![:pint:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Luna Mai intilniri
#102
Postat 21 May 2007 - 09:22 AM
![:pint:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
Adica dupa doua portii de fasole la buza Shermanului, Z-mare stie de ce
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Adevarat ca am gasit la Pavel pastele alea metalice cu care o sa fac din ...verine bici si o sa plesneasca pana pe Tempelhof, pe care le-am achizitionat, este de asemenea adevarat ca "pasarica" putea sa arate mai bine, cu toate discutiile despre baia trenului
![:pint:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif)
Imi pare rau ca am lipsit la Olaf...dar asta e viata...si oricum spre rusinea mea...CANCI VOTARE!!!
![:-P](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 21 May 2007 - 09:28 AM
#103
Postat 21 May 2007 - 12:02 PM
Cata, la May 19 2007, 11:16 PM, a spus:
![:pint:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/ohmy.gif)
De fapt un "auto-tun".
Cutia blindata (ausf j) a stat multi ani in muzeu fara turela, de fapt pana an anii '70, cand s-a gasit o turela fara interior/parte turelei ce sta in cutia blindata(ausf h) la o unitate militara si s-a decis restaurarea tancului; dar datorita lipsei inelului din cutia blindata pe care statea turela aceasta a fost prins cu suruburi pe interior si sudata de cutia blindata in doua puncte, in partea din spate; tot atunci au fost montate tevile de MG34.
#104
Postat 21 May 2007 - 12:09 PM
kamob, la May 20 2007, 10:56 PM, a spus:
Zi-mi ca ai o poza si cu macar unul din cele doua Lamborgini Murcielago. Alea doua negre.
Bafta!
#108
Postat 22 May 2007 - 03:26 PM
Citeaza
Cutia blindata (ausf j) a stat multi ani in muzeu fara turela, de fapt pana an anii '70, cand s-a gasit o turela fara interior/parte turelei ce sta in cutia blindata(ausf h) la o unitate militara si s-a decis restaurarea tancului; dar datorita lipsei inelului din cutia blindata pe care statea turela aceasta a fost prins cu suruburi pe interior si sudata de cutia blindata in doua puncte, in partea din spate; tot atunci au fost montate tevile de MG34.
Draga frate "mike" am omis sa spun ca rezultatul cautarilor noastre a fost: " RO- Hibrid" adica, muzeul a facut din bucati ceva care sa semene cu un 'J'. Noi cu mintea noastra si ceva slabe cunostinte despre modelul in cauza am zis asa: Teava sigur de Pak! Cutia blinata de "J" (cu superba rota intinzatoare+rolele de retur din fier) cu bucati laterale care au lipsit si care sa-u adaugat la reconstructie (evidentiate dupa suduri), aparatoarele lterale din tala striata romaneasca, Mg34 sau "X4f5v" a fost montata profesional cu tot cu catare, ceea ce arata a opera de reconstructie cantitativa! Turela fara inel, pusa decat in suruburi, senile (montate invers
![:-P](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
In schimb, ce mi-a placut personal in sensul pozitiv, a fost originalitatea turelei comandantului. Excelenta piasa.!
Mai studiem inca partea cu Famo sau Ne-Famo aici am vrea ceva informatii caci arata cum ca: ar fi sau cum ca: n-ar fi.
![:pint:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
#112
Postat 23 May 2007 - 05:08 PM
Cata, la May 22 2007, 03:26 PM, a spus:
Citeaza
Cutia blindata (ausf j) a stat multi ani in muzeu fara turela, de fapt pana an anii '70, cand s-a gasit o turela fara interior/parte turelei ce sta in cutia blindata(ausf h) la o unitate militara si s-a decis restaurarea tancului; dar datorita lipsei inelului din cutia blindata pe care statea turela aceasta a fost prins cu suruburi pe interior si sudata de cutia blindata in doua puncte, in partea din spate; tot atunci au fost montate tevile de MG34.
Draga frate "mike" am omis sa spun ca rezultatul cautarilor noastre a fost: " RO- Hibrid" adica, muzeul a facut din bucati ceva care sa semene cu un 'J'. Noi cu mintea noastra si ceva slabe cunostinte despre modelul in cauza am zis asa: Teava sigur de Pak! Cutia blinata de "J" (cu superba rota intinzatoare+rolele de retur din fier) cu bucati laterale care au lipsit si care sa-u adaugat la reconstructie (evidentiate dupa suduri), aparatoarele lterale din tala striata romaneasca, Mg34 sau "X4f5v" a fost montata profesional cu tot cu catare, ceea ce arata a opera de reconstructie cantitativa! Turela fara inel, pusa decat in suruburi, senile (montate invers
![:pint:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
In schimb, ce mi-a placut personal in sensul pozitiv, a fost originalitatea turelei comandantului. Excelenta piasa.!
Mai studiem inca partea cu Famo sau Ne-Famo aici am vrea ceva informatii caci arata cum ca: ar fi sau cum ca: n-ar fi.
![:-P](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Ce aveti cu saracele tevi (de fapt aparatori de tevi) daca asta au avut atunci, bine ca nu au pus tevi de DP.
Cat despre senile eu nu sunt de acord, dupa parerea mea senilele sunt puse corect, tancul e pus invers. Eh ce vreti se intampla si la case mai mari
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![Imagine postata](http://www.cartula.ro/forum/uploads/remoteimages/39335-237.jpg)
Bine ca tunul de Pak e tot de 75 :hammer: daca puneau unul de 37
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Dar cea mai tare e faza cu patinele.... :hammer: n-am ce zice, bine ca n-ai zis ca sunt facute si din zamac...
Totusi e bine ca ramane concluzia.
![:pint:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
#113
Postat 23 May 2007 - 09:34 PM
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
1) Ce sa intamplat cu senileta Malaxa si cu al doilea SU-76?
2) Care este povestea Shermanului "decupat"? (pentru ca am auzit o gramada de variante si nu seamana una cu alta)
Cu stima.
MERSU
#115
Postat 23 May 2007 - 11:44 PM
mersu, la May 23 2007, 09:34 PM, a spus:
![:lol:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
1) Ce sa intamplat cu senileta Malaxa si cu al doilea SU-76?
2) Care este povestea Shermanului "decupat"? (pentru ca am auzit o gramada de variante si nu seamana una cu alta)
Cu stima.
MERSU
1 Senileta Malaxa este acum in pavilionul cu trasurile, acum cativa ani au uncercat sa o puna in functiune si a fost restaurata la o unit militara dar din lipsa de piese nu a fost terminata, ii lipseste intreaga instalatie electrica + alte piese (scaunele montate acum nu sunt originale si sunt mult mai mari). In starea actuala nu ar fi greu de repus in functiune dar sunt necesare anumite piese.
Subsemnatul incercand sa vada cat de comfortabila e:
![Imagine postata](http://www.cartula.ro/forum/uploads/remoteimages/39357-236.jpg)
Care SU-76?? in muzeu a fost unul singur, in fata T-34-ului decupat iar acum este langa T IV.
2 Sherman-ul a fost gasit in malul nostru al Prutului, din el se vedea numai un pic din senila dreapta si din aparatoare si era in mod ciudat cu fata spre EST. Abia dupa ce l-au dezgropat si-au dat seama ca este numai un ciot, plin cu munitie, cei care au taiat partea din spate au taiat la numai 2cm de magazia de munitie care era plina. Taranii din zona spun ca motorul ar fi fost lut de un evreu si pus la o moara; despre turela nu se stie nimic. In tanc s-au gasit foarte cartuse pentru mitraliera, o trusa de scule si 2 baterii care au fost furate in timp ce era transportat pe tren spre Bucuresti.
Despre Famo nu stiu mare lucru decat ca este versiuna F3 a si sigur nu a fost fabricat de TATRA. Si la ce va trebuie seria? Daca vreti sa evitati confuziile ii spuneti SdKfz9 si nu va mai complicati cu FAMO.
J-ul este de la muzeul din Saumur, poza e facuta de mine acum doi ani cand l-am vizitat. Resturat de un englez: http://www.colleurs-de-plastique.com/forum...read.php?t=7343 Poze se gasesc pe net tre' numai sa cautati.
PS Terminati cu "frate" ca ma enerveaza.
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif)
#118
Postat 24 May 2007 - 09:13 AM
mike, la May 23 2007, 11:44 PM, a spus:
![:lol:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif)
Jumpy aren't we ....
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/whistle.gif)
Deh, ce sa spun nu ajung toti pe la Saumur, de aia ne interesam si noi pe unde putem...pe net, pe la vecini cand mergem dupa cana de ulei si lingura de zahar...
Traiasca si infloreasca Fratia Inelului ...de grenada!!!
#119
Postat 24 May 2007 - 09:27 AM
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/whistle.gif)
Am dori si noi pe un CD/DVD pozele pe care le are "fratiorul nostru" Mike din vizitele sale prin lume caci tare bine-s facute, sau poate mai bine direct la Cartula cu titlu de donatie sa mai unfle sectiunea Walkaround si astfel sa ne putem documenta si noi pe sit-ul nostru si sa nu mai cautam prin lume!
![:lol:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wallbash.gif)
Pe aici "frate" are sens de fratior modelist nu de "frate dupa blocuri".
![:lol:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#120
Postat 24 May 2007 - 11:02 AM
Ceva poze de la saumur am eu - vreo 15-20, facute in 2003; din pacate, la momentul respectiv aveam o sapuniera digitala de 2.1 Mpixeli, asa ca nu va asteptati la cine stie ce. Mai sunt si ceva scanuri de film (cred).
Daca prezinta interes, am sa deschid un topic - asa puteti si comenta pe marginea pozelor.
Una peste alta - cine ajunge in Franta e musai sa faca un efort sa viziteze muzeul - este incredibil!
mack