Forum Machete,Modelism,Hobby: Aerograf - Anatomy of ...... - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Aerograf - Anatomy of ...... Sfaturi tehnice

#21 Useril este offline   alaur 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 738
  • Inregistrat: 07-February 07
  • Location:Bucuresti

Postat 06 June 2007 - 12:32 PM

DH 103 este dubla actiune? Reglajul din capatul manerului este pt. debitul de vopsea?

Ca si functionare care este diferenta intre DH103 si DH2 ?

Aceasta postare a fost editata de alaur: 06 June 2007 - 12:59 PM


#22 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12676
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 06 June 2007 - 06:45 PM

DH-103
- duza de 0,3 mm
- alimentare gravitationala, cupa de 7 ml
- dubla actiune independenta
- presiuni de lucru 15 - 35 psi
DH-2
- duza de 0.2mm
- alimentare gravitationala, cupa de 2 ml
- dubla actiune independenta
- presiuni de lucru 15 - 35 psi
Deci deosebirea esntiala este la diametrul duzei, capacitatea cupei ne fiind prea importanta.
Ca functionare nu este nici o diferenta intre ele.

Butonul din coada este un fel de presetare a cantitaii de vopsea. Defapt el blocheaza cursa triggerului, deci miscare acului, cu alte cuvinte cit din orificiul duzei este eliberat. Reglaj util cind se fac pete de camuflaj sau se trag linii subtiri.

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 06 June 2007 - 06:48 PM


#23 Useril este offline   alaur 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 738
  • Inregistrat: 07-February 07
  • Location:Bucuresti

Postat 06 June 2007 - 10:11 PM

Merci Z

Atunci, DH103 sa fie !

#24 Useril este offline   jester 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 558
  • Inregistrat: 11-January 07

Postat 30 August 2007 - 07:50 PM

salutare! sper sa nu fie cu suparare, ma bag si eu in discutie , dar vreau sa-mi iau si eu un aerograf s compresorul il voi face eu acasa insa aerograful mai greu....
deci, momentan nu am decat pensule si diluant si vata :-D, e primul meu aerograf, ce recomandati? merge SH103? merge si la suprafate mai mari si la mai mici?

#25 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 30 August 2007 - 08:04 PM

Eu as merge pe un BD 130 sau 130A, dar pagina e plina si preturile atractive asa ca ... pagina

Bafta!

#26 Useril este offline   jester 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 558
  • Inregistrat: 11-January 07

Postat 30 August 2007 - 09:28 PM

calitativ e ok? pipeta culoare...aia ce e si la ce foloseste? :roll:

cupa de 2cc cum e ca marime? e mica, e ok?

Aceasta postare a fost editata de jester: 30 August 2007 - 09:32 PM


#27 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 30 August 2007 - 09:42 PM

eu am un aerograf sparmax care seamana izbitor de mult cu unele modele deacolo.
1.Sunt tot sparmax si alea?
2.Sau sparmax e o copie dupa ce vad pe hobbyx?
3.Oare se potrivesc componentele la al meu?
(Sper ca da pentru ca vad duze si ace identice cu al meu , asa par cel putin)

Eu am 7cc si pentru modelismul meu 7 este maricica.Din cate am inteles cupa aia de 2 e foarte buna...ceva cu lipsa pierderii de vopsea(adica sta vopseaua frumos ca intr-o palnie)

Aceasta postare a fost editata de tomapaul: 30 August 2007 - 09:46 PM


#28 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2007 - 09:59 PM

Intre Sparmaxu' asta de 0,2 care il are mandezu acas'

Imagine postata

si scula asta de la Hobbyx

Imagine postata

NU E NICI O DIFERENTA!!!!

Pana si o-ring-urile si duzele si acele sunt aceleasi!!! :-D

Deci ia-ti de la hobbyx, ca face banii si e foarte bun!


P.S. nu imi iau comision de la HobbyX; sunt convins ca v-ati pus problema!!! ;-)

Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 30 August 2007 - 10:01 PM


#29 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12676
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 31 August 2007 - 08:09 AM

Citeaza

merge si la suprafate mai mari si la mai mici?
Depinde cit de mari si depinde cit de mici. :-P Daca vrei sa vopsesti cu masti e bun orice aerograf, daca vrei sa faci camuflaje "in pastrav" ("pere", "cirnati" sau "cerculete") ai nevoie de un aerograf bun, cu o duza de cel mult 0,3mm. Daca vrei sa vopsesti suprafete "mari" [tancuri intr-o singura culoare, vapoare, scari mari (1/48, 1/24)] e bine sa ai si o duza interschimbabila de 0,5 - 0,7 mm. (asta ca sa nu te chinui cu duza de 0,2, ca altfel nu-i nici o problema, merge si cu duza mica :-D )

Citeaza

cupa de 2cc cum e ca marime? e mica, e ok?
Pai e de ...2 cc, adica 2 mililitri. :-P

Citeaza

pipeta culoare...aia ce e si la ce foloseste?
:-D Ca sa ...pipetezi culori. :-P . Pipeta se foloseste pentru a transporta vopseaua din recipientul de dilutie in rezervorul/cupa aerografului.

