Forum Machete,Modelism,Hobby: Sdkfz 223 -Icm 1/72 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sdkfz 223 -Icm 1/72 neterminatele...terminate

#1 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 30 May 2007 - 11:04 AM

Acum vreo 6-7 luni,m-am apucat de un proiect ambitios,Dak...cand am inceput "build"-uirea ,in paralele a vreo 5 kituri:Pz.III J,Pz IV F2,Sdkfz 263,Sdkfz 223 si Sdkfz 233.Din pacate, la vreo luna,din motive obiective,, am renuntat,asa ca majoritatea au ramas in faza de proiect,unele montate complet,dar nevopsite[Pz IIIJ,sdkfz 263,Sdkfz 223],altele montate pe sfert[Pz IV F2,Sdkfz 233].Zilele trecute am revenit la ele ;-) :lol: :lol: si am "zugravit" 223-ul de la Icm.Mie,personal mi-a placut mult acest kit,usor de montat ,fara bavuri,cu un nivel de detaliere satisfacator.Vopsirea s-a facut la pensula :lol: ,initial in Panzer Grey,wash-uit apoi cu un light sandy de la Zvezda...Si-a iesit asta...

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Spor tuturor!

#2 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 30 May 2007 - 11:42 AM

Ca si pana acum carcotesc doar ce mi-a sarit direct in ochi la prima aruncare a lor.
- roata de rezerva, cu toata uzura excelent realizata pe ea, isi pastreaza totusi forma unui pul de table.
- personajul care treage cu "biocheanul" ar fi deschis cu siguranta cele doua trape de pe turela ca sa se simta ceva mai comod. In fond, inamicul, e destul de departe daca foloseste dispozitive ajutatoare ca sa-l poata vedea.

Porneste de la ideea ca am carcotit ca sa ma aflu in treaba. ;-)

Bafta!

#3 Useril este offline   Cata 

  • Simplul 'eu'
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 03-April 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:In secial 1/72.

Postat 30 May 2007 - 12:14 PM

Citeaza

roata de rezerva, cu toata uzura excelent realizata pe ea, isi pastreaza totusi forma unui pul de table.


;-) Nu incepe iar! :lol: Ala se facea din piele de "crocobaur" si asa era forma lui. Parca am lamurit acum ceva vreme acest subiect ca la unele se vedeau dinti de la roata si la unele nu! :lol:

#4 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2007 - 12:39 PM

@ cata & crios: Daca nu va bateti nu ati facut nici o scofala!!! :lol: Dar ca sa "ma dau destept" as spune ca e cum zice cata: ca sa intre in "dintii" rotii (apropos cata, cu ce se scotea asta dintre dinti ??? Cu Orbit professional o merge ???) trebuia ca respectiva husa, sa fie foarte fest aplicata pe caucioacele alea de rezerva, sau sa fie cel putin indesata...alteori poate nu o avea... ;-)

@ dani: Am doua optiuni viz-a vis de unde a servit masina asta: 1. Desert, dar inseamna ca a batut-o vantul rau cu nisip de a slefuit-o asa sau 2. In Rusia dar tocmai venise sezonul ploilor si a fost recuperata din mocirla pana la gat in care intrase.

Prea mult weathering omule, din punctul meu de vedere. Si la prima poza, locul unde un soldat a sters "mizeria" ca sa se vada semnul tactic, parca e prea circulara stergerea aia... :lol:

Iar la faza cu roata, ca sa impaci multitudinea de capre cu cele cateva capatani de varza, eu zic sa mai iei un kit, sa ii "sparlesti" o roata si sa o pui pe aia, ca si cum nu ar mai fi avut husa!!!

Dar putea sa arate in absolut orice fel...de exemplu

Imagine postata
sau
Imagine postata
sau
Imagine postata
sau
Imagine postata
sau
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 30 May 2007 - 12:49 PM


#5 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 30 May 2007 - 12:54 PM

Mai baieti, voi cand ati jucat ultima data table? ;-)
Am explicat si la roata lui Z si mai explic inca o data si aici ca prelata nu se "suge" de mijloc in sus ca g-ul e 9,81 si actioneaza in jos nu in sus. Remarca mea nu are legatura cu rotile dintate ci cu concavitatea din mijlocul prelatei :lol: .
Roata aia ar fi fost ok sa arate asa daca era pusa pe partea din fata a blindatului in fata turelei, dar in felul ala in lateral ... sunt deja ceva probleme cu legile si nici un avocat nu poate face nimic in sensul asta. E putin probabil ca prelata aia sa atarne de la mijloc in sus. :lol:

Bafta!

#6 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2007 - 12:57 PM

Apropos de legi...

The defense rests...the "model" is yours... ;-)

#7 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 30 May 2007 - 01:00 PM

Flyboy, la May 30 2007, 12:57 PM, a spus:

Apropos de legi...

The defense rests...the "model" is yours... ;-)

Flyboy, la May 30 2007, 12:29 PM, a spus:

Romanian only

:lol:

Bafta!

