Pai faza cu "pui degetul si se opreste", tine mult de tot de modul in care il alimentezi. Ori il alimentezi de la o sursa fara pic de putere, ori...
Pentru restul, citeste ce am scris mai devreme
Sursa de aer comprimat Mda...
#22
Postat 02 April 2007 - 10:03 AM
l-am alimentat de la o sursa de cc, un traf de la un fost amplificator de putere 2x30W parca, redresat/filtrat care-mi da 15 V si 3 A
am masurat consumul lui in regim de "umflare saltea" si am 2.2A, cu motorul oprit cu degetul imi suge 3.2 A.
ce nu mi-e clar mie e ce anume masoara manometrul ala?
presiunea din micul cilindru? sau presiunea din saltea?
am si o vaga senzatie ca nu etanseaza bine sau e o frecare pe undeva cercetez
am masurat consumul lui in regim de "umflare saltea" si am 2.2A, cu motorul oprit cu degetul imi suge 3.2 A.
ce nu mi-e clar mie e ce anume masoara manometrul ala?
presiunea din micul cilindru? sau presiunea din saltea?
am si o vaga senzatie ca nu etanseaza bine sau e o frecare pe undeva cercetez
Aceasta postare a fost editata de Alex_Baccilu: 02 April 2007 - 10:11 AM
#23
Postat 02 April 2007 - 07:06 PM
Alex, motorul acela consuma cam 4-5 amperi. Daca traful tau nu este capabil sa furnizeze acest curent, la suprasolicitare tensiunea de la iesire scade destul de mult.
Manometrul indica presiunea din cauciuc, respeciv saltea. 250 psi, adica 17,24 bar indica capul de scala al manometrului sau presiunea maxima pe care o poate furniza pompa.
Vezi ce scrie, cu galben, la baza compresorului: sa nu-l folosesti mai mult de 10 minute!
Sfat: lasa-l in plata Domnului!
Manometrul indica presiunea din cauciuc, respeciv saltea. 250 psi, adica 17,24 bar indica capul de scala al manometrului sau presiunea maxima pe care o poate furniza pompa.
Vezi ce scrie, cu galben, la baza compresorului: sa nu-l folosesti mai mult de 10 minute!
Sfat: lasa-l in plata Domnului!