Forum Machete,Modelism,Hobby: sfaturi pentru salvarea panterei - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

sfaturi pentru salvarea panterei

#1 Useril este offline   ECM 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 09-December 06

Postat 03 March 2007 - 03:52 AM

Salut si bine v-am gasit!
Urmaresc acest forum cu placere de ceva vreme, dar abia acum ca am dat de probleme m-am hotarat sa si postez ceva :angry:

Eu sunt un incepator cu doar cateva avioane facute pana acum. Felina de mai jos e dintr-un kit de Panther D de la ICM care a avut ghinionul sa ajunga in mainile mele :angry: in calitate de primul meu AFV. Nu este inca terminat si are multe probleme de executie pana acum, una singura insa care ma deranjeaza in mod deosebit: nuantele camuflajului.

Am exagerat cu murdarirea :-D si au devenit foarte sterse si inchise, nu mai exista contrast intre ele aproape deloc, nu-mi place cum se vede. Maroniul l-am corectat (vorba vine... :lol: ) cu niste praf "orange rust" de la Tamiya, dar verdele e mai problematic - a devenit un cenusiu verzui care nu-mi spune nimic si nu stiu cu ce sa-l corectez.

Cu alte cuvinte, as vrea sa pot "reaprinde" cumva culorile, fara sa o iau de la inceput cu vopsirea - exista vreo solutie?
De asemenea, orice alte sfaturi critici sau observatii in beneficiul chinuitei pantere si a viitoarelor surate sunt binevenite :lol:. Multumesc!

:-)

p.s. mai mentionez ca vopsirea am facut-o cu Africa Brown si un verde pe care nu-l mai gasesc de la Revell, iar spalarea cu un amestec de Revell Brown Earth si tempera negru.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: felina1.JPG


#2 Useril este offline   ECM 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 09-December 06

Postat 03 March 2007 - 03:54 AM

poza

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: felina2.JPG


#3 Useril este offline   ECM 

  • Membru deplin