Forum Machete,Modelism,Hobby: Sd.Kfz 250/1 italeri 1/72 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sd.Kfz 250/1 italeri 1/72 primul meu blindat :)

#1 Useril este offline   arathemis 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 30 May 2007 - 03:31 PM

Salut,

Va prezint prima mea lucrare in domeniu. Din pacate nu am prea mult timp la dispozitie ca sa lucrez ca sa va prezint mai des lucrari. Oricum, astept sa va dati cu parerea. Kitul este un italeri 1/72 sdkfz 250/1 cu camo de iarna.

Pozele:

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de arathemis: 30 May 2007 - 04:02 PM

#2 Useril este offline   arathemis 

• Membru deplin

Postat 30 May 2007 - 03:33 PM

si alte poze

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de arathemis: 30 May 2007 - 04:03 PM

#3 Useril este offline   arathemis 

• Membru deplin

Postat 30 May 2007 - 04:04 PM

Am reusit sa postez pozele mai mari. :) scuze pt pozele minuscule de mai devreme

#4 Useril este offline   dani 

• Membru senior
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05

Postat 30 May 2007 - 04:45 PM

Frumusel,dar mai ai ceva de lucru la camo-ul de iarna...Ar trebui sa ne explici cum l-ai facut si ce vopsele ai folosit[adica acrilice sau email-uri].

#5 Useril este offline   arathemis 

• Membru deplin

Postat 30 May 2007 - 05:58 PM

Am folosit vopsele acrilice MasterColour. Am vopsit macheta cu galben-ocru, apoi am dat-o cu alb. Dupa ce s-a uscat putin (nu de tot) albul, am racait marginile sa sara albul.

Apoi am lipit decalurile.

#6 Useril este offline   Danu 

• Membru senior
  • Postari: 328
  • Inregistrat: 02-August 05

Postat 30 May 2007 - 07:45 PM

Am cateva observatii de facut - sper sa nu te superi: