Galetii aceia "altfel" din pozitiile 1 si 2, au fost folositi la versiunea L/70 construit la Vomag. Datorita tunului mai lung si mai greu, greutatea era mai mare pe fata si galetii "normali" cu bandaj de cauciuc se uzau foarte rapid. Asa ca, au fost introdusi acestia, metalici, cu inele de cauciuc IN INTERIOR, pentru amortizare.
Erau conceputi pe acelasi principiu, cu galetii tarzii de Tigru, Panther... si cei de Tigru II.
In cazul L/70 construit la Alkett, cu suprastructura inalta, greutatea era si mai mare pe fata, iar galetii metalici erau in pozitiile 1,2,3 si cateodata si 4.
Esapamentele veriticale, cu "stingator de flacara", sunt tot caracteristice pentru L/70 tarziu.
Daca va uitati mai cu atentie in sectiunea de blindate a forumului, gasiti topicuri mai vechi, cu ceva informatii utile.
Cum ar fi cel al lui Bogy:
http://cartula.net/m...?showtopic=1717
Si mai ales cel al Zetului, care trateaza si L/48 si L/70. Informatii multe, mai ales in ultimele pagini:
http://cartula.net/m...?showtopic=1682
Este fascinant sa afli cat mai multe despre modelul pe care-l construiesti, nu-i asa ?!?
Un articol istoric excelent, pentru ca este condensat, iote-l acilea:
http://www.achtungpa.../pz10.htm#jagd4
Lectura placuta !
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 16 March 2007 - 03:01 PM