Salut,
Interesanta viziunea ta, numai ca parca lucrurile stau putin altfel.
Uneori cu greu imi pot abtine un zimbet cind vad pe strada o maisina mai veche, asa gen Opel Manta sau Golf 2, care e tunata.
Are un spoler mare pe spate, sa ii asigure "aderenta"

, mai are si cel mai puternic motor de golf sau opel de pe piata (cam asa de vre-o 120 CP). A mai montat si cele mai late anvelope posibile (ce conteaza ca la fiecare hop freaca putin de caroserie) si propietarul e convins ca are sub control un bolid extraordinar.
Daca stai de vorba cu propietarul unei astfel de masini, poate sa iti povesteasca ore intregi cum a depasit el Prosch-uri, cum in curbe a fentat un Ferrari sau odata a depasit chiar un Bugatti pe o autostrada din strainatate.
Si in anumite situatii masina lui e chiar la fel de buna a un bolid de formula 1.
Sa fim seriosi. Si sa dam Cezarulu ceea ce este a Cezarului.
Cam asa vad eu situatia privind comparatiile din thread-ul mai sus.
Elementele pe care ti le-a enumaerat Kamob, incepind cu suprafata portanta... sunt exact cele care ar trebui sa iti creeze o imagine.
Un vector imatrinit, moral si fizic nu se poate compara cu noile generatii. Indiferent de sistemul de arme sau avionica care o montezi pe el.
A, ca un pilot bun poate incerca sa lupte cu el. Da, sunt complet de acord cu tine. Ce sanse are? Poate reuseste sa faca ceva, dar sansele sunt destul de mici.
Si asta merge o data ca dupa ce adversarul te-a citit s-a dus orice speranta sa ii faci fata intr-o lupta dreapta.
Dar ce faci dupa ce ai pierdut pilotul bun? Un pilot mediocru oricum nu are nici o sansa de a inscrie o victorie cu un astfel de vector. Ce faci dupa ce ai pierdut in citeva lupte mai toti pilotii buni?
Nu ai ce sa compari intre un scooter si o motocicleta de 150CP. Din nici un punct de vedere. Dar daca tie iti place sa visezi, de ce nu...
Christian
Bafta la modelit.
Aceasta postare a fost editata de curec_christian: 26 June 2007 - 05:11 PM