#8 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 30 May 2007 - 01:57 PM

Fratilor,nu va certati ca n-are rost:
1.Roata de rezerva putea fi prinsa oricum,cu partea bombata in afara sau in interior[ma refer la geanta].
2.Prelata,cum se vede si in poze,putea fi mai stransa sau mai lejera pe cauciuc,deci,zic eu,no problem.
3.Vehiculul apartine Batalionului de cercetare si recunoastere 33,alocat Diviziei de tancuri 15.
4.Camo-ul e specific Libiei 1941,cand maj.vehicolelor au fost dust-uite direct peste Panzer grey[culoarea de baza],cu mijl.avute le indemana de nemti[adica nu foarte multe].
5.Din cauza penuriei de mat.,s-au putut vedea o multitudine de camo-uri...de la Panzer grey,la yelow brown-tunisia 1943,cu dif.variatii de culori.Idem la uniforme , armamentul individual ,cat si artilerie utilizate de cele 3 parti implicate in conflictul Nord-African.

Deci,cu alte cuvinte,in Africa a fost posibil orice.Bafta si spor!

#9 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 30 May 2007 - 02:04 PM

dani, la May 30 2007, 01:57 PM, a spus:

3.Vehiculul apartine Batalionului de cercetare si recunoastere 33,alocat Diviziei de tancuri 15.
4.Camo-ul e specific Libiei 1941,cand maj.vehicolelor au fost dust-uite direct peste Panzer grey[culoarea de baza],cu mijl.avute le indemana de nemti[adica nu foarte multe].
5.Din cauza penuriei de mat.,s-au putut vedea o multitudine de camo-uri...de la Panzer grey,la yelow brown-tunisia 1943,cu dif.variatii de culori.Idem la uniforme , armamentul individual ,cat si artilerie utilizate de cele 3 parti implicate in conflictul Nord-African.

Deci,cu alte cuvinte,in Africa a fost posibil orice.


Foarte corect !
Chiar populara a fost la inceput, metoda de "camuflaj" prin aplicarea noroiului amestecat cu benzina/ulei ars, direct peste gri...
Cat despre patinare mult/versus/putin... asta-i o discutie care n-o sa se termine niciodata... Ma rog...

#10 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 30 May 2007 - 02:40 PM

Dupa cum, cred, se poate vedea in foto, roata de rezerva se putea prinde oricum, adica doar intr-o singura pozitie. Este adevarat, eu ma refer la JANTA.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sdkfz223_abc.jpg


#11 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 30 May 2007 - 02:44 PM

dani, la May 30 2007, 01:57 PM, a spus:

1.Roata de rezerva putea fi prinsa oricum,cu partea bombata in afara sau in interior[ma refer la geanta].
2.Prelata,cum se vede si in poze,putea fi mai stransa sau mai lejera pe cauciuc,deci,zic eu,no problem.

Roata ta ... husa (pentru ca ceea ce se vede la tine este husa)... este supta la interior lucru care nu se poate sa se intample fizic. Husa aia sta pe o roata care este inclinata cu husa spre in jos deci in cel mai fericit caz husa poate fi dreapta, dar sub nici o forma supta spre interiorul jentii dupa cum se vede si in pozele puse de FlyBoy
Vorbesc despre ceea ce se vede in poza.
Bafta!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rr.jpg


#12 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2007 - 02:55 PM

Io zic ca era acolo un pitic mic care sugea de zor aerul din spatele husei sa arate bine nene roata aia...

Orce asemanare cu o cacaofonie este pur relativa !!! ;-)

#13 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

  Postat 30 May 2007 - 06:17 PM

Steelmaster ne-a demonstrat ca roata, nu poate fi prinsa decat cu partea bombata a jentii spre caroseria vehicolului. Scurtimea buloanelor filetate de prindere o demonstreaza fara dubii.
Deci partea de husa care se vede, intinsa sau mai flescaita, va acoperi zona cu "scobitura" a rotii. Deci husa nu poate arata decat foarte intinsa sau bombata (doar usor as zice eu) spre exterior. Niciodata, nicicum spre interior.
Nu-i borcan de dulceata cu celofan pus pe gura ;-) sub care s-a facut putin vid ...
Crios are dreptate 100% !

#14 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12663
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 30 May 2007 - 07:22 PM

Crios a remarcat bine treaba inca de la modelele mele (vazusem si eu ca e anormal, pe una am pus o folie de plumb): prelata nu are cum sa stera supta, deci in sus! Oricit de bine era ea intinsa, tot atirna nitel. Asta ca sa nu mai zicem ca Porta si Micutul mai bagau in husa aia si ceva daravele: jobenul, sticla de votca, ceva marfa de contrbanda.... ;-) deci atirna bine, normal ...in jos! :lol:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: post_4_1155208852.jpg


#15 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12663
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 30 May 2007 - 07:24 PM

si solutia incercata de mine:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-4-1180545846.jpg


#16 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 31 May 2007 - 03:56 PM

Cred ca am sa "imprumut" solutia lui Z-Mare ;-) :lol: :lol: ...

#17 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12663
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 31 May 2007 - 06:33 PM

Da, dar incearca sa o faci mai bine ca mine! ;-)

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi