Sdkfz 223 -Icm 1/72 neterminatele...terminate
#1
Postat 30 May 2007 - 11:04 AM
Spor tuturor!
#2
Postat 30 May 2007 - 11:42 AM
- roata de rezerva, cu toata uzura excelent realizata pe ea, isi pastreaza totusi forma unui pul de table.
- personajul care treage cu "biocheanul" ar fi deschis cu siguranta cele doua trape de pe turela ca sa se simta ceva mai comod. In fond, inamicul, e destul de departe daca foloseste dispozitive ajutatoare ca sa-l poata vedea.
Porneste de la ideea ca am carcotit ca sa ma aflu in treaba.
Bafta!
#3
Postat 30 May 2007 - 12:14 PM
Citeaza
Nu incepe iar! Ala se facea din piele de "crocobaur" si asa era forma lui. Parca am lamurit acum ceva vreme acest subiect ca la unele se vedeau dinti de la roata si la unele nu!
#4
Postat 30 May 2007 - 12:39 PM
@ dani: Am doua optiuni viz-a vis de unde a servit masina asta: 1. Desert, dar inseamna ca a batut-o vantul rau cu nisip de a slefuit-o asa sau 2. In Rusia dar tocmai venise sezonul ploilor si a fost recuperata din mocirla pana la gat in care intrase.
Prea mult weathering omule, din punctul meu de vedere. Si la prima poza, locul unde un soldat a sters "mizeria" ca sa se vada semnul tactic, parca e prea circulara stergerea aia...
Iar la faza cu roata, ca sa impaci multitudinea de capre cu cele cateva capatani de varza, eu zic sa mai iei un kit, sa ii "sparlesti" o roata si sa o pui pe aia, ca si cum nu ar mai fi avut husa!!!
Dar putea sa arate in absolut orice fel...de exemplu
sau
sau
sau
sau
Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 30 May 2007 - 12:49 PM
#5
Postat 30 May 2007 - 12:54 PM
Am explicat si la roata lui Z si mai explic inca o data si aici ca prelata nu se "suge" de mijloc in sus ca g-ul e 9,81 si actioneaza in jos nu in sus. Remarca mea nu are legatura cu rotile dintate ci cu concavitatea din mijlocul prelatei .
Roata aia ar fi fost ok sa arate asa daca era pusa pe partea din fata a blindatului in fata turelei, dar in felul ala in lateral ... sunt deja ceva probleme cu legile si nici un avocat nu poate face nimic in sensul asta. E putin probabil ca prelata aia sa atarne de la mijloc in sus.
Bafta!
#8
Postat 30 May 2007 - 01:57 PM
1.Roata de rezerva putea fi prinsa oricum,cu partea bombata in afara sau in interior[ma refer la geanta].
2.Prelata,cum se vede si in poze,putea fi mai stransa sau mai lejera pe cauciuc,deci,zic eu,no problem.
3.Vehiculul apartine Batalionului de cercetare si recunoastere 33,alocat Diviziei de tancuri 15.
4.Camo-ul e specific Libiei 1941,cand maj.vehicolelor au fost dust-uite direct peste Panzer grey[culoarea de baza],cu mijl.avute le indemana de nemti[adica nu foarte multe].
5.Din cauza penuriei de mat.,s-au putut vedea o multitudine de camo-uri...de la Panzer grey,la yelow brown-tunisia 1943,cu dif.variatii de culori.Idem la uniforme , armamentul individual ,cat si artilerie utilizate de cele 3 parti implicate in conflictul Nord-African.
Deci,cu alte cuvinte,in Africa a fost posibil orice.Bafta si spor!
#9
Postat 30 May 2007 - 02:04 PM
dani, la May 30 2007, 01:57 PM, a spus:
4.Camo-ul e specific Libiei 1941,cand maj.vehicolelor au fost dust-uite direct peste Panzer grey[culoarea de baza],cu mijl.avute le indemana de nemti[adica nu foarte multe].
5.Din cauza penuriei de mat.,s-au putut vedea o multitudine de camo-uri...de la Panzer grey,la yelow brown-tunisia 1943,cu dif.variatii de culori.Idem la uniforme , armamentul individual ,cat si artilerie utilizate de cele 3 parti implicate in conflictul Nord-African.
Deci,cu alte cuvinte,in Africa a fost posibil orice.
Foarte corect !
Chiar populara a fost la inceput, metoda de "camuflaj" prin aplicarea noroiului amestecat cu benzina/ulei ars, direct peste gri...
Cat despre patinare mult/versus/putin... asta-i o discutie care n-o sa se termine niciodata... Ma rog...
#11
Postat 30 May 2007 - 02:44 PM
dani, la May 30 2007, 01:57 PM, a spus:
2.Prelata,cum se vede si in poze,putea fi mai stransa sau mai lejera pe cauciuc,deci,zic eu,no problem.
Roata ta ... husa (pentru ca ceea ce se vede la tine este husa)... este supta la interior lucru care nu se poate sa se intample fizic. Husa aia sta pe o roata care este inclinata cu husa spre in jos deci in cel mai fericit caz husa poate fi dreapta, dar sub nici o forma supta spre interiorul jentii dupa cum se vede si in pozele puse de FlyBoy
Vorbesc despre ceea ce se vede in poza.
Bafta!
#13
Postat 30 May 2007 - 06:17 PM
Deci partea de husa care se vede, intinsa sau mai flescaita, va acoperi zona cu "scobitura" a rotii. Deci husa nu poate arata decat foarte intinsa sau bombata (doar usor as zice eu) spre exterior. Niciodata, nicicum spre interior.
Nu-i borcan de dulceata cu celofan pus pe gura sub care s-a facut putin vid ...
Crios are dreptate 100% !
#14
Postat 30 May 2007 - 07:22 PM