Hs-129 Revell 1/48 (rebox Hasegawa)
#8
Postat 28 March 2005 - 03:52 PM
Cartula, e aceeasi greseala pe care am facut-o si eu odata: din viteza le-a lipit in aceeasi pozitie pe ambele, uitind ca ele actoneaza in opozitie: cind unul e lasat celalalt e ridicat . Se mai intimpla!
Prima poza e sigur inversata! (o fi vrut sa ne incerece.... vigilenta 8-) )
In rest e bine, dar parca prea exagerata uzura. E facuta cu vopsea sau prin "ciupire"? Daca ma uit mai bine parca se vede ...plasticul
Alexandru
Prima poza e sigur inversata! (o fi vrut sa ne incerece.... vigilenta 8-) )
In rest e bine, dar parca prea exagerata uzura. E facuta cu vopsea sau prin "ciupire"? Daca ma uit mai bine parca se vede ...plasticul
Alexandru
#13
Postat 28 March 2005 - 11:25 PM
este frumoasa dar mai multa atentie la imbinarea partilor de aripa se observa linia de lipire :roll: sau care o fi termenu modelistic
off topic: ICT vezi ca gasesti problema la postarea Mig-21 a lui Suburban
http://www.clip-trade.ro/forum/viewtopic.p...8ae5496b07dddeb
Cu respect Mave
off topic: ICT vezi ca gasesti problema la postarea Mig-21 a lui Suburban
http://www.clip-trade.ro/forum/viewtopic.p...8ae5496b07dddeb
Cu respect Mave
#16
Postat 04 April 2005 - 03:06 PM
Salut,
DA – aveti dreptate
Poza nr. 1 este din greseala o imagine in oglinda a unei alte poze.
Si intr-adevar am pozitionat gresit flapsurile si nici nu am grunduit modelul (as fi observat ca exista bavuri pe bordul de atac al aripilor) –greseala de incepator.
Uzura este facuta cu o pensula 0 prin drybrushing. Am vrut un avion uzat pentru ca aceste tipuri de aparate au fost utilizate intensive (in special pe frontal de est).
Suportul pentru diorama este o banala rama de fotografie. Este pima mea diorama de cind am revenit in lumea modelismului si eu cred ca este relativ ok.
O parte din greseli le-am observat si eu, dar nu imi place sa corectez machetele dupa ce le-am terminat. Cred ca e bine ca de fiecare data cind ma uit la ele sa imi aduc aminte cit de prost am fost.
Si mai mult, ele reprezinta o etapa in evolutia mea.
Principiul nu se aplica la machetele aflate in lucru – acolo corectez imediat.
Christian
PS - chiar cred ca ai dreptate Toni - o sa fiu mai atent pe viitor cu senilele. :hammer:
DA – aveti dreptate
Poza nr. 1 este din greseala o imagine in oglinda a unei alte poze.
Si intr-adevar am pozitionat gresit flapsurile si nici nu am grunduit modelul (as fi observat ca exista bavuri pe bordul de atac al aripilor) –greseala de incepator.
Uzura este facuta cu o pensula 0 prin drybrushing. Am vrut un avion uzat pentru ca aceste tipuri de aparate au fost utilizate intensive (in special pe frontal de est).
Suportul pentru diorama este o banala rama de fotografie. Este pima mea diorama de cind am revenit in lumea modelismului si eu cred ca este relativ ok.
O parte din greseli le-am observat si eu, dar nu imi place sa corectez machetele dupa ce le-am terminat. Cred ca e bine ca de fiecare data cind ma uit la ele sa imi aduc aminte cit de prost am fost.
Si mai mult, ele reprezinta o etapa in evolutia mea.
Principiul nu se aplica la machetele aflate in lucru – acolo corectez imediat.
Christian
PS - chiar cred ca ai dreptate Toni - o sa fiu mai atent pe viitor cu senilele. :hammer:
#18
Postat 17 April 2005 - 07:20 AM
Maverick, la Apr 17 2005, 12:20 AM, a spus:
care este diferenta intre Hs-129 si varianta Hs-129 cu tun anti-tanc?am gasit intr-un document de arhiva si ma gandesc daca nu ii ceva exact cu acel kit de italeri cu tun imens sub fuselaj ma lamuriti? :oops: :oops:
Varianta cu acel tun "imens" sub fuselaj de 75mm BK 7,5, e varianta B3, folosita doar de nemti spre sfarsitul razboiului, foarte putin si doar pe frontul de est. Si aparate Hs-129 B3 s-au construit putine. Daca nu ma inseala memoria doar vreo 20 buc. ?!
Daca te gandesti la ARR, cu certitudine NU a avut varianta B3, ci doar B2.
#19
Postat 18 April 2005 - 02:35 PM
"...5 piloti repartizati inca din luna iunie 1944 la Flotila 2 Vanatoare in vederea formarii Gr. 11 Vanatoare de care blindate - piloti care in loc sa fie trimisi pe front unde interventia avioanelor de lupta anti-tanc era atat de necesara in aceea vreme cand diviziile de tancuri sovietice erau in plina desfasurare,au fost pusi sa disperseze avioanele "Hs-129 dotate cu tun anti-tanc" de la Targusor la Craiova,de la Craiova la Studinita, facand jocul unor tergiversari anume. ...." citatu face parte din memoriile lui Vancea Titus-Livius "Intoarcerea Armelor" vazuta de un pilot de asalt participant la evenimente manuscris care se pastreaza in arhiva Muzeului Aviatiei
asta e dovada care ma intriga...
asta e dovada care ma intriga...
#20
Postat 18 April 2005 - 02:48 PM
Mave, n-are ce sa te intrige, doar ca faci o confuzie...
Atat B2-urile cat si B3-urile erau dotate cu tun antitanc... Diferea insa tunul...
Daca pe B2-uri era montat un tun antitanc de 30mm sau 37mm, pe B3-uri era montat tun de 75mm... De asta cand vorbesti de 'tun imens' automat se va vorbi de B3...
Atat B2-urile cat si B3-urile erau dotate cu tun antitanc... Diferea insa tunul...
Daca pe B2-uri era montat un tun antitanc de 30mm sau 37mm, pe B3-uri era montat tun de 75mm... De asta cand vorbesti de 'tun imens' automat se va vorbi de B3...