Oameni buni, asa cum am mai mentionat, Sparmaxu' cu pricina il are si mandezu si merge brici, dar nu il recomand decat pentru job-uri cu cantitate mica de vopsea - aka makete 1/72 - deja la 48 ai nevoie de incarcari repetate, sau merge la camo.
Exista un echivalent la HOBBYX, pe care l-am vazut si ca care este la fel de bun, va sugerez sa il cumparati.
Citeaza
Iti zic cum procedez eu:
1 -dupa ce termin de vopsit clatesc cupa cu diluantul vopselei cu care tocmai am dat si o sterg cu un betisor de urechi. Tot cu un betisor de urechi inmuiat in respectivul diluant sterg bine si duza in partea frontala.
Bag diluant curat in cupa si il trec prin aerograf le presiunea de lucru.
2 -Scot acul si il sterg, sterg in interior cu un bat de urechi, mai bag putin diluant pe care il las sa sescurga liber prin duza dupa care reintroduc acul.
La final mai dau un sprit cu diluant curat.
Asta in cazul cand nu mai vopsesc cu el in urmatoarea ora.
In cazul in care dau vopsea una dupa alta, ma marginesc doar la punctul 1.
Mama, ce simplu

, eu dau cu spray-u cu Decarbusolv (ma rog LiquiMoli) si scoate tot...tot...tot, Z-mare si Crios stiu ce zic eu, dar e riscu de a-mi topi o-ring-urile
Citeaza
Poti sa vopsesti linistit ca nu ti se face aerograful trombon de la nici o vopsea. In afara de trei garnituri de cauciuc, restul este tot metal. Ideea e sa diluezi vopseaua corespunzator si sa cureti aerograful cand ai terminat de vopsit.
Imbadubitabil....ce sa zic, poti vopsi si cu lavabil, si cu tempera si cu guase...depinde ce ai de facut
Citeaza
1. De unde pot face rost de ace si duze pentru aerograful meu?
2. Dar de garnituri?
3. Compresorul , dupa cum ai vazut si tu e micut, si la folosiri prelungite incepe sa se incalzeasca, daca ii fac un sistem de racire, si sa-l folosesc mai mult, e posibil sa-l stric?
sau e mai bine sa-mi cumpar un compresor mai mare?
1. A zis Mihai ca o sa aduca si alte ace si duze, momentan are numai de 0,3 sau 0,35
2. Si de alea o sa aduca, la sugestia unora
3. Ia-ti unul de 24l Einhell sau alte alea din Brico/Praktiker/METRO/SELGROS/Hornbach cu mentiunea ca trebuie sa nu il pui in camera in care doarme cineva 99db e cam mult totusi :hammer:
Citeaza
Cind scoti acul, il scoti prin parea din fata, dupa ce in prealabil ai desfacut duza si capacul duzei. In acest fel stratul superficial de vopsea ramas pe ac nu se mai acumuleaza pe garnituira din spate. De aceea acul tau apare murdar de vopsea. La acea garnitura, fiind mult in spate, este greu de ajuns. Pune putina vata pe un bat de chibrit sau o scobitoare, umezeste vata cu diluant, apoi strege usor zona garniturii. Atentie, acea garnitura nu se schimba decit in fabrica, cu alte cuvinte primesti, normal, contra cost, un alt corp de aerograf!
Interesanta abordare, ca in bancul cu Ginecologul care da concurs pe post de mecanic auto

. Sugerez in continuare utilizarea unor solutii mai tari, si asta sa o pastrezi pentru revizii periodice (una la 2 l de vopsea trecuti prin aerograf
Citeaza
dar vad ca mai la toate filmulete astea de pe youtube, acul se scoate pe la spate
dupa ce ai dat jos manerul acela si piulita aia care tine acul....
Pentru curatari de rutina da, e foarte OK, pentru revizii generale e buna metoda lui Zet, dupa cum spuneam
Asa ca acestea ziind fise, va doresc airbrashit vesel!!!
Citeaza
(Asa prietene FlyBoy, sa iau si eu comision nu numai tu )
P.S. o sa ii cer lui Mihai mult mai multi bani de reclama cu care o sa imi iau alte machete si aerografe

:hammer:
Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 13 September 2007 - 12:20 PM