Citeaza

Eu am 7cc si pentru modelismul meu 7 este maricica.Din cate am inteles cupa aia de 2 e foarte buna...ceva cu lipsa pierderii de vopsea(adica sta vopseaua frumos ca intr-o palnie)
. Nu este asa, o cupa mare fixa te ajuta sa pui mai multa vopsea in cazul in care ai mult de vopsit, ca in mic, mult nu poti pune ;-). Daca poti schimba cupele (Evolution, Aztek) iti alegi o cupa corespunzatoare ca marime cantitatii de vopsea folosita. In cazul alimentarii gravitationale nu se poate vorbi de pierderi de vopsea, toata vopseaua este folosita! Aerografele cu alimentare gravitationala merg chiar si cu o picatura de vopsea! ;-)

Citeaza

Oare se potrivesc componentele la al meu?
Mare atentie, componente interschimbabile trebuie cumparate

Citeaza

de la firma care a facut aerograful
. Chiar daca aparent piesele sunt la fel, o zecime de mm in plus sau minus poate face ca aerograful sa nu functioneze.

#30 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 31 August 2007 - 01:53 PM

Eu am Sparmax DH103, compresor tot de la Sparmax. Mi-a facut o impresie foarte buna, si, avand in vedere ca pe el am invatat, e foarte bun :-D Chiar recomandabil de bun, mai ales daca il cumperi de nou. Singurul dezavantaj e ca vine cu o singura duza si un singur ac, dar nu poti sa le ai pe toate din prima, nu?

#31 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12676
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 31 August 2007 - 06:55 PM

Uitati o treaba interesanta:
http://www.largescaleplanes.com/reviews/No...0_airbrush.html
Cit de eficient si, mai ales, uitil, este acel regulator de presiune???

#32 Useril este offline   cristi 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 02-September 07

Postat 11 September 2007 - 12:25 PM

la curatarea aerografului cu dubla-actiune, scoti acul si il cureti dar cilindrul in care intra acul cum il cureti ca de exemplu dupa ce ai curatat acul, il bagi la loc si apoi il scoti din nou vei vedea urme de vopsea pe el(asta dupa ce ai curatat si recipientul de vopsea)...
cum curat de vopsea cilindrul ala?

#33 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 11 September 2007 - 12:49 PM

cristi, la Sep 11 2007, 01:25 PM, a spus:

la curatarea aerografului cu dubla-actiune, scoti acul si il cureti dar cilindrul in care intra acul cum il cureti ca de exemplu dupa ce ai curatat acul, il bagi la loc si apoi il scoti din nou vei vedea urme de vopsea pe el(asta dupa ce ai curatat si recipientul de vopsea)...
cum curat de vopsea cilindrul ala?

N-am reusit inca sa ma prind ce aerograf ai, dar si al meu este tot chinezesc.
Iti zic cum procedez eu:
1 -dupa ce termin de vopsit clatesc cupa cu diluantul vopselei cu care tocmai am dat si o sterg cu un betisor de urechi. Tot cu un betisor de urechi inmuiat in respectivul diluant sterg bine si duza in partea frontala.
Bag diluant curat in cupa si il trec prin aerograf le presiunea de lucru.
2 -Scot acul si il sterg, sterg in interior cu un bat de urechi, mai bag putin diluant pe care il las sa sescurga liber prin duza dupa care reintroduc acul.
La final mai dau un sprit cu diluant curat.
Asta in cazul cand nu mai vopsesc cu el in urmatoarea ora.
In cazul in care dau vopsea una dupa alta, ma marginesc doar la punctul 1.

Bafta!

