Tiger Porsche-Dragon 1/72 ...deocamdata informatii,please...
#1
Postat 27 April 2007 - 12:03 AM
1.Aripile erau acoperite cu zimm?
2.Chepengul cupolei comandantului se deschidea spre spate si nu in lateral?
Deci ,fratilor,daca ma puteti ajuta careva cu "niscaiva" imagini[mai clare] si ceva informatii...pleeease,nu va sfiiti .
Multumiri anticipate... :hammer:
#2
Postat 27 April 2007 - 08:22 AM
Christian l-a facut mai demult (excelent) la 35, dar cum Dragon a scos de curand acest kit (din pacate, inexplicabil, fara zimm...), ma bucur ca te-ai inhamat sa-l reprezinti si braillist. Mai ales, ca-i faci si zimm-ul !
Spun ca este unic, deoarece a fost singura masina din "rasa sa ciudata" (o alta chiftea data de pila lui Adolf, unchiu'Porsche), care a avut o viata operationala... scurta ce-i drept...
A fost folosit ca masina de comandament a batalionului greu de vanatori de tancuri 653, dotat cu putinele "ELEFANT" care mai erau operationale. Din lipsa de material de completare si datorita faptului ca avea acelasi sasiu si parte mecanica cu susnumitele Elefant, a fost livrat batalionului in aprilie-mai '44 intr-o perioada de refacere, inainte sa fie retrimis pe frontul de est, in Galitia.
Beneficiarul a fost chiar comandantul acestui batalion, capitanul Rudolf Grillenberger.
Interesant este ca, datorita lipsei de material si a unui "sef mecanic" nastrusnic, talentat si plin de idei (stabsfeldwebel Anton Burnnthalter), compania de comandament a fost dotata cu tot felul de "conversii" care mai de care, mai ciudate si originale. Par'egzamplu, au modificat doua Bergepanther, unul primind o turela de Pz.IVH a fost transformat in A DOUA masina de comandament, iar la celalalt a fost montat un afet quadruplu de Flakvierling 38 (20mm). Au mai modificat niste T34 de captura, unul tot cu o turela deschisa cu Flak38, iar alte doua (sau mai multe) ca transportoare de munitie pentru Elefanti.
Oricum, Tigrul(P) "003" si-a incheiat viata operationala in iulie, cand a fost distrus.
La toate intrebarile si neclaritatile tale, vor raspunde urmatoarele imagini:
#6
Postat 27 April 2007 - 08:26 AM
1.-nu. la toate modelele s-a respectat aceeasi schema de aplicate: numai pe corp si turela:
2.-la toate modelele de turele se deschidea prin tranzlatare spre spate.
Din limk-ul urmator, vei vedea turela Henshel dar aceleasi lucruri se regasesc si la Porshe.
http://www.achtungpa...lery/ktgal2.htm
#12
Postat 27 April 2007 - 08:41 AM
Am observat insa altceva din scrisele tale:
Citeaza
#13
Postat 27 April 2007 - 08:59 AM
Cata, la Apr 27 2007, 08:41 AM, a spus:
Nu a fost un proiect, a fost doar o idee UNICA, pusa in aplicare de acel nastrusnic plutonier-adjutant.
A existat UNA SINGURA, cum spuneam, iata dovada:
Imagini atasate
#14
Postat 27 April 2007 - 09:07 AM
Cata, la Apr 27 2007, 08:41 AM, a spus:
Si mie-mi place subiectul, datorita originalitatii lui !
Atentie, turela de Pz.IV-H, a fost montata pe un Bergepanther timpuriu, cu sasiu de Panther D ! Si aici... stam cam slab la 72... doar acel Revell cu MULTE erori...
Interesant este ca a fost A DOUA MASINA DE COMANDAMENT a batalionului 653, DECI avea si respectivele antene suplimentare !
Dar, despre acestea si plasarea lor, nu am gasit informatii... sigur, putem extrapola si face ghiceli educate, pornind de la plasarea lor la Panther SI Pz.IV...
Iar POSIBILUL camo, arata cu adevarat interesant si "aparte":
#16
Postat 27 April 2007 - 09:23 AM
Cata, la Apr 27 2007, 09:11 AM, a spus:
... din pacate, sasiul de Panther de la Italeri(Esci) este de "A" mijlociu-tarziu... deci, NU MERGE !
Io personal, astept mult-promisul Panther D, anuntat de Trumpeter...
#18
Postat 27 April 2007 - 12:16 PM
2.Port-pistoalele de pe lateralele turelei sunt identice-dupa imaginea lu'nea Doyle[in instructiuni apare ,in stanga port-pistol,iar in dreapta ,o trapa]?
3.Privita de sus, schita lu'nea Doyle prezinta in partea stanga o antena stelata...In poze nu apare niciunde.003-ul avea asa ceva?
Imi cer scuze pt.noile intrebari,dar in schita spune "terminat in oct. '42,modificat in '44"...
#19
Postat 27 April 2007 - 01:34 PM
Fiind deja debitata in respectivele sasie, pur si simplu a fost sudat un "dop" in gaura.
Uite aici o fotografie cu "003" in 42, atunci cand a fost terminat (fara zimm si alte modificari din primavara lui '44):
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 27 April 2007 - 01:35 PM