Dragilor,
Articolul mi se pare binevenit cu atat mai mult cu cat unii dintre noi au nevoie de aceste indicatii...
Metoda pe care eu am aplicat-o suna cam asa:
1. Vopsire cu Gun Metal sau Titanium Metalizer de la ModelMaster, care apropos de culoare, aduc destul de mult cu otelul brut al senilelor...neruginit, nelustruit
2. Wash cu doua nuante, una mai inchisa care poate fi spre negru, si una mai deschisa care poate simula praf sau rugina veche...ideea care vreau sa reiasa e ca acolo nu se stie pana la urma cati factori atmosferici au actionat...

- si acum daca se doreste se poate lacui si cu mat
3. Incarcarea senilelor cu noroi, fie ca e "ruj de buza de senila" de la Tamiya fie ca e pigment sau chiar pamant natural (sic!)
4. Evidentierea suprafetelor "lustruite" de utilizare, respectiv suprafata de rulare.
Personal, nu sunt de parere ca pintenii de pe fata interioara a senilelor trebuie tufuiti intotdeauna cu metal, deoarece la anumite blindate acest lucru nu se intampla. La altele acestia chiar se incarca cu noroi, vezi cazurile de la Panter si alte vehicule cu galeti intercalati unde aici chiar se acumula noroi, periculos de altfel pentru sanatatea tancului
Eu atasez mai jos niste poze de detaliu de la ce mi-a iesit mie. Dati cu oua - ca tot e sezonul - sau cu ce vreti voi

Chiar sunt curios de pareri..."whistle:
Oricum fiecare face ceea ce ii place, zeul modelismului nu s-a nacut si ceea ce e mai important...SA VA PLACA VOU FRATILOR, indiferent cine ce-o zice...SIC!