#34 Useril este offline   cristi 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 02-September 07

Postat 11 September 2007 - 01:46 PM

aerograful meu se cheama BD-130A, firma se cheama FengHua BiDa, ah si da-ti si tu o parere despre compresor AS18A-2...zi-mi daca e bun de ceva adica sa ma tina nu sa il folosesc o luna dupa care sa fiu nevoit sa-mi cumpar altul..uite asta http://haoshengnb.en.alibaba.com/product/5...or_AS18A_2.html

Multumesc de ajutor

Aceasta postare a fost editata de cristi: 11 September 2007 - 02:01 PM


#35 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 11 September 2007 - 01:59 PM

cristi, la Sep 11 2007, 02:46 PM, a spus:

aerograful meu se cheama BD-130A, firma se cheama FengHua BiDa

Aaaa! E aproape la fel ca al meu care zice-se ca este Rowi desi pe el scrie ca este produs de NoName asa ca poti proceda cum am scris mai sus.
La locul ala din partea din spate a cupei se ajunge greu la faza de curatare asa ca foloseste metoda mea sau pe cea cu spreiul de carburatoare (pe asta eu n-am folosit-o, dar sunt destui multumiti de metoda).

Bafta!

#36 Useril este offline   cristi 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 02-September 07

Postat 11 September 2007 - 02:05 PM

ok multumesc, eu pana acuma din cauza ca am lucrat numai cu cerneala si tus l-am curatat cu un Aftershave :hammer: , sper ca nu a fost ceva nesabuit din partea mea :-? ,dar daca ma apuc de vopsele am sa-l curat ori cu diluant ori cu spray de carburator,

dar de compresor ce zici?




ah si mai vroiam sa te intreb pana nu uit, pot folosi vopseaua alba email de la kober sau dufa care o mai fi firma?, fara "sa-mi faca trombon" aerograful?...ca sa-l citez pe colegul nostru Flyboy?

Aceasta postare a fost editata de cristi: 11 September 2007 - 02:17 PM


#37 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 11 September 2007 - 02:18 PM

cristi, la Sep 11 2007, 03:05 PM, a spus:

dar de compresor ce zici?

Puzele lungi si dese, cheia marilor succese.
In traducere libera, e un compresor bun de hobby cu conditia sa nu vopsesti suprafete mari dintr-una. Daca ai de vopsit un tanc 1:16 e bine sa-i mai dai pauze ca se incinge motorul.
Compresorul ala a fost conceput in ideea ca daca vopsesti o juma' de ora in realitate, la o macheta, jumatatea aia de ora ne este efectiv lucrata ci maxim 15 minute. In rest, cat mai intorci macheta, te mai uiti pe unde sa mai dai, compresorul se odihneste ca si-a facut treaba.
Daca in schimb o jumate de ora vopsesti efectiv, compresorul tau nu se va simti tocmai bine asa ca trebuie sa-i mai lasi pauze sa mai si respire.

Citeaza

ah si mai vroiam sa te intreb pana nu uit, pot folosi vopseaua alba email de la kober sau dufa care o mai fi firma?, fara "sa-mi faca trombon" aerograful?...ca sa-l citez pe colegul nostru Flyboy?


Poti sa vopsesti linistit ca nu ti se face aerograful trombon de la nici o vopsea. In afara de trei garnituri de cauciuc, restul este tot metal. Ideea e sa diluezi vopseaua corespunzator si sa cureti aerograful cand ai terminat de vopsit.

Bafta!

#38 Useril este offline   cristi 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 02-September 07

Postat 11 September 2007 - 02:31 PM

oooo perfect :hammer: :hammer:

si mai am niste intrebari...pentru tine , ti le pot pune ? daca nu ai treaba sau altceva...

#39 Useril este offline   cristi 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 02-September 07

Postat 11 September 2007 - 02:35 PM

1. De unde pot face rost de ace si duze pentru aerograful meu?
2. Dar de garnituri?
3. Compresorul , dupa cum ai vazut si tu e micut, si la folosiri prelungite incepe sa se incalzeasca, daca ii fac un sistem de racire, si sa-l folosesc mai mult, e posibil sa-l stric?
sau e mai bine sa-mi cumpar un compresor mai mare?



e valabil pentru oricine poate sa-mi raspunda... :bang: nu doar pentru crios

Aceasta postare a fost editata de cristi: 11 September 2007 - 02:50 PM


#40 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 11 September 2007 - 02:47 PM

1 Din cate am vazut tipul ala de aerograf se gaseste la hobbyx.ro asa ca poti lua legatura cu prietenul Mihai Andrei de la Hobbyx si cred ca te poate ajuta.
(Asa prietene FlyBoy, sa iau si eu comision nu numai tu :bang: )
2 ca la punctul 1
3 ii poti face un sistem de racire cu un ventilator dar cel mai bine este totusi sa nu-l fortezi. Folosestel asa cu pauze si daca in timp constati ca tu ai suprafete mari de vopsit si multe abia atunci treci la un compresor din ala zgomotos de se gaseste prin magazinele de tehnica.

Bafta!

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi