Forum Machete,Modelism,Hobby: Ajutor pentru incepator - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ajutor pentru incepator

#1 Useril este offline   tyco 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 21-April 07

Postat 21 April 2007 - 03:15 PM

Salut tuturor modelistilor!
Sunt un incepator in domeniul modelismului, desi nu sunt complet strain de machete. Deocamdata cred ca ma pot incadra in categoria colectionarilor, fiindca detin cateva machete de tren. singura mea experienta de modelism este montarea a 2 kituri de tramvai(T4D si T4D+B4D). Insa as dori sa realizez singur cateva machete(diorame). Sper ca ma veti putea ajuta. Singura mea problema este ca imi tremura mana cand sunt emotionat (in general cand lucrez cu machetele, de frica sa nu le stric), insa sper ca voi putea trece peste acest mic inconvenient.
Ce as dori sa fac? Pentru ca realizarea de trenuri este foarte grea, iar machetele sunt scumpe(desi sunt pasionat de domeniul feroviar), m-am gandit sa realizez o mica diorama a unui orasel. Oraselul va fi unul dintr-un joc online(MMORPG pentru cunoscatori), joc denumit Lineage 2. Acest lucru situeaza diorama in categoria fantasy. Sper ca acest lucru nu este o problema, fiindca nu am vazut pe aici modele fantasy, deci nu cred ca ma incadrez prea bine pe aici :lol: . Insa totusi sper ca ma veti ajuta.
Oraselul pe care doresc sa il realizez se numeste Hunter's Village. Iata o harta a lui aici.
cladirile sunt complet din lemn (de aceea am ales acest oras pentru ca ar fi mai usor de construit din tepuse de frigarui si bete de chibrit). atasez un screenshot din oras.
Care sunt dilemele mele?