Tot despre IAR-93
#297
Postat 07 January 2021 - 03:10 PM
Multumesc raduG.
Aici se vede trenul de aterizare (minus piesele mai marunte), gata pentru ambalare in silicon.
Jambele principale au rezultat prin modificara pieselor relevante dintr-un alt model, iar cele trei piese de jos, din scratch.
Aceleiasi piese dupa prima faza a ambalarii.
]
Aici se vede trenul de aterizare (minus piesele mai marunte), gata pentru ambalare in silicon.
Jambele principale au rezultat prin modificara pieselor relevante dintr-un alt model, iar cele trei piese de jos, din scratch.
Aceleiasi piese dupa prima faza a ambalarii.
]
Aceasta postare a fost editata de George_nkl: 07 January 2021 - 03:23 PM
#299
Postat 09 January 2021 - 03:37 PM
Pina la urma s-a dovedit, ca produsul ultimelor turnari, prezinta o elasticitate anormala, piesele respective fiind inadecvate datorita greutatii crescute a modelului. Asta inseamna probabi, ca polimerizarea nu a fost completa.
Nu stiu ce este de vina; oare temperatura scazuta a mediului, poate faptul ca continutul flacoanelor de rasina este pe terminate, constituind se pare, un fel de "zat"?
In orice caz, am refacut jambele principale, folosind un acrilat pentru uz stomatologic, care are duritatea dorita.
Nu stiu ce este de vina; oare temperatura scazuta a mediului, poate faptul ca continutul flacoanelor de rasina este pe terminate, constituind se pare, un fel de "zat"?
In orice caz, am refacut jambele principale, folosind un acrilat pentru uz stomatologic, care are duritatea dorita.
Aceasta postare a fost editata de George_nkl: 09 January 2021 - 03:56 PM