :-?
Apropo, daca ma apuca pe mine damblaua si as vrea sa vizitez baza .... e vreo procedura prin care as putea reusi(nu am calitatea de militar)?
:-?
Mig-ul intarzie pt ca am gast 21 de la Revell 1:72 modelul F-13 care a apartinut primului est german in spatiu(acuma cred ca a revenit ) si nu prea ma incanta
Ce-mi puteti spune de modelul asta ?
#114
Postat 18 July 2007 - 12:21 PM
Vezi ca daca il faci romanesc, va trebui sa-l faci in aluminiu polisat (lacuit), cu stea cu cocarda.... si numere tactice rosii cu bordura alba. Trebuie sa lucrezi foate ingrijit, pentru ca vopseaua metalizata nu iarta nici o imperfectiune!
Spor!
Aceasta postare a fost editata de kamob: 18 July 2007 - 12:22 PM
#115
Postat 18 July 2007 - 01:23 PM
M-am ferit de 21 f-13 pentru ca n-am mai modelit de ceva vreme si n-as avea chef sa va dezamagesc(tare)
Apoi, nu prea sunt in clar eu de unde fac rost(din cj) de inmatriculare romaneasca :-?
Si, apropo, de unde fac rost eu de culaorea de care mi-ai zis
Ma inspaimanta un pic si mai tare modelul dupa ce m-ai anuntat ca aluminiul polisat nu iarta imperfectiunile
Imi adun puterile.... :hammer:
#116
Postat 18 July 2007 - 02:27 PM
Vis-a vis de vapseala metalurgistica pot spune ca "No pain, no gain" sau cum spunea un roman, "apai de nu-i pita nu-i nici gaina".
Cu alte cuvinte baga mare si fa ca altfel nu te-nveti si daca nu te putin, nu prinzi "neste" chestii. Ca exemplificare la ce spunea kamob, unii folosesc metalizatul tocmai ca sa scoata aceste imperfectiuni la vedere, greseli de asamblare, chituire si alte alea, inainte de a vopsi final macheta.
Ia mai "think about it" ca nu-i asa de greu. Greu e pana te hotari sa te apuci
Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 18 July 2007 - 02:28 PM
#117
Postat 18 July 2007 - 02:59 PM
si am sa fac macheta aia
dreptate ai in tot ce zici flyboy
sper ca in curand(nu dau termene ca nu stiu daca ma pot tine de ele) sa va postez niste poze
Spor la modelit si sa parafrazez un clasic al formului
BAFTA!(si MULTA apa minerala pe vremea asta)
#118
Postat 18 July 2007 - 09:35 PM
... cu exceptia faptului ca ai ceva de ajustat la el, si nu o sa scapi de chituit... oricum e tare si rezultatul e promitator bine! Are la detalieri de nu-ti vine sa crezi (ma uitam in baia trenului si se vede una din conductele de carburant )
Daca ai achizitionat-o deja, da-i bice, si in 1-2 saptamani o sa o ai gata de vopsit. Pana atunci risti sa ai si colile de decals, daca le-ai comandat deja.