Proiect nou: Hurricane Mk I
#1
Postat 19 June 2007 - 09:09 AM
M-am apucat de un Hurricane Mk I - Hasegawa 1/48 "Squadron Leader" - btw multumesc lui radub pentru marfa - pen' ca mie personal imi place la nebunie masina asta...
Stiu ca pozele vin cam tarziu, dar acum am pus si eu mana pe o bestie de pozat, mai sanatoasa - Olympus e-400 .
Nu am apucat decat sa ii fac ceva prin cockpit si sa il asamblez in starea in care se vede.
Proiectul asta o sa mearga foarte incet, prevad eu...
#4
Postat 19 June 2007 - 07:02 PM
#5
Postat 19 June 2007 - 10:21 PM
@Blue-Max: multumesc de tip. Daca ma hotarasc la ARR, o sa incerc, in premiera pentru mine, sa le vopsesc
@Z-mare: de ce vrei sa ma umilesti .... ala e la 24, si in plus eu nu am ajuns la nivelul ala de maiestrie
#10
Postat 12 August 2007 - 11:19 AM
#13
Postat 13 August 2007 - 11:26 AM
wurger, la Aug 13 2007, 10:24 AM, a spus:
Aparea la toate variantele ?
Revellul 1/72 pe care l-am facut nu avea asta, si asta a fost singurul aproach serios fata de subiectul vanatori britanici. :-?
Wurger, acolo defapt era o bara pe care era fixat vizorul, si doua acoperitoare, de o parte si cealalta a acestuia.
#14
Postat 31 August 2007 - 01:17 AM
NU vreau sa iasa nici prost obiectul si nici sa sar vre-un pas important.
Deci am atasat cupola, maskol de humbrol pe ea, si spumele de rigoare cu carenajul mitralierelor care e sigur de la alt kit ca altfel se potrivea mai bine.
Vopsea....mai asteapta... x
#15
Postat 30 November 2007 - 01:47 PM
Acest model va fi participarea mea la concursul organizat de Alexie.
Vizionare placuta.
Aceasta postare a fost editata de FlyBoy: 30 November 2007 - 01:50 PM
#19
Postat 30 November 2007 - 04:34 PM
Kitul de la care am plecat este un Hasegawa 1/48, as putea sa spun foarte bine detaliat si realizat la capitolul detalii. Cockpitul nu a avut nevoie de absolut nici o piesa de detaliere fiind de-a dreptul admirabil realizat.
Probleme deosebite de asamblare nu au fost, cu exceptia zonei de unde vin atasate carcasele mitralierelor. Deoarece kitul este astfel conceput incat sa poata fi transformat si in Mk IB, aceste piese pot fi inlocuite cu carenajele corespunzatoare acelui model. Dar ma rog putin chit si s-a rezolvat. .
Mai departe constructia a decurs relativ normal. Poate un element personal de regret pe care il exprim este ca nu a fost posibil sa fac carlinga deschisa deoarece sticla cupolei era foarte groasa. Ar fi fost foarte util sa am una vacuformata, dar m-am trezit tarziu.
Ca si tehnica de lucru la vopsire am incercat un pre-shading care mi-a iesit mai bine numai pe capota de la motor,
am vopsit intai burta cu sky, pana m-a trezit din "somn" radub care m-a ajutat foarte mult la capitolul vopsire (el fiind deja autorul unui exemplar la 1/32). Decalurile sunt Hasegawa, care au fost "aproape" bune (multumesc bogy!), galbenul lor a semanat zic eu cu galbenul dat de mine pe alte parti. Tricolorul de pe deriva, banda galbena de pe fuselaj si numerele de pe intrados au fost vopsite pentru a pastra acuratetea machetei si cea istorica. Decalurile s-au fizat foarte bine, chiar surprinzator de bine.
Modelul a trecut prin mai multe peripetii, abandonat de doua ori din cauza spumelor generate de capacele mitralierelor si imbinarea de pe burta respectiv trecerea de la tabla la impanzire, fiind inclusiv scapat din mana de la vre-un metru si cazand pe un linoleum ce acoperea betonul, dar de bine de rau a supravietuit.
La final, un wash generos cu uleiuri, urmat de ceva tufuiri pe ici pe colo (caucioace, ejectoarele de la motor, ceva "vopsea sarita" si apoi SINTO satin. Alte "tushe" personale, deschiderea radiatorului, lampile de pozitii, pozitia din coada inlocuit plasticul gri cu unul transparent de bec, centuri de siguranta din banda Tamiya, antena...mici nimicuri pe la weathering, ma rog chestii uzuale. Eu sper sa va placa, ca mie unul imi place la nebunie.
Aceasta postare a fost editata de FlyBoy: 30 November 2007 - 04:34 PM