P-47D Razorback Tamiya 1/48
#1
Postat 27 April 2007 - 12:06 AM
Avand in vedere ca am eliberat spatiu pe raft, multumita expozitiei de la Cluj, m-am decis sa iau masuri.
Asa ca am scos din beci kit-ul de P-47D Razorback de la Tamiya, care era inceput de ceva luni bune, si am purces la lucru...
Cockpit-ul a fost vopsit dull dark green , si aplicat un wash cu future+tus caligrafic, urmat de lacul mat.
panoul de instrumente e cel din kit, aplicand decal-urile kit-ului si un drybrush usor cu chrome silver.
Asa ca am scos din beci kit-ul de P-47D Razorback de la Tamiya, care era inceput de ceva luni bune, si am purces la lucru...
Cockpit-ul a fost vopsit dull dark green , si aplicat un wash cu future+tus caligrafic, urmat de lacul mat.
panoul de instrumente e cel din kit, aplicand decal-urile kit-ului si un drybrush usor cu chrome silver.
#3
Postat 27 April 2007 - 12:20 AM
Am lipit flaps-urile, care vor fi pozitionate deschise. Stiu ca rar erau asa la sol, dar mie imi place aspectul...
Dupa asablare, am dat un strat de MrSurfacer de proba... Si am purces la modificari si corecturi.
Flapsurile din kit sunt facute sa fie montate in pozitia 'sus', drept urmare au o degajare in zona care vine sub racordul aripii. Am lipit plastic de 0.25 peste degajare, si am chituit la imbinare tot cu MrSurfacer.
Dupa asablare, am dat un strat de MrSurfacer de proba... Si am purces la modificari si corecturi.
Flapsurile din kit sunt facute sa fie montate in pozitia 'sus', drept urmare au o degajare in zona care vine sub racordul aripii. Am lipit plastic de 0.25 peste degajare, si am chituit la imbinare tot cu MrSurfacer.
#7
Postat 27 April 2007 - 03:47 PM
Ma bucur tare mult ca ai inceput acest proiect, frate Cartula.
Io personal sunt ABSOLUT TOPIT dupe acest monstru, cu dimensiunile sale de "neam prost", dar cu forme fluide si agresive...
Intr-un top personal al vanatorilor, doar Corsair-ul il depaseste in preferintele mele.
Pana si verii englezi s-au tavalit de ras cand l-au vazut prima data, prea obisnuiti cu elegantele lor Spitfire.
Dar rasul li s-a cam sfarsit, cand "Jug"-ul a inceput, cu atitudinea-i de urs Grizzly nervos si cu forta-i bruta de locomotiva Pacific, sa mature mandra Jagdwaffe de pe cerul Europei...
Ma bucur si pentru ca acest kit, este exceptional, o adevarata bijuterie. Iar fratiorii care poate nu-l stiu, vor fi poate tentati sa "pacatuiasca" si sa si-l adauge la stocul personal.
Si, nu in ultimul rand ma bucur, caci cunoscandu-te stiu sigur ca vei realiza un model minunat... spre bucuria ochisorilor nostrii !
Deci, baga mare, fratioare !
Io personal sunt ABSOLUT TOPIT dupe acest monstru, cu dimensiunile sale de "neam prost", dar cu forme fluide si agresive...
Intr-un top personal al vanatorilor, doar Corsair-ul il depaseste in preferintele mele.
Pana si verii englezi s-au tavalit de ras cand l-au vazut prima data, prea obisnuiti cu elegantele lor Spitfire.
Dar rasul li s-a cam sfarsit, cand "Jug"-ul a inceput, cu atitudinea-i de urs Grizzly nervos si cu forta-i bruta de locomotiva Pacific, sa mature mandra Jagdwaffe de pe cerul Europei...
Ma bucur si pentru ca acest kit, este exceptional, o adevarata bijuterie. Iar fratiorii care poate nu-l stiu, vor fi poate tentati sa "pacatuiasca" si sa si-l adauge la stocul personal.
Si, nu in ultimul rand ma bucur, caci cunoscandu-te stiu sigur ca vei realiza un model minunat... spre bucuria ochisorilor nostrii !
Deci, baga mare, fratioare !
#8
Postat 03 May 2007 - 12:17 AM
Am hotarat sa fac inmatricularea data in kit pentru avionul lui Frank Klibbe, "Little Indian"...
Sursa:
http://www.littlefriends.co.uk/gallery.php...5&searchString=
Sursa:
http://www.littlefriends.co.uk/gallery.php...4&searchString=
Sursa:
http://www.littlefriends.co.uk/gallery.php...5&searchString=
Sursa:
http://www.littlefriends.co.uk/gallery.php...4&searchString=
#10
Postat 03 May 2007 - 12:22 AM
#14
Postat 16 May 2007 - 12:03 AM
#17
Postat 16 May 2007 - 12:20 AM
Capacele trenului de aterizare au niste urme de injectare destul de enervante pe interior... Fiind printre o puzderie de nituri, insa, sunt destul de greu de eliminat. Solutia care am folosit-o a fost sa le umplu cu Mr.Surfacer, iar dupa ce acesta s-a uscat sa racai zona cu pricina cu varful unei daltite pana la netezirea suprafetei.
#19
Postat 16 May 2007 - 11:38 PM
Am pus decal-urile pe bot.
Un singur cuvant despre aplicarea decalului... SINISTRU.
Imaginea e formata din 2 bucati, un fundal alb impreuna cu banda care inconjoara capota... 12 centimetri de decal alb subtire si destul de sfaramicios... Peste care vine partea color a indianului.
Partea aceea alba necesita extrem de multa rabdare, daca as mai face inca unul, as taia decal-ul si as aplica din bucati.
N-am fost pe faza, si evident decal-ul s-a rupt la manevrare, a fost nevoie de incercari multiple, mutari, sfasieri ale zonei albe, etc... Pana la urma l-am dovedit, si am corectat cu vopsea alba pe unde s-a rupt.
O tehnica buna la repararea decal-urilor e urmatoarea... Dupa uscarea decal-ului, se corecteaza folosind o vopsea nitel mai groasa si de nuanta cat mai apropiata zonele afectate. Dupa care, cand se usuca vopseaua, cu un smirghel cat mai fin, se netezeste / se 'integreaza' vopseaua, in asa fel in cat sa nu mai fie vizibila demarcatia intre decal si vopsea. E o operatiune destul de periculoasa, si trebuie facuta cu atentine. Insa rezultatul merita
Un singur cuvant despre aplicarea decalului... SINISTRU.
Imaginea e formata din 2 bucati, un fundal alb impreuna cu banda care inconjoara capota... 12 centimetri de decal alb subtire si destul de sfaramicios... Peste care vine partea color a indianului.
Partea aceea alba necesita extrem de multa rabdare, daca as mai face inca unul, as taia decal-ul si as aplica din bucati.
N-am fost pe faza, si evident decal-ul s-a rupt la manevrare, a fost nevoie de incercari multiple, mutari, sfasieri ale zonei albe, etc... Pana la urma l-am dovedit, si am corectat cu vopsea alba pe unde s-a rupt.
O tehnica buna la repararea decal-urilor e urmatoarea... Dupa uscarea decal-ului, se corecteaza folosind o vopsea nitel mai groasa si de nuanta cat mai apropiata zonele afectate. Dupa care, cand se usuca vopseaua, cu un smirghel cat mai fin, se netezeste / se 'integreaza' vopseaua, in asa fel in cat sa nu mai fie vizibila demarcatia intre decal si vopsea. E o operatiune destul de periculoasa, si trebuie facuta cu atentine. Insa rezultatul merita
#20
Postat 17 May 2007 - 11:50 PM